معرفی 6 راه مفید برای تامین امنیت ویلای شما | اینصب
x
X

تامین امنیت ویلا با 6 راه جالب

بیشتر سرقت ها بخاطر نا آگاهی مالکان و عدم توجه به تامین امنیت ویلا اتفاق می افتد. ویلا معمولا محل زندگی دائم و ثابت ما نیست، پس خیلی مهم است که برای زمان هایی که در ویلا ساکن نیستیم از روش های تامین امنیت حرفه ای ویلا استفاده کنیم تا هم از اموالمان محافظت کنیم و هم آرامش و امنیت روانی داشته باشیم. هر وقت صحبت از بهترین روش های تامین امنیت اماکن می شود اولین گزینه ای که به آن فکر می کنیم دزدگیر اماکن می باشد.

استفاده از دزدگیر اماکن بهترین روش تامین امنیت ویلا است البته با رعایت نکاتی که در این مقاله خواهیم خواند. اما این تنها روش موجود و لازم برای تامین امنیت ویلا نیست. پس همراه من باشید تا تامین امنیت ویلا با 6 راه جالب را باهم ببینیم. با استفاده از این روش ها دست سارقان را از سرقت اموالتان برای همیشه دور کنید و ببندید. به علاوه دیگر نیازی نیست که نگران باشید چراکه بیشتر آمار سرقت از اماکن مربوط به ویلاهایی است که از روش های تامین امنیت ویلا اطلاع نداشتند و استفاده نکرده بودند.

روش های کمک کننده در تامین امنیت ویلا

قبل از اینکه روش های کمک کننده را باهم بررسی کنیم باید یادآوری کنم که شما به نسبت بودجه و شرایطی که دارید می توانید یک یا چند روش را انتخاب کنید. هرچه از روش های بیشتری استفاده کنید به همان اندازه هم در تامین امنیت ویلا موفق تر خواهید بود. دو نکته را مثل همیشه نباید فراموش کنید: هرگز کیفیت و امنیت را فدای قیمت نکنید و در انتخاب، خرید و نصب وسایل ضد سرقت همیشه بهترین ها را انتخاب کنید تا ضرر نکنید.

  • سرایدار یا نگهبان دائم داشته باشید

یکی از بهترین روش های تامین امنیت ویلا بخصوص برای افرادی که بصورت دائم در ویلا ساکن نیستند استخدام یک نگهبان و سرایدار مطمئن است. داشتن یک سرایدار دائم علاوه بر تامین امنیت ویلا از لحاظ سرقت چند ویژگی خوب دیگر هم دارد. سرایدار از محوطه، گیاهان و درخت ها نگهداری می کند. مراقب خطراتی مثل آتش سوزی و اتصالی برق و… است. سرایدار از داخل و خارج ویلا بصورت منظم بازدید می کند و بطور کلی بصورت دائم مراقب امنیت ویلاست. او با شما در ارتباط است و می توانید مطمتن باشید که در نبود شما خطری متوجه اموال شما نیست. بنابراین توصیه می شود هر ویلایی یک سرایدار و نگهبان دائم و معتمد داشته باشد تا مراقب امنیت ویلا باشد.

  • نیاز به یک سیستم هوشمند دارید

سیستم هوشمند؛ دزدگیر اماکن

حتی وقتی یک سرایدار خوب دارید از خرید و نصب حرفه ای یک سیستم هوشمند دزدگیر اماکن نباید غافل شوید. فراموش نکنید که یک سیستم هوشمند دزدگیر با انتخاب سنسورهای مناسب است که کارایی لازم را دارد. سیستم هوشمند دزدگیر اماکن این امکان را به شما می دهد که از اتفاقات لحظه ای که در ویلا رخ می دهد با خبر باشید. برای تامین امنیت ویلا دزدگیر اماکن شما نیاز به سنسور های حرکتی که در مدل های مختلف سنسور های مادون قرمز و فراصوت و سنسور های لرزشی هستند و همچنین سنسور های مگنتی و… دارد.

به کمک این سنسور ها است که هر حرکت مشکوک، صدا، ضربه و حتی حضور هر فرد مشکوکی را تشخیص و آلارم می دهد. دزدگیر اماکن شما می تواند برای تامین امنیت ویلا بصورت مستقیم به پلیس وصل باشد و در صورت هرگونه تشخیص خطری به پلیس آلارم بدهد.

  • استفاده از درب های ضد سرقت

یکی از روش های بسیار خوبی که می توانید برای تامین امنیت و در کنار روش های دیگر روی آن حساب کنید استفاده از درب های ضد سرقت است. دلیل استفاده از این درب ها بجای درب های معمولی این است که امکان شکستن این درب ها یا تعویض قفل و مغزی آن ها وجود ندارد. این درب ها به انواع مختلفی از قفل ها مجهز هستند که سطوح مختلفی از امنیت را به همراه دارند. فراموش نکنید که در هر صورت و همیشه استفاده از درب های ضد سرقت بخصوص برای تامین امنیت ویلا نسبت به مدل های دیگر بهتر است. همچنین در کنار درب های ضد سرقت استفاده از قفل ضد سرقت و هوشمند را هم در نظر داشته باشید.

  • استفاده از قفل های ضد سرقت

اگر به دنبال بهترین روش های تامین امنیت ویلا هستید یکی از این روش های خوب استفاده از قفل های ضد سرقت است. توجه کنید که شاید استفاده از قفل های ضد سرقت به تنهایی کارایی خاصی ندارد. اما اگر از این قفل ها در کنار روش های دیگر به خصوص در کنار درب ضد سرقت استفاده کنید یک ترکیب خوب و موثر برای افزایش امنیت اماکن و ویلاها دارید. این قفل ها دارای یک هسته آهنی مقاوم هستند که شکسته و تعویض نمی شود و در صورتی که کلید مخصوص آن را نداشته باشید به هیچ شکلی باز نمی شوند. بنابراین با استفاده از درب ضد سرقت در کنار قفل های هوشمند ضد سرقت حداقل خیالتان راحت است که سارقان از این مسیر امکان ورود ندارند.

  • دوربین مدار بسته یک روش امن

دوربین مداربسته و تامین امنیت ویلا

نه تنها برای تامین امنیت ویلا که برای امنیت همه ی اماکن استفاده از دوربین مداربسته واجب است. فراموش نکنید که در این مورد کیفیت دوربین ها و جا نمایی و نصب درست آن ها خیلی مهم است. دوربین مداربسته به شما این امکان را می دهد که همه ی نقاط ویلا را تحت نظر داشته باشید. ورود و خروج ها را ببینید و فیلم تهیه کنید. با این روش حتی اگر دچار حادثه ای بشوید، از فیلم های این دوربین ها به عنوان مدرک و برای یافتن عاملین آن حادثه می توانید استفاده کنید.

  • حصار الکتریکی هوشمند

برای تامین امنیت ویلا هنوز یک روش مدرن و اقتصادی باقی مانده. این روش استفاده از فنس الکتریکی و برقی مناسب اماکنی مانند ویلا و باغ است. این حصارها شما را از ورود مشکوک افراد آگاه می کنند. به علاوه مجهز به یک سیستم شوک برقی هستند که با دامنه شوک استاندارد و بدون خطر جانی به شما در حفظ امنیت ویلا کمک می کند. فراموش نکنید که همانطور که گفتیم برای امنیت ویلا بهتر است از این روش ها بصورت همزمان استفاده کنید و به استفاده از یک مورد بسنده نکنید.

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟