خرید بهترین ویلاها در اطراف تهران
x
X

خرید بهترین ویلاها در اطراف تهران

خرید بهترین ویلاها در اطراف تهران

خرید ویلا در اطراف تهران بهترین تصمیم برای ساکنین تهران و شهر های حومه می باشد. اغلب مردم تهران و کرج به محض اینکه تصمیم می گیرند از آلودگی هوا و شلوغی تهران فرار کنند، به فکر سفر به شهرهای شمالی ایران می افتند. به همین خاطر در تمام تعطیلات جاده های منتهی به شمال ایران شاهد ترافیک های سنگین است. به طوری که گاهی بیشتر زمان تعطیلات صرف ترافیک های رفت و برگشت می شود. آب و هوا و ترافیک های پایتخت گاهی آنقدرخسته کننده است که حاضریم هر میزان ترافیک را تحمل کنیم تا زمان کوتاهی را در طبیعت و آب و هوای تمیز سپری کنیم.

درحالی که با خرید بهترین ویلاها در اطراف تهران با صرف زمان کوتاهی می توانید از طبیعت زیبا و آب و هوای خوب آن لذت ببرید. از طرفی تمام زمان تعطیلات را در جاده های منتهی به شهرهای شمالی نیستید. اما این تنها مزیت خرید ویلا در اطراف تهران نیست. خرید ویلا در این مناطق یک سرمایه گذاری خوب برای آینده ی شماست. برای استفاده شخصی و هم برای اجاره و کسب درآمد.

اگر مشغول تحقیق برای خرید بهترین ویلاها در اطراف تهران هستید، همین اول کار دو توصیه مهم برای شما دارم. زمان را از دست ندهید. ویلای خودتان را در یکی از مناطق زیبای اطراف تهران خریداری کنید و فراموش نکنید که مهمترین اقدام بعد از خرید ویلا نصب یک دزدگیر اماکن خوب است. اگر علاقمند هستید دلیل دو توصیه را بهتر متوجه شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب بهترین مناطق برای خرید ویلا در اطراف تهران

قبل از هرچیز لازم است بدانیم بهترین مناطق برای خرید ویلا باید چه ویژگی هایی داشته باشند. خب واضح است که یکی از مهمترین ویژگی ها فاصله تا تهران است. هرچه این فاصله کمتر باشد بهتر است. قطعا یکی از مهمترین ویژگی ها خصوصا برای ساکنان کلان شهرها آب و هواست. مردم برای خرید ویلا عموما به دنبال مناطق سرسبز و خوش منظره هستند. از ویژگی های  مهم دیگر امنیت است. هرچند می توانید امنیت ویلای خود را با نصب دوربین مداربسته و به خصوص دزدگیر اماکن حرفه ای حسابی بالا ببرید.

دسترسی آسان به منابع آب برای یک ویلا به اندازه امنیت حیاتی است. از طرفی وضعیت سند یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب بهترین ویلا است. به علاوه مناطق با ارزش سرمایه گذاری بیشتر، انتخاب بهتری برای خرید ویلا در اطراف تهران هستند. حالا با توجه به همه این موارد بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا کدامند؟

1.خرید ویلا در کردان

بهترین ویلا در اطراف تهران، کردان

کردان آب و هوای مطبوع سرد و کوهستانی دارد و بهترین فصل آن بهار و تابستان است. هرچند که انتخاب آب و هوا بسیار سلیقه ای است. منطقه کردان در حومه شهر تهران و در استان البرز است. اگر به کوه نوردی طبیعت گردی و اسب سواری علاقه دارید کردان یک منطقه عالی برای شماست. در کردان شما قادر به پیدا کردن ویلاهای معمولی تا لوکس و با هر رنج قیمتی هستید و این یک ویژگی خوب برای کردان است. از لحاظ امنیت کردان یک منطقه بسیار خوب محسوب می شود . هرچند که همانطور که گفتیم برای امنیت ویلاها از آنجایی که شما ساکن دائمی آن نیستید استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن مناسب ویلا بسیار مهم است.

2.خرید ویلا در دماوند

بهترین ویلا در اطراف تهران، دماوند

دماوند هم یک منطقه خوش آب و هوا و کوهستانی است. یکی از شهرستان های استان تهران است که دارای رودخانه های دائمی باغات و نهرهای فراوان است. در منطقه دماوند ویلاهای زیاد کلاسیک و مدرن برای انتخاب شما وجود دارد. اگر به تفریحات زمستانی مانند اسکی علاقه دارید دماوند به علت نزدیکی به پیست اسکی آبعلی انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

درواقع یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در اطراف تهران است. که اتفاقا به آبشار های آیینه رود و تیزآب هم نزدیک است.

3.خرید ویلا در لواسان

بهترین ویلا در اطراف تهران، لواسان

لواسان به آب و هوای مطبوع کوهستانی، مناظر زیبا و ویلاهای لوکس خود معروف است. در واقع لواسان لوکس ترین منطقه اطراف تهران برای خرید ویلا است. قیمت ویلا در این منطقه به نسبت بالاتر است و امکانات بیشتری هم دارد. یک ویژگی خوب این منطقه آب و هوا و طبیعت جذاب آن در تمام فصول سال است.

4.خرید ویلا در تهراندشت

بهترین ویلا در اطراف تهران، تهراندشت

آب و هوای این منطقه به دلیل نزدیکی به البرز گرم و تاحدودی سرد در زمستان است. بهترین فصول این منطقه بهار و پاییز آن است. این منطقه برای سرمایه گذاری بسیار بسیار مناسب و رو به رشد است. یک منطقه سرسبز با دسترسی عالی به منابع آب. به همین دلیل خرید ویلاهای استخر دار در این منطقه بسیار رواج دارد. پس اگر به دنبال خرید ویلای استخردار در اطراف تهران هستید تهراندشت یک انتخاب عالی است. از طرفی تهراندشت به اندازه مناطقی که پیشتر گفتیم شلوغ نیست.

5.خرید ویلا در کوهسار

بهترین ویلا در اطراف تهران، کوهسار

یکی دیگر از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوای اطراف تهران و مناسب برای خرید ویلا منطقه کوهسار است. این منطقه به کردان بسیار نزدیک است. این ویژگی کوهسار را برای خرید ویلا بسیار مناسب می کند. یک منطقه ی مناسب برای سرمایه گذاری و پرطرفدار برای خرید ویلا است. در این منطقه شما امکان خرید ویلاهای کوچک و بزرگ، لوکس و معمولی با هر سرمایه ای را دارید. با هر سلیقه و شرایطی بالاخره در این منطقه یک مورد مناسب پیدا می کنید.

6.خرید ویلا در خوشنام

بهترین ویلا در اطراف تهران، خوشنام

آب و هوای بی نظیر این منطقه در کنار مناظر سرسبز و دلپذیر یک انتخاب خوب برای خرید ویلا در اطراف تهران است. بهترین فصول این منطقه بهار و پاییز است. این منطقه در غرب استان تهران واقع شده است. برای علاقمندان به خرید ملک و سرمایه گذاری کشاورزی و باغداری منطقه بسیار مناسبی است. در این منطقه به علت تقاضای زیاد برای خرید ویلا، دست شما برای انتخاب انواع و اقسام ویلا ها با متراژ مختلف و قیمت های متفاوت باز است.

7.خرید ویلا در سهیلیه

بهترین ویلا در اطراف تهران، سهیلیه

سهیلیه آب و هوای گرم دارد. یک منطقه خوش آب و هوا و نسبتا سرسبز در استان البرز و البته پر طرفدار برای خرید ویلا و باغ در اطراف تهران است. دسترسی به منابع آب کافی و هوای مطبوع از ویژگی های منطقه سهیلیه است. باغداری و کشاورزی به دلیل خاک حاصلخیز در این منطقه بسیار رواج دارد. قیمت ویلاها در این منطقه براساس نوع سند آن بسیار متفاوت است.

فراموش نکنید، بعد از خرید بهترین ویلا در اطراف تهران برای مشاوره و خرید و نصب بهترین دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن با ما در اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟