خرید دزدگیر اماکن | خریدکیفیت ترین دزدگیر اماکن | اینصب
x
X

خرید دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر اماکن برای خیلی از افراد سخت می باشد و همیشه به دلیل مختلف بودن قیمت، کیفیت و جنس دزدگیر اماکن و تنوع زیاد محصول دچار دوگانگی در خرید می شوند.در این مقاله با راهنمای خرید دزدگیر اماکن و همینطور معرفی دزدگیر اماکن در خدمت شما هستیم.

خرید دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن سیستمی الکترونیکی می باشد که برای امنیت خانه ها و آپارتمان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر اماکن از دستگاهی مرکزی و چند سنسور که هر کدام مسئول یک کار است، تشکیل شده است. به محض اینکه یک یا چند سنسور، خطری را حس کنند، به شماره تماس شما از طرف سیستم پیامک می آید و سپس آژیر سیستم به صدا در می آید و بعد با شماره شما تماس گرفته می شود.

لازم به ذکر است که سیستم دزدگیر اماکن به روش های مختلف شما را مطلع می سازد؛روش مطلع سازی با توجه به قابلیت های دستگاه و کیفیت و به روز بودن آن متفاوت می باشد. قدیمی ترین و اولین سیستمی که این قابلیت را داشت به صورت خط تلفن ثابت به شما هشدار می داد؛ یعنی شما باید شماره تلفن ثابت را به دستگاه متصل می کردید، اما امروزه با توجه به پیشرفت فناوری، این سیستم ها پیشرفته تر شده اند.

 

بهترین دزدگیر منزل ارزان

 

در سیستم‌های پیشرفته و امروزی تماس از طریق سیمکارت انجام می‌گیرد. شما درون دستگاه دزدگیر منزل خود یک سیمکارت قرار می‌دهید و به صورت خودکار بعد از تنظیم کردن آن، در صورت هشدار با شما تماس گرفته می شود. همچنین پیامکی به شماره‌ای که وارد کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

نصب و خرید دزدگیر اماکن

اگر نصب سیستم دزدگیر اماکن به درستی انجام نشود ممکن است سیستم اتصالی کند و نتواند مانند همیشه به درستی کار خود را انجام دهد. اگر سیستم اتصالی کند، ممکن است به صورت مداوم با شما تماس بگیرد. همچنین می‌تواند به صورت مداوم پیام ارسال کند و باعث آزار و سلب آرامش شما شود. پس حتما کار نصب دزدگیر منزل خود را به افراد ماهر و در صورت امکان به افرادی که از طرف شرکت تولید کننده، عرضه کننده و خدماتی هستند بسپارید تا خیال تان از بابت نصب دزدگیر راحت باشد.

قیمت نصب دزدگیر

هزینه نصب دزدگیر اماکن بستگی به فرد نصب کننده دارد. به عبارتی چه بهترین دزدگیر منزل ارزان را خریده باشید چه بدترین دزدگیر منزل را با قیمت بالا، باز هم این نصاب است که به شما قیمت نصب را می‌دهد. نصب کننده دزدگیر منزل با توجه به سختی کار و تجهیزاتی که نیاز دارد قیمت می دهد و نرخ آن هم بین 250 تا 600 هزار تومان می باشد و انصافا اگر کار تضمینی باشد، حتی 600 هزار تومان هم قیمت مناسبی می باشد و به صرفه خواهد بود.

انواع سنسورهای سیستم دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن همانطور که گفته شد دارای سنسور و مدل های مختلفی می باشد. در ادامه برای شما از انواع سنسور ها خواهیم گفت.

 

خرید دزدگیر منزل

.

سنسور شناسایی حرکت

این سنسور برای افراد مشکوکی که حرکت می کنند فعال خواهد شد. می تواند انسان و حیوان را تشخیص دهد؛ اما اگر حیوان خانگی دارید نگران نباشید زیرا این سنسور ها به حیوان خانگی حساس نیستند و آژیری به صدا در نخواهد آمد.

سنسور در و پنجره منزل

این سنسور از دو قطعه تشکیل شده است که یکی از آن‌ها روی در و دیگری روی پنجره قرار می‌گیرد. به محض فاصله گرفتن (حدودا 3 سانتی متر) هشدار می دهد و آژیر خطر آن به صدا در خواهد آمد. این سنسور برای زمانی که سفر هستید مناسب است و دستگاه به شما پیامک می زند. ممکن است با صدای آژیر همسایه های شما را از وجود سارق در منزل تان مطلع کند.

سنسور لرزش

این سنسور برای مکان‌های بسیار حساس مناسب است. زیرا با کوچک‌ترین لرزش یا تکان خوردنی که به وجود بیاید، آژیر خطر به صدا در خواهد آمد. این سنسور برای بانک ها در زمان تعطیل بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. امروزه در بانک‌ها از وجود این سنسور در دستگاه‌های دزدگیر اماکن استفاده می‌شود و بسیار مفید است.

سنسور دود

این سنسور به دود آتش سوزی و … حساس می باشد. در صورت تشخیص دادن دود، آژیر خطر به صدا در می‌آید. شما و اطرافیان تان از وجود آتش سوزی یا دود ناشی از آن مطلع خواهید شد. این سنسور جزء پر طرفدارترین سنسورهای موجود در دستگاه دزدگیر منزل می‌باشد و بسیار هم پر استفاده‌است.

سنسور شکسته شدن شیشه

این سنسور همان‌طور که از اسمش پیداست، هنگام شکسته شدن شیشه هشدار می دهد. طبیعی است که در نزدیکی پنجره یا شیشه باید نصب شود. تا در صورت شکسته شدن هشدار را به سرعت منتقل کند و افراد را از این اتفاق با خبر کند.

سنسور نشت آب

این سنسور می تواند در زمان وقوع آب گرفتگی، افراد اطراف خود را از این حادثه با خبر کند و زمانی که آبی از لوله ای به بیرون هدایت شود سنسور فعال خواهد شد و شروع به هشدار دادن خواهد کرد.

 

معرفی دزدگیر اماکن

.

خرید دزدگیر منزل

امیدواریم که شما را با راهنمای خرید دزدگیر اماکن،به سوی انتخاب درست راهنمایی کرده باشیم.اولویت اول شما برای خرید دزدگیر اماکن باید کیفیت بالای آن باشد. جهت خرید دزدگیر اماکن می‌توانید از طریق بخش سیستم‌های حفاظتی اینصب دزدگیر اماکن به همراه لوازم جانبی آن تهیه نمایید.

محصولات دزدگیر منزل مجموعه ی اینصب همگی دارای گارانتی معتبر و طولانی می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصول خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟