راهکاری برای خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک | اینصب
x
X

راهکاری برای خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک

راهکاری برای خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک

خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک اصلا اتفاق عجیبی نیست. اتفاق ناخوشایند این است که بدون هیچ آمادگی ایی در این موقعیت قرار بگیریم. بهترین تصمیم شما برای زمانی که با باتری خالی ماشین مواجه می شوید چیه؟ تاحالا به این موقعیت فکر کردین؟ تماس با امداد خودرو معمولا بخاطر ترافیک و شلوغی مسیرها خیلی زمان بر است. باتری به باتری کرن احتیاج به کابل مخصوص دارد و امکان آسیب دیدن کامپیوتر ماشین با این روش خیلی زیاد است. هل دادن ماشین چطور؟ علاوه بر اینکه ممکن است دست تنها باشید، باتری صفر با هل دادن روشن نمی شود. و درکل هل دادن ماشین در این شرایط توصیه نمی شود.

خالی شدن باطری ماشین اتوماتیک

احتیاج به راهی داریم که خیلی ساده و بدون نیاز به تجهیزات خاص، در زمان کوتاهی ماشین را روشن کند تا به تعمیرگاه برسیم. حالا اگر شما راننده یکی از مدل های ماشین اتومات هستید و به دنبال راهکاری برای خالی شدن باطری ماشین اتوماتیک هستید، تصور می کنم که این مقاله برای شما مفید باشد. در این مقاله با جامپ استارتر آشنا می شویم ، راحت ترین روش روشن کردن ماشین اتوماتیک با باتری خالی را می بینیم . نکاتی را به توصیه متخصصان برای انتخاب بهترین جامپ استارتر مرور می کنیم. در آخر هم با مشخصات یکی از پرقدرت ترین و بهترین استارترهای یدک بازار آشنا می شویم.

پس تا انتهاب این مقاله با ما همراه باشید.

باتری به باتری سیار یا جامپ استارتر

جامپ استار یک ذخیره کننده نیروی الکترونیکی است. چیزی شبیه به یک پاور بانک بزرگ که شارژ می شود و در مواقع اضطراری که باتری ماشین خالی کرده به ما کمک می کند. اتفاقا از این وسیله به عنوان یک پاور بانک قوی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ هم می توانید استفاده کنید. جامپ استارتر یدک را توسط دو کابل موجود در پک، خیلی ساده به باتری متصل کنید. در مدت کوتاهی یک نیروی قوی تولید می کند و با یک استارت ماشین به راحتی روشن می شود.

بهترین جامپ استارتر خودرو علاوه بر تولید نیروی لازم برای استارت، پاور بانک قوی، در برخی از مدل ها در نقش یک اینورتر، هرجا که به برق شهری نیاز داریم دست بکار شده و برق لازم را تولید می کند. می شه گفت این محصول یک فرشته نجات برای مواقع اضطراری و بهترین راهکار برای خالی شدن باتری ماشین اتومات است. هر راننده ای به یک جامپ استارتر خودرو در ماشین خود نیاز دارد. اما برای خرید بهترین جامپ استارتر خودرو توجه به بعضی از نکات را فراموش نکنید.

  • ظرفیت جامپ استارتر

ظرفیت جامپ استارتر که بر حسب آمپر در مشخصات فنی دستگاه آمده است. میزان آمپری است که دستگاه در ساعت تولید می کند. عدد آمپر دستگاه را با ظرفیت باتری معمولی ماشین که عموما حدود 60 وات است یا چراغ های دستگاه و.. مقایسه کنید تا دفعات استفاده از دستگاه را حدودا متوجه شوید. هرچه عدد آمپر دستگاه بیشتر باشد گزینه بهتری برای خرید است.

  • حداکثر جریان تولیدی

بیشترین میزان و جریان تولیدی در هنگام استارت تولید می شود، همانطور که از اسم جامپ استارتر پیداست. میزان جریان تولیدی دستگاه را با آمپر مورد نیاز ماشین خود مقایسه کنید. عموما تعداد سیلندر مهم ترین عامل تعیین میزان آمپر مورد نیاز در ماشین است. در این مورد هم هرچه این عدد بیشتر باشد بهتر است.

  • توان دستگاه جامپ استارتر

توان برحسب وات تقریبا مهمترین فاکتور متمایز کننده دستگاه های برقی است. علاوه بر ویژگی های معمول برای دستگاه های برقی،توان بیشتر دستگاه، مدت زمان شارژ دستگاه را هم کم می کند.

این سه ویژگی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید جامپ استارتر خودرو در نظر بگیرید. اما علاوه بر این ها  کابل های دستگاه هرچه ضخیم تر باشد بهتر است. به علاوه بهتر است استارتری را انتخاب کنید که علاوه بر کارایی معمول، به عنوان پاوربانک یا چراغ قوه هم کارایی داشته باشد. چراغ اضطراری برای مواقعی که باتری ماشین در شب خالی شده کاربرد دارد.

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل JS12

جامپ استارتر برای شارژ کردن باطری خودرو

به دنبال بهترین راهکار برای خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک هستین؟ پس با خیال راحت این جامپ استارتر را از برند محبوب و پرفروش استیل میت بخرید.

این محصول برای خودرو های بنزینی و دیزلی قابل استفاده است. امکان استفاده از این جامپ استارتر به عنوان پاور بانک برای شارژ وسایل الکترونیک و چراغ قوه را هم دارید. برای اتومبیل، تلفن همراه،PSP، دوربین، لپ تاپ و از همه مهمتر موتورسیکلت قابل استفاده است. از خودرو های بنزینی تا 5 لیتر و از خودرو های دیزلی تا 3 لیتر پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری، خروجی اولیه و نهایت خروجی و توان ورودی بسیار خوب از مشخصات فنی این استارتر است.

قیمت معقول به نسبت امکانات عالی این دستگاه نظر هر مشتری را به خود جلب می کند. همانطور که گفته شد یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین جامپ استارهای بازار است که همواره از مشتریان امتیاز بالایی دریافت کرده است. جالب است بدانید که اینصب این محصول را با تایید کیفیت و اصالت، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش و مهمتر از همه با قیمت واقعی محصول به شما ارائه می دهد.

نکاتی برای طول عمر و نگهداری جامپ استارتر

حالا که در رابطه با راهکار خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک، و طریقه انتخاب بهترین جامپ استارتر بحث کردیم. بد نیست اشاره خلاصه و کوتاهی هم بکنیم به نکات مهم در نگهداری جامپ استارتر. به هر حال این دستگاه وسیله ای نیست که هر روز استفاده کنیم. نگهداری این وسیله در هنگامی که از آن استفاده نمی کنیم در طول عمر و سلامت دستگاه بسیار مهم است.

همیشه در زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید دستگاه را روی حالت آف نگهدارید. در اتصال کابل های مثبت و منفی دستگاه در جای درست خود دقت کنید. بعد از روشن کردن خودرو در کوتاه ترین مدت کابل ها را جدا کنید. این زمان برای حفظ سلامت دستگاه مهم است و حدود بیست ثانیه محاسبه شده .

جامپ استارتر همانطور که گفتیم یک وسیله ضروری برای هر راننده ای است. خصوصا در فصل تابستان بدلیل استفاده از کولر و در مسیر های طولانی حتما جامپ استارتر به همراه داشته باشید. قبل از حرکت برای سفر و رانندگی جاده ای دستگاه خود را شارژ کنید. عدد شارژ دستگاه حداقل 60 درصد گنجایش باتری باشد. فراموش نکنید، داشتن یک جامپ استارتر با کیفیت، بهترین راهکار برای خالی شدن باتری ماشین اتوماتیک است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟