معرفی 6 تا از بهترین مکان ها برای آفرود | اینصب
x
X

6 تا از بهترین مکان ها برای آفرود

خب امروز برگشتم تا 6 تا از بهترین مکان ها برای آفرود را به علاقمندان به این ورزش مفرح معرفی کنم. با وجود اینکه مکان های مناسب این ورزش در ایران به خاطر تنوع زیستی ایی که داریم خیلی زیاد است و انتخاب از بین آن ها کار ساده ای نیست. واقعیت این است که با هر سلیقه ای که در ایران به این ورزش مشغول هستید، برای شما انتخاب های متفاوت و زیادی از کوه ها، جنگل، کویر و..وجود دارد. می دونم که بیشتر آفرود سوارهای حرفه ای دوست دارند مکان های جدید و کم تر شناخته شده را برای سواری انتخاب کنند. با این حال امروز ما پرطرفدارترین و مناسب ترین مکان ها برای آفرود را برای شما معرفی می کنیم. تا مخاطبان کم تجربه تر و آفرود سوارهای عزیر تازه کار هم در کنار حرفه ای ها حسابی از آن ها لذت ببرند.

مثل همیشه مراقب طبیعت باشید و برای آفرود سواری در دل طبیعت نکات ایمنی که همیشه توصیه کردیم مثل همراه داشتن جامپ استارتر را فراموش نکنید. شما قرار است تفریح کنید و لذت ببرید. پس همه جوانب را در نظر بگیرید.

لیست پرطرفدارترین مکان ها برای آفرود در ایران

اگر به طبیعت علاقه مند هستید و همزمان عاشق چالش های موجود در طبیعت، هیجان و اندکی خطر کردن هستید آفرود یک ورزش مناسب و مفرح برای شماست. برای لذت بردن از این مسیر به یک خودرو مناسب، یادگیری نکات لازم برای آفرود سواری در اقلیم های متفاوت، تجهیزات ایمنی کامل و مناسب و یک گروه آموزش دیده و ماجراجو دارید. البته بد نیست یک لیست مناسب از بهترین مکان ها برای آفرود در ایران هم داشته باشید. من در این مقاله سعی کردم چند پیشنهاد مناسب و پر طرفدار برای لیست شما معرفی کنم. اگر بقیه موارد را هم آماده کردید، پس شما آماده یک تور آفرود هیجان انگیز هستید.

  • جزیره کیش بهترین مکان برای آفرود

جزیره کیش بهترین مکان برای آفرود

از محبوب ترین مسیر های آفرود، جزایر و در ایران جزیره زیبای کیش است. یکی از ویژگی های خوب جزیره کیش وجود ماشین ها و امکانات خوب برای آفرود سوارها ست. ماشین و تجهیزات خودتان را به همراه ندارید؟ با صرف هزینه مناسبی می توانید یک ماشین مناسب برای این منظور داشته باشید. پس اگر از علاقمندان این ورزش هستید و به دنبال بهترین مکان ها برای آفرود هستید سواحل زیبا، دشت های ماسه ای، آب و هوای مناسب و نیمه خشک این جزیره زیبا را از دست ندهید. اگر از دوستداران ورزش آفرود هستید اما تجربه کافی برای محیط های جدید و این اقلیم را ندارید، در جزیره کیش امکان پیوستن به تیم های حرفه ای و لذت بردن از این ورزش را دارید. پس منتظر چی هستید؟

  • علاقمندان به کویر و کویر قم

یکی از پر طرفدارترین مکان ها برای آفرود سواران ایران کویر قم است. در این مسیر هم زمان زیبایی، هیجان و کمی خطر راتجربه می کنید. هرچند که علاقمندان آفرود در کویر انتخاب های دیگری هم دارند که از آن ها هم خواهیم گفت. اما کویر قم با ویژگی های خاص خود مثل نزدیکی به دریاچه نمک یک انتخاب عالی و متفاوت است. یک مسیر هیجان انگیز با مناظر زیبایی از دریاچه نمک و کویر. مثل همیشه مراقب باشید که هر اقلیمی ویژگی های خاص خود، آماده سازی ویژه و تکنیک های آفرود سواری مخصوص به خود را دارد. همه جوانب را در نظر بگیرید تا حسابی لذت ببرید.

  •  مناطق کوهستانی و سوادکوه

سواد کوه و آفرود سواری

سواد کوه یک منطقه زیبا و بسیار خوش آب و هوای کوهستانی برای آفرود سواری است. علاوه بر مناظر زیبای کوهستانی سواد کوه، حیف است که به این منطقه سر بزنید و لذت آفرود سواری در جنگل بی نظیر لفور را از دست بدهید. لفور یکی از زیبا ترین مناطق ایران است که در حدود 48 متری آن آبشار زیبای گزو را دارید. طبیعت بکر و یک مسیر زیبا و هیجان انگیز برای آفرود سواری. اما همه چیز همینجا تمام نمی شود.

حالا که به یک تور آفرود سواری کامل آمدید سری هم به روستا غار زنگیان بزنید و از غارنوردی در آن لذت ببرید. نگران نباشید در این منطقه هم گروه های حرفه ای برای راهنمایی شما وجود دارند که در صورت نیاز می توانید از آن ها کمک بگیرید یا با آن ها همراه شوید. هنوز یک انتخاب دیگر هم در دل ابرها و ارتفاعات زیبای سواد کوه دارید، روستای آلاشت. خلاصه که در سوادکوه امکان آفرود سواری و تنظیم یک تور کاملا متنوع را دارید.

  • آفرود سواری در جنگل و مازیچال

مازیچال و آفرود سواری

نمی شود از آفرود سواری در ایران و بخصوص آفرود سواری در جنگل حرف بزنیم و به جنگل زیبا و ییلاق مازیچال اشاره نکنیم. در نزدیکی کلاردشت، دهکده ییلاقی مازیچال جزو زیباترین مناطق بکر ایران برای علاقمندان به این ورزش است. مسیر پر پیچ و خم، دسترسی های خاکی از دل جنگل و ارتفاعات مازیچال ، این منطقه را به یکی از پرطرفدار ترین، هیجان انگیز ترین و بهترین مکان ها برای آفرود تبدیل کرده. برای آفرود سواری مازیچال را حتما توی لیست بگذارید.

  • بهترین مکان ها برای آفرود و ییلاقات درفک

بهترین مکان ها برای آفرود و ییلاقات درفک

ییلاق درفک و قله زیبای آن یکی از زیبا ترین مسیرهای آفرود است که در 30 کیلومتری رودبار واقع شده. از صعود به قله، مسیر های مرتفع زیبا، یخچال طبیعی، مناظر بی نظیر و آب و هوای خنک آن لذت ببرید. حواستان باشد که در زمستان آب و هوای این منطقه بسیار سرد و پر بارش است. اگر به دنبال یک مسیر آفرود سواری خاص و هیجان انگیز هستید بفرمایید این هم یک پیشنهاد خوب دیگر برای شما.

  • بهترین مکان ها برای آفرود؛ سوباتان زیبا

سوباتان

به عنوان آخرین پیشنهاد امروز اگر تا بحال برای آفرود به این منطقه سر نزدید، سوباتان را حتما در لیست بهترین مکان ها برای آفرود خودتان قرار بدهید. از طبیعت زیبا و شگفت انگیز و مسیرهای هیجان انگیز این ییلاق زیبای استان گیلان هرگز سیر نمی شوید. برای علاقه مندان به آفرود سواری در جنگل، سوباتان یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین مسیر هاست. این مسیر از دشت های وسیع گرفته تا صخره های نسبتا بزرگ، تپه های گلی و دسترسی های خاکی را شامل می شود. تمام مسیر را در دل طبیعت بکر و از میان ابرها طی خواهید کرد. بهترین زمان آفرود در این منطقه بهار است. بارندگی زیاد و چشمه های پر آب این بهشت زیبا را از دست ندهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟