کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه خودت رو هوشمند کن! | اینصب
x
X

کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه خودت رو هوشمند کن!

هوشمند سازی کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه

یکی از راه های هوشمند سازی کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه، داشتن دستگاه حضور و غیاب است. دستگاه های کنترل تردد مزایای زیادی دارند که می توان از آنها استفاده بهینه ای داشت .

برای هر کسب و کار و سازمانی نوع خاصی از سیستم کنترل تردد توصیه و متناسب با آن حرفه پیشنهاد می شود. کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه با توجه به شلوغی باشگاه ها امری است که دچار چالش شده و با نصب این سیستم می توانیم این چالش را حل کنیم.

سازماندهی کردن باشگاه ها یکی از اهداف مدیران باشگاه می باشد، این امر وقتی تحقق میابد که یک ابزاری برای سازماندهی بهتر وجود داشته باشد. در ادامه دستگاه های کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه را معرفی می کنیم.

کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه

 

انواع مختلفی از دستگاه ها با کارایی های متعددی وجود دارند که بسته به نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب کنید توصیه اینصب به مشتریان این است که قبل از خرید محصولی مشخصات آن را با دقت بخوانید در صورت تامین نیازهای آن ها تصمیم به انتخاب نهایی بگیرید.

دستگاه هایی که در ادامه برای کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه معرفی می کنیم در رنج های قیمتی متفاوت است و با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

3 مدل از بهترین دستگاه های کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه

با توجه به بهره وری بیشتر سازمان ها و شرکت ها حتی باشگاه ها نیاز مبرمی را در مدیریت کردن هرچه بهتر تردد دارند. امروزه باشگاه ها در سانس های مردانه و زنانه برنامه ریزی شده اند البته وجود دارند باشگاه هایی که فقط مختص بانوان یا مختص آقایان باشند.

افراد به طور مثال در ماه می توانند 12 جلسه شرکت کنند و از محیط باشگاه و تمرین های مربی استفاده کنند. با توجه به شلوغی این روزها و نداشتن تمرکز بر تعداد جلسات حاضر شده در باشگاه یکی از کارهایی که بر باشگاه داران واجب شده است خرید دستگاه کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه می باشد.

ورزشکارانی هستند که تمرین های آنها به صورت خصوصی می باشد و بر حسب تعداد جلسات شهریه را پرداخت می کنند. در نظر داشته باشید با در دسترس داشتن سیستم کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه جای هیچ خطایی باقی نمی ماند.

با داشتن سیستم کنترل تردد خیال مربیان و مدیران باشگاه راحت است که هیچ گونه تقلبی صورت نگرفته و ورزشکاران بیشتر از حد مقرر شده نیامده اند. ورزشکاران هم آسوده خاطر هستند از این بابت که شهریه اضافی پرداخت نمی کنند و مطمعنا تعداد روز های حضورشان به صورت دقیق ثبت شده است.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UFace302

این مدل یکی از دستگاه  های حضور و غیاب فراتکنو می باشد که دارای صفحه نمایش لمسی است و این ویژگی به زیبایی ظاهری آن کمک چندانی کرده است.

دستگاه های کنترل تردد برای ثبت تردد از قابلیت های متفاوتی برخوردارند و به روش های مختلفی شناسایی می کنند. دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UFace302 از 4 روش برای شناسایی استفاده می کند. شناسایی از طریق تشخیص چهره، اثر انگشت، رمزی و شناسایی از طریق کارت های RFID را پشتیبانی می کند.

از قابلیت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارا بودن 3000ظرفیت تعریف چهره

توانایی ثبت 4000 اثر انگشت

توانایی ثبت 10،000 ثبت کارت

دارای خروجی رله

داشتن سخنگوی فارسی

تشخیص و شناسایی سریع

کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UF100

این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی قیمت کمتری دارد ولی روش شناسایی دستگاه حضور و غیاب مدل UF100 همانند دستگاه قبلی از 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشت، رمز و کارت RFID پشتیبانی می کند.

کارت های RFID منحصرا برای هر فرد طراحی می شود و اطلاعات پرسنلی برای هر ورزشکار روی کارت خودش ثبت می شود. ورزشکاران می توانند با هر بار ورود و خروج، با قرار دادن کارت روبروی دستگاه تردد خود را به ثبت برسانند.

برخی از قابلیت های این دستگاه عبارت است از:

ظرفیت ثبت چهره 1500نفر

توانایی ثبت 2000 اثر انگشت

دارا بودن ظرفیت 2000ثبت کارت

درای خروجی رله

داشتن سخنگوی فارسی

تشخیص و شناسایی سریع

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

فراتکنو یکی از برند های معتبر در زمینه سیستم های کنترل تردد می باشد و در این زمینه سالهاس که نامدار است. دستگاه حضور و غیاب مدل LX17 از دو روش اثر انگشت و رمز عبور پشتیبانی می کند. این دستگاه از نظر قیمت، قیمت مناسبی دارد و جزو دسته ارزان ترین ها قرار می گیرد. اگر نمی خواهید برای کنترل تردد ورزشکاران باشگاه خود زیاد هزینه کنید ولی سازماندهی بهتری را می خواهید، این دستگاه گزینه مناسبی است.

از قابلیت های این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد:

ظرفیت ثبت 500 اثر انگشت

دارای ظرفیت ثبت 50،000 تردد

داشتن سخنگوی فارسی

خرید بهترین سیستم کنترل تردد ورزشکاران در باشگاه

برای خرید بهترین دستگاه کنترل تردد برای ورزشکاران در باشگاه حتما به تعداد ورزشکاران ثبت نامی خود توجه داشته باشید و برای بررسی موارد دقیق تر به سایت اینصب مراجعه کنید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب با توجه به تعداد ظرفیت هایی که برای روش های تشخیص چهره موجود دارند متفاوت است و باید ببینید کدام دستگاه نیاز باشگاه شما می باشد.

سایت فروشگاهی اینصب علاوه بر داشتن محصولات خوب که مورد تایید کارشناسان آن می باشد و کیفیت بالایی دارند، تیم پشتیبانی حرفه ای دارند که پاسخگوی تمام سوالات شما می باشند و می توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟