بهترین پخش خودرو در بازار ایران را بشناسید !! | اینصب
x
X

بهترین پخش خودرو در بازار ایران

پخش خودرو از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی خودرو می باشد. مخصوصا جوانانی که صاحب خودرو هستند به سیستم صوتی ماشین بسیار اهمیت می دهند زیرا علاقه دارند حین رانندگی و یا در ترافیک، زمان خود را با موسیقی سپری کنند. از این جهت داشتن یک پخش خودروی خوب برای هر خودرویی الزامی می باشد.

از بهترین برند های ضبط خودرو می توان به برند های پایونیر، سونی، کنوود، استیلاک و … اشاره کرد. حال می خواهیم در این مقاله به بهترین ضبط خودرو با کامل ترین قابلیت ها اشاره کنیم. اگر قصد خرید و یا تعویض ضبط ماشین دارید حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا کامل ترین و ارزان ترین ضبط خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین پخش خودرو در بازار ایران

بهترین پخش خودرو در بازار ایران

همونطور که گفته شد از برند های معروف ضبط خودرو برند پایونیر، سونی، کنوود و … از گران ترین ضبط های خودرو و برند استیلاک از کامل ترین و ارزان ترین برند ضبط ماشین می باشند.

از بهترین پخش خودرو در بازار ایران می توان به ضبط های استیلاک اشاره کرد که علاوه بر امکانات و قابلیت های فراوان دارای قیمت مناسب و ارزانی نیز می باشند.

پخش خودرو استیلاک در انواع پنل ثابت و پنل جدا در بازار موجود می باشد. ضبط های پنل ثابت نسبت به پنل جدا دارای قیمت کمتری می باشند زیرا ضبط های ثابت قابلیت جدا شدن از پنل را ندارند و شما نمی توانید هنگام خروج از خودرو، ضبط ماشین را با خود بیرون ببرید.

ضبط خودرو پنل جدا مانع سرقت ضبط می شود شاید دیده باشید که اکثر سارقین برای سرقت ضبط ماشین خسارت های مالی زیادی به خودرو وارد می کنند و از این جهت خرید ضبط ماشین پنل جدا بهتر است. البته ناگفته نماند که ضبط های پنل ثابت نیز دارای طرفداران خاص خود می باشد.

استیلاک، بهترین پخش خودرو در بازار !

ضبط های استیلاک برای تمامی ماشین های ایرانی و خارجی مناسب می باشد و از ویژگی های ضبط ماشین استیلاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای آی سی بزرگ

از مهم ترین ویژگی هایی که برای ضبط خودرو باید به آن توجه کنید موضوع آی سی می باشد.  ضبط های استیلاک از نوع IC بزرگ مدل 7388 می باشند. آی سی بزرگ باعث پردازش بهتر صدای ضبط می شود.

  • دارای هیت سینک بزرگ

ضبط های استیلاک تماما دارای هیت سینک بزرگ هستند و هیت سینک بزرگ باعث افزایش طول عمر ضبط خودرو می شود.

  • قابلیت بلوتوث و مکالمه

از جذاب ترین و محبوب ترین قابلیت های ضبط خودرو می توان به بلوتوث اشاره کرد. بلوتوث به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به آسانی به ضبط خودرو وصل شوید و آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین شما می توانید از طریق بلوتوث ارتباط صوتی برقرار کنید.

ضبط های استیلاک از سیستم عامل اندروید و   iOS  پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی بدون نیاز به کابلی به ضبط خودرو متصل شوید. از ارزان ترین ضبط بلوتوثی می توان به ضبط های استیلاک اشاره کرد.

  • دارای پورت AUX و USB

با کابل AUX شما نیز می توانید به ضبط خودرو برای پخش آهنگ متصل شوید. پورت AUX نیز از دیگر قابلیت های مهم ضبط خودرو می باشد.

USB نیز از دیگر پورت های مهم ضبط خودرو محسوب می شود که شما می توانید از طریق آن گوشی خود را شارژ و یا فلش به آن متصل کنید.

برخی از مدل های ضبط استیلاک دارای دو پورت USB می باشند که شما از طریق یکی از پورت ها می توانید گوشی خود را شارژ کنید و از طریق پورت دیگر فلش را به آن وصل کنید.

  • صفحه نمایش و توان خروجی

صفحه نمایش ضبط های استیلاک، هفت رنگ می باشد و حتی شما می توانید یکی از رنگ های مورد نظر خود را به صورت ثابت تنظیم کنید.

حداکثر توان خروجی ضبط های استیلاک نیز 60 وات می باشد که از نظر پخش و کیفیت صدا نیز بسیار عالی می باشد.

  • قیمت مناسب و ارزان

اگر قیمت ضبط ماشین استیلاک را مشاهده کنید قطعا تعجب خواهید کرد!! غیر ممکن است بتوانید ضبطی با این همه قابلیت اما قیمتی ارزان پیدا کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت باشد.

بهترین پخش خودرو در بازار ایران

خرید بهترین ضبط خودرو در بازار ایران

اگر قصد دارید هزینه کمی صرف خرید ضبط ماشین کنید ولی در عین حال ضبط از همه لحاظ کامل و کیفیت بالا باشد، ضبط های برند استیلاک بهترین گزینه می باشند.

آی سی و هیت سینک بزرگ، از مشخصه های اصلی یک ضبط خودروی خوب هستند. تمامی ضبط های برند استیلاک به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه داده می شود و در صورت بروز کوچکترین مشکلی شما می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

برند استیلاک از قدیمی ترین برند ها در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو می باشد و شما می توانید با خیالی راحت این محصول را خریداری کنید.

فروشگاه اینصب برای افرادی که ساکن شهر تهران هستند خدمات نصب در محل نیز ارائه می دهد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟