بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل | اینصب
x
X

بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل

قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است و مردم به خودرو نه به چشم یک وسیله نقلیه بلکه به عنوان یک سرمایه نگاه می‌کنند. حفاظت از این سرمایه امری طبیعی است و راه‌های زیادی برای امنیت آن وجود دارد. اما سوالی که وجود دارد این است که بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل و حفظ امنیت آن چیست؟ دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو دو وسیله بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند که برای حفاظت از خودرو استفاده می‌شوند. هر کدام از این دستگاه‌ها، مزیت و معایب خود را دارند ولی برای حفظ امنیت خودرو، بهترین هستند. در ادامه قصد داریم درباره بهترین وسیله برای امنیت ماشین صحبت کنیم. با ما همراه باشید

روش های جلوگیری از سرقت ماشین

برای جلوگیری از سرقت اتومبیل چه ابزاری مفید است؟

بیاید با هم صادق باشیم، بر طبق تجربه هیچ کدام از روش‌های مورد استفاده برای جلوگیری از سرقت ماشین، کاربرد صد در صدی برای توقف سارقان را ندارد. انواع مختلفی از دزدگیرها، قفل فرمان و لیست‌های بلند بالا از روش‌های مقابله با سرقت ماشین، البته تا حدود زیادی می‌توانند امنیت خودرو را افزایش بدهند. اما هرگز نمی‌توانند احتمال به سرقت رفتن آن را به صفر برسانند.

با وجود همه‌ی روش‌های امنیتی، همیشه احتمال سرقت خودرو وجود دارد. به همین خاطر بهترین روش برای جلوگیری از سرقت اتومبیل، روشی است که بطور همزمان امنیت اتومبیل را تا حد ممکن بالا ببرد و  در صورت به سرقت رفتن خودرو، سرعت عمل ما را در یافتن اتومبیل به سرقت رفته افزایش بدهد. خرید ردیاب خودرو هر دوی این وظایف را برای ما انجام می‌دهد.

ردیاب خودرو یک وسیله کوچک است که داخل ماشین نصب می‌شود و سپس از طریق یک نرم افزار، بر روی تلفن هوشمند، این امکان را برای ما فراهم می‌کند که در هر لحظه از موقعیت مکانی دقیق اتومبیل خود بر روی نقشه مطلع باشیم. نه تنها در مواقع سرقت، بلکه در هر زمان دیگری که از موقعیت مکانی خودرو اطلاعی ندارید! بطور مثال وقتی کسی ماشینتان را قرض گرفته باشد، خیلی راحت می‌توانید موقعیت اتومبیل را بر روی تلفن همراهتان ردیابی کنید.

2 مدل از بهترین ردیاب ها برای جلوگیری از سرقت ماشین

پیشنهاد جدی ما برای خرید ردیاب خودرو، ردیاب‌های برند استیلاک است. برند استیلاک نسبت به قیمت مناسبی که دارد، یک ردیاب خودرو حرفه‌ای با کارایی بسیار زیاد است که همه‌ی قابلیت‌های مورد نیاز برای یک ردیاب خودرو پیشرفته را دارد. یک برند قدیمی و نام آشنا که همیشه به جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود اهمیت داده است!
استیلاک دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بسیار خوب است. ردیاب‌های برند استیلاک علاوه بر نمایش موقعیت جغرافیایی خودرو، قابلیت شنود کابین، تعیین سرعت مجاز، امکان کنترل از راه دور خودرو را نیز دارند و به کلید اضطراری و برنامه فارسی رایگان نیز مجهز هستند.

پس تا اینجا دیدیم که بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل، خرید ردیاب است و استیلاک یکی از بهترین برندهای ردیاب خودرو بازار است. حالا باید ببینیم که بهترین مدل ردیاب خودرو استیلاک کدام است؟ در این مقاله به معرفی 2 مدل از بهترین ردیاب‌های خودرو از برند استیلاک و مقایسه آن‌ها با هم می‌پردازیم و امیدوارم این مقاله راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودروی شما باشد.

بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06

اگر به دنبال بهترین ردیاب بازار با قابلیت‌های حرفه‌ای و کامل هستید، قطعا یکی از انتخاب‌ها این مدل ردیاب استیلاک است. یک ردیاب پرفروش که همیشه مورد تحسین مشتریان بوده است. ردیاب مدل GT06 از نوع ردیاب‌های سیمی است که به برق داخلی خودرو آسیبی نمی‌زند. امنیت بسیار بالایی دارد و بطور مثال غیر فعال کردن آن تقریبا غیر ممکن است.

اگر نمی‌دانید ردیاب‌های سیمی چه ویژگی‌هایی دارند، باید بگوییم که ردیاب‌های مدل سیمی نسبت به ردیاب‌ آهنربایی دقت عمل بالاتری دارند و برخلاف ردیاب‌های شارژی یا آهنربایی برای هربار شارژ مجدد نیازی به جدا شدن از ماشین ندارند. و بطور کلی به علت دقت بالایی که دارند گزینه‌های مناسب‌تری برای خرید هستند. از لحاظ مشخصات فنی، ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 چند ویژگی مهم دیگر دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

قابلیت های ردیاب خودرو GT06
  • یکی از قابلیت‌های جذاب این ردیاب امکان خاموش کردن خودرو از راه دور است. این قابلیت حتی در صورتی که سارقان بتوانند از سد امنیتی خودروی شما عبور کنند، به شما این امکان را می‌دهد که به محض استارت زدن، خودرو خود را از راه دور خاموش کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این مدل، وجود دکمه SOS است. شما در صورتی که با خطری و یا مزاحمتی مواجه شوید به کمک این دکمه می‌توانید به پلیس و یا دوستانتان متصل شده و کمک دریافت کنید.
  • یکی از ویژگی‌های پرطرفدار این مدل، قابلیت شنود کابین است. تصور کنید که این قابلیت در زمان سرقت چقدر می‌تواند در مطلع شدن شما از مسیر سارقان و نقشه‌های بعدی آن‌ها به شما کمک کند.
  • تعیین سرعت مجاز و محدوده مجاز جغرافیایی، از دیگر قابلیت‌های جذاب این ردیاب است. این قابلیت زمانی به کار شما می‌آید که قصد دارید خودروی خود را کنترل شده به فرزندتان یا شخص دیگری بدهید.
  • این ردیاب دارای اپلیکیشن فارسی است که علاوه بر سهولت استفاده، با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس هم سازگار است.

با ردیاب استیلاک مدلGT06 محل دقیق خودرو خود را بر روی نقشه ببینید. اگر به این مدل علاقه مند هستید اما به ویژگی‌های بیشتری مثل هشدار باز شدن درب خودرو و برقراری تماس دو طرفه هم علاقه دارید، ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30 پیشنهاد مناسب‌تری برای شماست.

ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30

ردیاب خودرو استیلاک ST30 همانطور که گفتیم از خیلی از جهات مشابه مدل GT06 است اما تفاوت‌های اندکی با مدل قبلی دارد که باعث کامل شدن آت شده است. این ردیاب مناسب نصب برای تمام خودروهای ایرانی و خارجی است. از جمله ردیاب‌های مدل سیمی که یک باتری بک آپ هم دارد. این ردیاب دقت بسیار بالایی دارد و از این لحاظ کاملا می‌توانید روی بهترین بودنش حساب کنید. نصب و دانلود برنامه ردیاب ST30 برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس رایگان است. این ردیاب یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های ردیاب خودرو است که هرگز از خریدش پشیمان نخواهید شد.

سخن آخر

در این مقاله یکی از بهترین ابزارهای جلوگیری از سرقت اتومبیل را به شما معرفی کردیم. این وسیله می‌تواند جایگزین خوبی برای سایر لوازم امنیتی باشد اما اگر می‌خواهید که بالاترین امنیت را برای خودروی خود نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که دزدگیر و ردیاب را به طور همزمان روی خودروی خود نصب کنید. این دو ابزار مکمل یکدیگرند و قبل و بعد از سرقت به کمک شما خواهند آمد. چنانچه قصد خرید ردیاب داشتید، با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟