جامع ترین راهنمای دزدگیر تصویری PLC | اینصب
x
X

جامع ترین راهنمای دزدگیر تصویری PLC

با افزایش تعداد خودروها، ارتکاب جرائم و سرقت‌های خودرو نیز افزایش یافته است. حالا دیگر داشتن دزدگیر ماشین با کیفیت یکی از مهم‌ترین نیازهای هر راننده با هر مدل خودرویی است. یکی از بهترین و پرطرفداترین مدل‌های دزدگیر ماشین تصویری در بازار پی ال سی (PLC) است. پی ال سی دزدگیر کارآمدی است که همه مشخصات و قابلیت‌های یک دزدگیر ماشین حرفه‌ای را دارد. قابلیت‌هایی که باعث می‌شوند خیال شما از امنیت خودرو راحت باشد. به همین دلیل ما در این مقاله به سراغ این دزدگیرهای باکیفیت رفتیم و راهنمای دزدگیر تصویری PLC را برای شما آماده کردیم.

با دنبال کردن این راهنمای کامل، به دزدگیر ماشین تصویری پی ال سی مسلط شوید و با کمک PLC از خودروی خود در برابر سرقت محافظت کنید. اگر برای مطالعه راهنمای دزدگیر تصویری PLC آماده اید، با ما همراه باشید.

چرا نیاز به دزدگیر ماشین تصویری پی ال سی داریم؟

دزدگیر ماشین تصویری پی ال سی (PLC) ابزاری قدرتمند است که برای حفاظت از انواع خودرو استفاده می‌شود. به طور کلی، دزدگیرهای تصویری نسبت به دزدگیرهای ساده و قدیمی‌تر، ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند برد بهتر، امکانات بیشتر و اطلاع رسانی از طریق صفحه نمایش دارند. آن‌ها علاوه بر صدای آژیر، برای حالت هشدار خطر، از ویبره و زنگ و پیامک هم استفاده می‌کنند.  همانطور که گفتیم، با توجه به افزایش جرایم سرقت خودرو در جامعه، داشتن یک دزدگیر ماشین کارآمد امری ضروری است.

اگر به دنبال دزدگیر حرفه‌ای با قیمت مناسب باشید، PLC یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. مدل‌های مختلف این دزدگیر، مثل دزدگیر خودرو  پی ال سی مدل A11 و یا دزدگیر خودرو پی ال سی مدل V22 Single و یا سایر مدل‌ها برای انواع خودرو‌های داخلی و خارجی مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های دزدگیرهای پی ال سی، طراحی زیبا و اسپورت ریموت‌هاست که طرفداران زیادی هم دارد. این دزدگیرها در هر دو مدل تک ریموت تصویری و جفت ریموت تصویری تولید می‌شوند و بیشتر امکانات مانند پشتیبانی از خروجی‌های مهم را دارند.

به همین دلیل است که به راهنمای دزدگیر تصویری PLC نیاز دارید تا از همه این امکانات به راحتی استفاده کنید. همه این امکانات به علاوه کیفیت ساخت عالی، باعث شده است که مدل‌های تصویر دزدگیر ماشین PLC مدل‌های پرفروش و محبوبی باشند.

تنظیمات دزدگیر تصویری plc

کامل‌ترین راهنمای دزدگیر تصویری PLC

حالا که با دزدگیر ماشین تصویری پی ال سی آشنا شدید، وقت آن رسیده که به راهنمای دزدگیر تصویری PLC بپردازیم تا برای استفاده از این دزدگیرهای بی‌نظیر، حسابی آماده باشید.

کد کردن و خام کردن ریموت دزگیر plc

یکی از  بخش‌های مهم راهنمای دزدگیر تصویری PLC مربوط به کد کردن دزدگیر  است. کد کردن ریموت دزدگیر ماشین، ریموت و کیت اصلی را با هم مچ می‌کند. بنابراین تا کددهی را  به درستی انجام ندهید، دزدگیر کار نمی‌کند. از طرفی پیشنهاد می‌شود قبل از کد کردن، یک دور دزدگیر را خام کنید تا کدهای قبلی پاک شوند و اختلالی در کار دزدگیر به وجود نیاورند. برای کد دادن ریموت، دکمه Learn را ابتدا به مدت یک ثانیه فشار دهید، در این حالت راهنما روشن می‌ماند، حالا دکمه را نگهدارید و یکی از کلیدهای ریموت را فشار دهید تا کد شود. این کار را برای سایر دکمه‌های ریموت اصلی و یدک انجام دهید. برای پاک کردن کد ریموت‌ها هم خیلی ساده دکمه لرن را به مدت 15 ثانیه نگهدارید تا کدها پاک شوند و به اصطلاح ریموت خام شود.

راهنمای دزدگیر تصویری PLC و عملکرد‌های اصلی آن

مسلح کردن با صدا دزدگیر پی ال سی: وقتی با فشردن دکمه، درب‌ها بسته می‌شود، سیستم هشدار با صدای آژیر و چشمک چراغ راهنما مسلح می‌شود.

مسلح کردن بی‌صدای سیستم: در این حالت، با فشردن دکمه، درب‌ها قفل می‌شوند و سیستم تنها با چشمک چراغ‌های راهنما مسلح می‌شود.

غیرمسلح کردن سیستم هشدار: منظور زمانی است که با فشار دکمه درب‌ها باز می‌شوند و سیستم از حالت مسلح خارج می‌شود.

جست و جوی اتومبیل با اعلام هشدار: اگر سیستم باصدا مسلح شود، با 15 ثانیه فشردن دکمه، آژیر به صدا در می‌آید و چراغ چشمک زن فعال می‌شود. درحالی‌که در نوع سیستم بی‌صدا مسلح شده است، فقط چراغ‌ها فعال می‌شوند.

کنترل درب صندوق عقب توسط ریموت یا صندوق پران: دکمه صندوق پران را فشار دهید و به مدت 3 ثانیه نگهدارید تا از حالت صندوق پران استفاده کنید.

حالت ضد سرقت دزدگیر تصویری PLC: برای خاموش کردن خودرو در زمان سرقت، وقتی خودرو روشن است، کلید قفل بی‌صدا را فشار دهید تا راهنما بزند. اگر تا قبل از پنج ثانیه کلید جست و جو را بزنید، بعد از 15 ثانیه اتومبیل با  آژیر خاموش می‌شود.

قفل کودک: منظور از قفل کودک، قفل شدن اتومات درب‌ها در حین رانندگی است. 15 ثانیه بعد از روشن شدن اتومبیل، با اولین باری که پدال ترمز را بفشارید درب‌ها قفل می‌شوند و با خاموش شدن اتومبیل است که قفل درب‌ها دوباره باز می‌شود.

هشدار باز بودن درب ماشین توسط چراغ‌های راهنما: در این دزدگیر، وقتی در خودرو باز مانده باشد، چراغ‌های راهنما به مدت 15 ثانیه برای هشدار چشمک می‌زنند.

راهنمای دزدگیر تصویری PLC و غیر فعال کردن سیستم هشدار با سوییچ در مواقع اضطراری: اگر ریموت را فراموش کردید یا به آن دسترسی ندارید، درب را با سوییچ بازکنید و سوییچ را در مدت سی ثانیه ده مرتبه ON و OFF کنید.

کد کردن و خام کردن ریموت دزگیرplc

تنظیمات عمومی ریموت دزدگیر تصویری پی ال سی

تنظیمات مربوط به رنگ صفحه نمایش ریموت، خیلی ساده است. دکمه F را نگهدارید و سپس یکی از رنگ‌های موجود را انتخاب کنید. دکمه را سه ثانیه نگهدارید تا رنگ جدید ست شود. برای تنظیم آلارم و ساعت ریموت، دکمه F را فشرده و به مدت شش ثانیه نگهدارید. حالا می‌توانید ساعت و آلارم را هم تنظیم کنید. با فشردن همین دکمه از تنظیمات خارج شوید. اگر خواستید نوع آلارم هشدار را مشخص کنید، دکمه F را نگهدارید. حالا یکی از حالت‌های ویبره، صدا و یا صدا همراه با ویبره را به دلخواه انتخاب کنید.

دقت کنید که برای انجام بعضی از تنظیمات مانند مسلح کردن با صدا و قفل کردن درب‌ها، باید ماشین را خاموش کنید. استفاده از حالت صندوق پران در زمانی که سیستم غیر مسلح است، امکان پذیر است. برای اجرای ضد سرقت یا خاموش کردن از راه دور، خودرو باید روشن باشد. بهتر است دفترچه راهنما یا کاتالوگ دزدگیر را با دقت مطالعه کنید. سیستم هشدار PLC ، نه تنها ایمنی و امنیت خودرو شما را تضمین می‌کند، بلکه به آرامش خاطر شما کمک می‌کند. راهنمای دزدگیر تصویری PLC را بادقت مطالعه کنید و آنچه که آموخته اید، به کار ببرید، تا از تمام قابلیت‌های این سیستم بی‌نظیر استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم یک راهنمای دزدگیر تصویری PLC و نحوه تنظیمات آن را به شما آموزش دهیم. دزدگیرهای این برند، زمان زیادی است که در بین ما هستند و آزمون خود را پس داده‌اند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت روی آن‌ها حساب کنید. در پایان و مثل همیشه، برای خرید بهترین دزدگیر ماشین، با همکاران ما در اینصب تماس بگیرید. هرچه سریع‌تر دزدگیر ماشین و به‌خصوص دزدگیر ماشین تصویری PLC را نصب کنید و ایمن بمانید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟