پر فروش ترین دزدگیر برای ساختمان تجاری و پاساژ ها | اینصب
x
X

پر فروش ترین دزدگیر برای ساختمان تجاری

دزدگیر برای ساختمان تجاری و پاساژ ها چی خوبه ؟!

همانطور که مطلع هستید طی سال های اخیر سرقت از اماکنی مثل (طلا فروشیها، بانکها، منازل، پاساژها و اماکن تجاری و …) به اوج خودش رسیده و این موضوع باعث شده سیستم های حفاظتی و امنیتی بیشتری ساخته و به بازار توزیع شود تا مورد استفاده قرار بگیرند.

اما معضلی برای افراد مالک کسب و کار وجود دارد که چه نوع سیستمی و از چه برندی استفاده کنند که بعد از گذشت چند وقت دچار مشکل نشود و خطای سیستمی رخ ندهد که نداشتنش را به داشتنش ترجیح دهیم! اگر دارای کسب کار کوچک و یا بزرگ هستید اول باید به فکر تامین امنیت آن مکان باشید. در این مطلب سعی داریم در رابطه با بهترین و قدرتمند ترین دزدگیر اماکن موجود در بازارهای ایران صحبت کنیم.

تیم ما طبق بررسی هایی که در این چند سال اخیر در رابطه با دزدگیر ها و انواع آن داشته است به این نتیجه رسید که مردم معمولا از دزدگیرهایی استفاده میکنند که دارای کیفیت به نسبت بالایی باشد و همچنین طول عمر و کارکرد آن بالا باشد، بعضی نیز به دنبال کارکرد آسان و بدون خطای دستگاه هستند. فاکتور های مهمی برای خرید این نوع دزدگیر ها وجود دارد ولی باید با توجه به نیاز ملک شخصی خود، دزدگیر مد نظر را خرید کنید.

بهترین دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ ها

انواع سیستم حفاظتی برای ساختمان های تجاری

دزدگیرها و سیستم های نظارت تصویری یا همان دوربین های مدار بسته مجتمع تجاری و اداری و همچنین مسکونی جهت مدیریت و تشخیص ورود افراد ناشناخته به مجتمع و ساختمان استفاده میشود. دزدگیرهای اماکن و سیستم نظارت تصویری، به عنوان یکی از فاکتور های مهم سیستم های امنیتی ساختمان های تجاری و پاساژها به شمار می رود.

آنها به جهت جلوگیری از سرقت از اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت افراد داخل ساختمان و ساکنین استفاده می شود. دزدگیر اماکن تجاری و مسکونی سیستمی است که به هنگام ورود شی یا افراد غیر مجاز به محل حفاظت شده، با اعلام صدای آژیر فرد را متوجه این اتفاق می کند. دوربین ها و دزدگیر های موجود در بازار به شکل ها و ظواهر مختلف وجود دارند ولی همگی از یک ساختار مشترک تشکیل شده اند.

انتخاب یک دزدگیر مناسب با توجه به موقعیت مکانی، زمانی، برآورد هزینه و نوع کاربرد آن و اطلاع رسانی به فرد متفاوت است و هر دزدگیر با توجه به سنسوری که در آن قرار داده شده است به یک عامل خاص واکنش نشان می دهد.

از انواع سنسورها می توان به سنسور درب و پنجره، سنسور لرزشی، سنسور حرکتی، سنسور های شکستن شیشه، سنسور چشمی، سنسور تشخیص وزن، سنسور های آهنربایی و…. اشاره کرد. معروفترین و پر فروش ترین دزدگیر، دزدگیر های اماکن تجاری و اداری می باشد که هر کدام از آن ها با توجه به نیاز افراد نصب و اجرا می شود.

پرفروش ترین دزدگیر برای ساختمان تجاری

از بهترین دزدگیر برای ساختمان تجاری می توان به دزدگیر های برند گپ، فایروال، کلاسیک و … اشاره کرد. دزدگیر اماکن برند گپ از شناخته شده ترین و بهترین برند ها در زمینه تولید انواع سیستم های حفاظتی می باشد.

از انواع دزدگیر اماکن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دزدگیر اماکن ساده
  • دزدگیر با خط ثابت شهری
  • سیمکارتی

بهترین دزدگیر اماکن برای ساختمان های تجاری دزدگیر اماکن از نوع سیمکارتی می باشد که علاوه بر صدای آژیر از طریق پیامک و تماس تلفنی نیز اطلاع رسانی کند.هنگام تعطیل شدن ساختمان تجاری و یا پاساژ شما می توانید با فعال کردن دزدگیر با خیالی راحت مکان مورد نظر را ترک کنید.

یکی از مواردی که هنگام خرید دزدگیر اماکن برای ساختمان تجاری و یا پاساژ ها باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر بدون سنسور کابردی ندارد.

از مهم ترین سنسور ها برای دزدگیر اماکن می توان به سنسور دود اشاره کرد تا در مواقع بروز هر گونه نشتی گاز، اطلاع رسانی شود تا از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود.

بهترین دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ ها

مزایای استفاده از دزدگیر برای مجتمع تجاری پاساژ

مجتمع های تجاری بزرگ یعنی پاساژ ها به دلیل داشتن اجناس با مبالغ بالا و مورد هدف بودن سارقین مسلح استفاده از دزدگیر اماکن و سیستم امنیتی پیشرفته بسیار ضروری و حتی اجباری است. با نصب دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ صاحبان کسب و کار و مغازه دارها احساس امنیت بیشتری را بعد از ترک محل کار خود خواهند داشت.

این سیستم ها با هدف پیشگیری و جلوگیری از به سرقت رفتن اموال،  دزدگیر اماکن تجاری و پاساژ راه اندازی می شود. اما بهتر است بدانید برای مدیریت دقیق تر تمام واحد ها در یک مجتمع تجاری در کنار نصب دزدگیر اماکن، نصب دوربین های مداربسته نیز بسیار مهم است و باید صورت بگیرد.

دزدگیر به تنهایی کارایی زیادی ندارد، به طور مثال زمانی که آژیر دزدگیر به صدا در میاید، اگر دوربین مدار بسته نیز وجود داشته باشد، به راحتی می توان چهره شخص را نیز از این طریق تشخیص داد.

شاید برای شما سوال باشد که دزدگیر ها چگونه عمل میکنند. آنها با فعال شدن صدای آژیر به هنگام وقوع حادثه، با ارسال پیامک، اطلاع به مالک و حتی به پلیس، ایمن سازی فضای شغلی شما را به وجود می آورند.

قیمت و خرید دزدگیر اماکن برای ساختمان تجاری و پاساژها

جهت خرید هر نوع ازسیستم اعلام سرقت و دزدگیر اماکن مانند دزدگیر باغ، دزدگیر پاساژ، دزدگیر اماکن و. . . مهم ترین نکته برای قیمت محصول اصل بودن آن محصول است، دارا بودن خدمات پس از فروش، داشتن گارانتی و پشتیبانی نصب از اصلی ترین فاکتور ها برای خریدهر نوع دزدگیر میباشد که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

امیدوارم که از این مقاله راضی باشین و تونسته باشیم تا حدودی به سوالات شما پاسخ دهیم تا برای خرید دزدگیر اماکن اقدام نمایید.

با تشکر از توجه ویژه شما اگر شما هم برندی برای دزدگیرهای اماکن مد نظرتان بود که از قلم افتاده باشه میتوانید در قسمت نظرات همین صفحه که قسمت پایین متن وجود دارد برای ما اضافه کنید تا بررسی کنیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟