برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها چه کنیم ؟ | اینصب
x
X

برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها چه کنیم؟

تا به حال استرس گم شدن چمدان‌هایتان را در فرودگاه یا در قطار و مسافرت را داشته‌اید؟ اگر اهل سفر با چمدان باشید، بدون شک این حس ناخوشایند را تجربه کرده‌اید. حتی اگر برای خودتان پیش نیامده باشد، قطعا از دوست و آشناهایتان شنیده‌اید که چمدان‌هایشان را در فرودگاه یا در سفر گم کرده‌اند، چه حس بد و ترسناکی داشته‌اند. اما خب این مشکل بدون راه حل نیست. بهتر است قبل از وقوع این اتفاق، راه مناسب را برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها پیدا کنید. ما برای سهولت کار شما قصد داریم در این مقاله اقداماتی برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها را به شما عزیزان توضیح دهیم تا بتوانید بدون استرس سفر کنید.

اقدامات لازم برای قبل از گم شدن چمدان ها

هنگام سفر، معمولا هر شخصی، ضروری‌ترین و مهم‌ترین وسایل و مدارک خود را در چمدان قرار می‌دهد. چه بسا برخی پول نقد زیادی نیز درون چمدان قرار می‌دهند تا در هنگام سفر، از آن استفاده کنند. بنابراین وسایل رون چمدان، مجموعه‌ای از مهم‌ترین وسایل خواهد بود که در صورت گم شدن، برای هر شخصی دردسرساز خواهد شد. بنابراین لازم است در هنگام سفر، اقداماتی را انجام دهید تا نگرانی‌هایتان به حداقل برسد. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابتدا قبل از جمع کردن لباس‌ها و چیدن آن‌ها در چمدان، یک ردیاب شخصی بخرید و آن را در چمدان خود در بین لباس‌ها جایگذاری کنید.
  2. اکثر اوقات چمدان ‌ها در توقف‌های بین پروازها گم می‌شوند و به همین علت بهتر است از پروازهای بدون توقف استفاده کنید.
  3. در قدم سوم بهتر است نام ،شماره و آدرسی از خودتان را بر روی برگه‌ای بنویسید و آن را بر روی چمدان خود بچسبانید.
  4. برای اطمینان بیشتر، بهتر است قبل از تحویل دادن چمدان‌ها به قسمت بار، از چمدان و محتوای داخل آن عکس برداری کنید.

جلوگیری از گم شدن چمدان ها

ردیاب شخصی وسیله ای برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها

ردیاب شخصی، دستگاه کوچک و جیبی است که برای موقعیت‌یابی آنلاین و لحظه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به راحتی در جیب، کیف و جاهای پنهان چمدان قابل جاسازی است. برای خرید بهترین ردیاب شخصی حتما توجه داشته باشید که دستگاه، پشتیبانی آنلاین داشته باشد و همچنین نرم افزار آن بدون قطعی باشد تا بتوانید به صورت لحظه‌ای موقعیت را بررسی و کنترل کنید.

از بهترین ردیاب‌های شخصی ماهواره‌ای، می‌توان به ردیاب شخصی Qbit استیلاک اشاره کرد. از ردیاب qbit می‌توانید هم در ایران و هم خارج از کشور استفاده کنید. این دستگاه بسیار کوچک و ضد آب است. همچنین سیم کارتی هدیه در باکس این جعبه برای فعال کردن دستگاه قرار داده شده است. از خوبی‌های این ردیاب، داشتن اپلیکیشن فارسی است که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است و نصب و دانلود این نرم افزار برای تمامی سیستم عامل‌ها رایگان می‌باشد.

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های ردیاب شخصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت یابی دقیق و آنلاین

شما از طریق اپلیکیشن ردیاب می‌توانید موقعیت چمدان‌های خود را به صورت لحظه‌ای بررسی کنید و اگر خدایی نکرده چمدان‌هایتان گم شوند، می‌توانید موقعیت مکانی چمدان خود را ببینید و آن را در کمترین زمان و بدون نگرانی پیدا کنید.

قابلیت شنود

هنگام گم شدن چمدان‌هایتان این قابلیت، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صداهای اطراف چمدان را شنود کنید. با این قابلیت، می‌توانید تشخیص دهید که چمدان هنوز در فرودگاه است یا توسط اشخاص خاصی است. می‌توانید صحبت‌های سارقان را بشنوید و از جا و مکان آن‌ها مطلع شوید.

تعریف محدوده جغرافیایی

از طریق اپلیکیشن ردیاب شخصی Qbit شما می‌توانید محدوده‌ی جغرافیایی برای چمدان خود تعریف کنید تا هنگام خارج شدن از آن محدوده از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع رسانی شود.

دلایل خرید ردیاب شخصی در سفرها

ردیاب شخصی می‌تواند یکی از کابردی‌ترین وسیله‌ها برای سفر باشد. این دستگاه نه تنها برای چمدان، بلکه برای شخص نیز قابل استفاده است. به عنوان مثال خیلی از افراد دوست دارند در سفر به تنهایی بیرون بروند و چرخی در خیابان‌ها بزنند اما شاید به دلیل غربت، از این کار خودداری کنند. با داشتن یک ردیاب شخصی شما می‌توانید به راحتی بیرون بروید و با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی یکی از افراد خانواده، می توانید موقعیت خود را به آن‌ها گزارش دهید.

پیشگیری از گم شدن چمدان در فرودگاه

حتی در هنگام بروز اتفاق ناگهانی، می‌توانید با فشردن کلید اضطراری ردیاب با اشخاصی که شماره‌ی آن‌ها را در حافظه اپلیکیشن ردیاب تعریف کرده‌اید تماس بگیرید و شرایط خود را برای آن‌ها توضیح دهید و اطلاع رسانی کنید. استفاده از ردیاب شخصی در سفرها، برای کودکان نیز بسیار ضروری است. با این وسیله می‌توانید با خیالی آسوده به مراکز خرید و تفریحی بروید و دیگر ترس گمشدن کودکان خود را نداشته باشید.

بسیاری از کودکان بازیگوش به دلیل کنجکاوی، احتمال دارد از پدر و مادر خود جدا شوند و دیگر نتوانند والدین خود را پیدا کنند. در این موقعیت آن‌ها می‌توانند از طریق کلید SOS ردیاب کیوبیت، با خانواده‌ی خود تماس بگیرند و موقعیت مکانی خود را به آن‌ها اطلاع دهند.

خرید ردیاب شخصی برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها

چنانچه قصد خرید ردیاب شخصی برای چمدان خود دارید و انتخاب شما ردیاب کیوبیت است، می‌توانید آن را از اینصب که نمایندگی فروش برند استیلاک است، خریداری کنید. نکته‌ای که هنگام خرید ردیاب باید به آن دقت نمایید، ریجستر شدن آن است. چراکه ردیاب‌ها به وسیله ماهواره موقعیت مکانی را به شما نشان می‌دهند، بنابراین ریجستری آن‌ها بسیار مهم است. خوشبختانه تمامی دستگاه‌های برند استیلاک رجیستری شده‌اند و امکان قطعی به هیچ وجه ندارد و تمامی دستگاه‌ها به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه داده می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم درباره اهمیت وجود ردیاب در سفرها برای جلوگیری از گم شدن چمدان ها صحبت کنیم و شما را با کاربردهای ردیاب شخصی آشنا کنیم. فراموش نکنید که ردیاب شخصی نه تنها برای چمدان و در سفر، بلکه برای شخص نیز استفاده می‌شود و می‌توانید برای کودکان و سالمندان نیز از آن‌ استفاده کنید. در نهایت امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به شما کمک کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟