5 تا از حرفه ای ترین دکلس های خودرو | اینصب
x
X

5 تا از حرفه ای ترین دکلس های خودرو

اگر از علاقمندان موسیقی، پادکست یا هر نوع فایل صوتی دیگری، بخصوص در حین رانندگی هستید، برای شما خرید یک ضبط ماشین با‌کیفیت یا حرفه ای ترین دکلس خودرو، اهمیت زیادی خواهد داشت. در این مقاله که برای علاقمندان به موسیقی و لوازم جانبی خودرو انتخاب‌شده، شما را با حرفه ‌ای ترین دکلس خودرو آشنا می‌کنیم و یک لیست پیشنهادی بی‌نظیر از بهترین انتخاب‌هایی را که می‌توانید با توجه به سلیقه، بودجه و سطح انتظاراتتان داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم. با من در این گشت‌و‌گذار در بازار لوازم جانبی خودرو و بررسی حرفه‌ای‌‌های بازار همراه باشید.

شاید کمتر با واژه دکلس مواجه شده باشید، منظور از Desk همان سی‌دی است و به ضبط و پخش‌هایی که از سی‌دی پشتیبانی نمی‌کنند، به‌اصطلاح دکلس گفته می‌شود؛ بنابراین منظور ما از حرفه ‌ای ‌ترین دکلس خودرو همان ضبط‌های ماشین امروزی هستند که با فلش، بلوتوث و.. کار می‌کنند و محصول پایانِ دوره استفاده از سی‌دی‌ها هستند. حالا برگردیم به موضوع امروز که چیزی نیست جز: معرفی 5 تا از حرفه ای ترین دکلس‌های خودرو.

نمونه‌هایی از حرفه ای ترین دکلس خودرو در بازار لوازم جانبی

حرفه‌ای ترین ضبط ماشین چه ویژگی‌هایی دارد؟ از کجا بفهمیم که در بازار متنوع ضبط و پخش خودرو، گزینه درستی را انتخاب می‌کنیم؟ انتخاب بهترین ضبط ماشین، کار ساده‌ای نیست، چراکه این بازار خیلی متنوع است و شما باید دقیقا بدانید که باید به‌دنبال  کدام ویژگی‌ها بگردید تا با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از ویژگی‌های یک ضبط ماشین، سلیقه‌ای هستند، مانند طراحی یا صفحه‌نمایش رنگی یا قابلیت پنل جدا یا پنل ثابت بودن ضبط؛ اما وجود برخی از ویژگی‌ها برای حرفه‌ ای ترین دکلس خودرو ضروری است.

از ویژگی‌های ضروری حرفه ای ترین دکلس خودرو می‌توان به قدرت صدای خروجی بالای 50 وات، امکان اتصال به ضبط توسط بلوتوث، پشتیبانی از پورت‌های مختلف مثل AUX و USB، آی‌سی بزرگ بودن و مهم‌تر از همه با‌کیفیت بودن آن اشاره کرد. بهتر است ضبط ماشین را از مدل‌های محبوب و پر‌فروش برندهای با‌سابقه و با‌کیفیت بازار انتخاب کنید، برندهای با‌کیفیت ممکن است در ابتدا کمی گران‌تر به نظر برسند، اما بیشتر کار می‌کنند، کمتر خراب ‌می‌شوند و کیفیت بهتری را به شما ارائه می‌دهند. در واقع هیچ تبلیغی واقعی‌تر از رضایت مشتریان و محبوبیت یک محصول در بین مشتریانی که از آن استفاده کرده‌اند، نیست. حالا با این مقدمه کوتاه، از شما دعوت می‌کنم همراه با ما نمونه‌هایی از حرفه‌ای ‌ترین دکلس خودرو را مرور کنید.

استیلاک مدل 3257U حرفه ای ترین دکلس خودرو پنل ثابت

ضبط خودرو استیلاک مدل 3257U ، نیازی به تعریف ندارد. رضایت مشتریان، محبوبیت و فروش خوب انواع مدل‌های این برند در بازار لوازم جانبی، به‌خوبی این حرف را تایید می‌کنند. حالا مدل 3257U هم یک مدل خوب از محصولات این برند است که یک ویژگی کاربردی و بی‌نظیر آن، دارا بودن دو پورت USB است. اگر هنوز نمی‌دانید که دو پورتUSB چرا یک مزیت بسیار عالی برای حرفه ای ترین دکلس خودرو به‌حساب می‌آید، باید گفت که این قابلیت به شما امکان اتصال هم‌زمان گوشی برای شارژ و اتصال فلش را می‌دهد.

پخش کننده خودرو استیلاک مدل 3257U

این ویژگی به‌خصوص در مسیرهای طولانی یا برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و از این دست بسیار مهم است. صفحه‌نمایش رنگی، طراحی شیک، ال سی‌دی هفت رنگ و ویژگی پنل‌ثابت بودن این ضبط  را هم در هنگام خرید در نظر بگیرید. از ویژگی‌های دیگر این دکلس بی‌نظیر باید به قابلیت بلوتوث، آی سی بزرگ، هیت سینگ بزرگ، 4 خروجی RC، قدرت صدای بی‌نظیر و کیفیت خوب ساخت آن اشاره کرد. با‌وجود همه‌ی این ویژگی‌ها، ممکن است شما دکلس خودرو با پنل قابل جدا‌ شدن را ترجیح می‌دهید؛ در این صورت با ادامه لیست حرفه‌ای‌ترین‌های ما همراه باشید.

استیلاک مدل 7258 حرفه ای ترین دکلس خودرو پنل جدا

اگر ویژگی پنل جدا بودن ضبط  ماشین برای شما مهم است، این مدل ضبط استیلاک برای شما مناسب است. ضبط ماشین استیلاک مدل 7258 یک دکلس حرفه‌ای با تمام قابلیت‌هایی است که از یک ضبط ماشین انتظار دارید. این ضبط با مجموعه‌ای از امکانات خوب مثل قابلیت بلوتوث، پورتUSB، پورت AUX  و پورت SD را دارد. این ضبط دارای میکروفون داخلی است و به شما اجازه می‌دهد، در‌حالی‌که به بلوتوث ضبط متصل هستید، تماس صوتی برقرار کنید. هیت سینگ بزرگ، سبب افزایش عمر ضبط شماست. 4 خروجی RC، آی سی بزرگ،  قدرت صدای بی‌نظیر و کیفیت ساخت عالی این ضبط را هم به ویژگی‌های آن اضافه کنید.

با این تعاریف، راحت‌تر می‌توانید این مدل استیلاک را حرفه ‌ای ترین دکلس خودرو از نوع پنل جدا بنامید.

ضبط خودرو استیلاک مدل 7258

حرفه ای ترین و مقرون به صرفه ترین دکلس و استیلاک 5260

اگر بودجه‌ی زیادی را برای خرید ضبط در نظر نگرفته‌اید، اما همچنان به‌دنبال حرفه ‌ای ‌ترین دکلس خودرو هستید، این مدل استیلاک را انتخاب کنید. ضبط ماشین استیلاک مدل 5260 یک ضبط با‌کیفیت از مدل پنل ثابت است. طراحی زیبای این ضبط با صفحه‌نمایش رنگی و ال سی‌دی هفت‌رنگ، در کنار امکانات کامل و قیمت مناسب، این مدل را به یکی از بهترین ضبط‌های ماشین‌ بازار، تبدیل کرده است. این مدل استیلاک، کیفیت بی‌نظیر به‌ همراه قابلیت بلوتوث، پورتUSB، MICRO SD، پشتیبانی از هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios، هیت سینگ بزرگ، 4 خروجی RC، آی سی بزرگ و خلاصه، همه‌ی امکانات یک ضبط کامل و بی‌نظیر را دارد.

با‌وجود این امکانات کامل، مقرون به صرفه‌ترین دکلس حرفه‌ای بازار همین مدل 5260 است؛ پس برای خرید آن اصلا شک نکنید. این‌ها نمونه‌های خوبی از حرفه ای ترین دکلس خودرو تولید شرکت استیلاک بودند. حالا در ادامه سری هم به محصولات خوب سایر برند‌ها می‌زنیم تا برای انتخاب تنوع بیشتری داشته باشید.

ضبط ماشین استیلاک مدل 5260

سونی مدل DSX-A410BT حرفه ای و کامل

از شرکت نام آشنای سونی هم یک مدل ضبط ماشین کامل را برای شما که به‌دنبال حرفه‌ای ترین دکلس خودرو هستید، انتخاب کردیم. ضبط ماشین سونی مدل DSX-A410BT از مدل‌های پنل جدای سونی است. از سایر ویژگی‌های خوب این مدل باید به مواردی مثل خروجی 240 واتی، پورت‌های USB و AUX اشاره کرد. قابلیت بلوتوث و پشتیبانی از فرمت ‌های مختلف موسیقی مثل WMA ، MP3 و APE هم از ویژگی‌های این مدل هستند. این ضبط قابلیت‌های بی‌شمار، قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارد و انتخاب مناسبی برای حرفه ای ترین دکلس خودرو است.

ضبط ماشین سونی مدل DSX-A410BT

حرفه ای ترین دکلس خودرو؛ زنوتیک مدل 509

زنوتیک، یکی دیگر از شرکت‌های تولید‌کننده ضبط‌های با‌کیفیت خودرو است. ضبط خودرو زنوتیک مدل 509 حرفه ای ترین دکلس خودرو زنوتیک با پنل ثابت است. خروجی صدای پر‌قدرت60 واتی، قابلیت بلوتوث، یک پورت ورودی AUX و کارت‌خوان، از ویژگی‌های این ضبط ماشین با کیفیت هستند. این دکلس خودرو از هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios پشتیبانی می‌کند. از‌لحاظ قیمت هم به نسبت کیفیت و قابلیت‌های مختلف آن، قیمت مناسبی دارد. این مدل زنوتیک هم با توجه به همه‌ی این قابلیت‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ضبط خودرو زنوتیک مدل 509

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟