دزدگیر ماشینتو از بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده انتخاب کن! | اینصب
x
X

دزدگیر ماشینتو از بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده انتخاب کن!

با توجه به افزایش آمار دزدی در این روز هایی که هر کدام خودمان کلی دل مشغولی داریم، نیاز است به فکر تامین امنیت خودروی خود باشیم. دزدگیر ماشین عامل بازدارنده برای سرقت خودرو یا لوازم جانبی خودرو می باشد.

سارقین از هر فرصتی برای خالی کردن ماشین استفاده می کنند و دیگر قفل فرمان و قفل پدال جوابگوی حرفه ای تر شدن سارقان نمی باشد. دزدگیر ها سیستم های حفاظتی و امنیتی مهمی برای خودرو به حساب می آیند که نصب داشتن آن بهتر از نداشتن آن است.

یکی از پرفروش ترین دزدگیر ها برند ایزیکار می باشد که در این مقاله به بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده می پردازیم تا  با کارایی و نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده

معرفی بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده

دزدگیرهای ایزیکار در انواع مختلفی تولید و طراحی شده اند که طرفداران زیادی دارند. دزدگیر ها در مدل های ساده و تصویری موجود هستند که قابلیت های متفاوتی دارند.

اگر علاوه بر کیفیت خوب دنبال ارزان ترین دزدگیر هستید ، دزدگیر های ساده پیشنهاد خوبی برای شما می باشد. اطلاع رسانی این دزدگیر ها فقط از طریق آژیر می باشد.

دزدگیر های تصویری شکل ظاهری زیبا تری دارند ، اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید لوکس ترین دزدگیرهای تصویری را تهیه کنید. نوع اطلاع رسانی در ریموت های تصویری : صدای آژیر، زنگ و ویبره ریموت می باشد.

از بهترین دزدگیر ها به ترتیب می توان به دزدگیر های:

  • ایزیکار
  • استیل میت
  • هوتای
  • چیتا
  • استیلاک
  • زنوتیک
  • اسپای

و … اشاره کرد که در راس همه آنها ایزیکار قرار دارد. برند ایزیکار، شرکت کره ای نخستین تولید کننده و طراح دزدگیر در کره می باشد که توانسته است به دست آورد های مهمی دست پیدا کند.

برای معرفی بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده می توان به دزدگیر ایزیکار مدل T1 و دزدگیر ایزیکار مدل7700A اشاره کرد.

دزدگیر ایزیکار مدل 7700A از بهترین دزدگیر های ساده ایزیکار می باشد.

مزیت های دزدگیر ایزیکار مدل T1

خرید یک دزدگیر خوب و با کیفیت می تواند امنیت خودروی شما را بالا ببرد. این مدل یکی از بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده می باشد. دزدگیر ایزیکار T1  قابلیت ضد اسکن دارد و همچنین در ادامه به بررسی با جزئیات بیشتر دیگر قابلیت های این دزدگیر می پردازیم:

پشتیبانی از پمپ صندوق پران

برای استفاده از این قابلیت باید شما پمپ صندوق پران را تهیه کنید . در صورت نصب داشتن این پمپ بر روی خودرو ، دزدگیر ایزیکار خروجی مورد نظر را دارد و از این ابزار پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از شیشه بالابر

همانند پمپ صندوق پران برای استفاده از این قابلیت باید بر روی خودرو شما پاور ویندوز یا همان شیشه بالابر نصب باشد که این دزدگیر بتواند از آن پشتیبانی کند.

امکان خاموش کردن خودرو از راه  دور از طریق ریموت

یکی از قابلیت های جذاب دزدگیر ایزیکار امکان خاموش کردن خودرو از طریق ریموت می باشد. این قابلیت را تقریبا تمامی مدل های دزدگیر ایزیکار دارا می باشند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

قفل شدن درب ها به صورت اتوماتیک

هنگامی که در رانندگی شروع به حرکت می کنید این قابلیت فعال می شود. به طور مثال با رفتن xمتر از مسیر درب ها به صورت خودکار قفل می شوند.

گارانتی 36 ماهه ایزیکار

دزدگیر ایزیکار مزیت قابل توجه دیگری که دارد، دارا بودن گارانتی 36ماهه است. شما می توانید اگر در مدت این سه سال کوچکترین مشکلی هم برای دزدگیرتان بوجود آمد از این گارانتی استفاده کنید. در ضمن لازم به ذکر است که گارانتی معتبر و طولانی نشان دهنده این است که محصولی با کیفیت را خریداری می کنید.

مزیت های دزدگیر ایزیکار مدل  7700A

دزدگیر کیلس استارتر 7700A قابلیت استارت زدن را دارد و نیز از قابلیت ایزی دور(easy door) پشتیبانی می کند.

ایزی دور به شما این امکان را می دهد تا وقتی ریموت را گم کرده اید یا جا گذاشته اید در کل در صورت در دسترس نبودن ریموت، بتوانید  با کد چهار رقمی درب خودروی خود را باز کنید.

ایزی دور زیر شیشه درب جلوی خودرو نصب می شود و با ضربه زدن بر روی آن فعال می شود، شما می توانید با در دست داشتن کد 4 رقمی درب خودرو را باز کنید.

از قابلیت های دیگر بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده مدل 7700A می توان به :

  • داشتن قابلیت قفل کودک
  • قابلیت اسمارت دور
  • قابلیت ایزی دور
  • داشتن دو خروجی AUX
  • داشتن آنتن جدا گانه جهت افزایش برد ریموت
  • دارا بودن قابلیت ضد اسکن
  • پشتیبانی از پمپ صندوق پران
  • پشتیبانی از شیشه بالابر
  • هشدار در هنگام روشن ماندن چراغ های خودرو

اشاره کرد.

بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده

بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده رو از کجا بخریم؟

برای تهیه بهترین مدل دزدگیر ایزیکار ساده اولین گزینه پیشنهادی ما به شما سایت فروشگاهی اینصب می باشد . دزدگیر های ایزیکار مناسب تمامی خودرو های ایرانی و خارجی هستند ، مخصوصا اگر ماشین صفر دارید حتما از دزدگیر استفاده کنید. عامل موٍثر در قیمت دزدگیر ماشین مدل انتخابی شما و داشتن قابلیت های متفاوت است.

در اینصب تمامی محصولات به همراه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به شما ارائه می شود، که در این میان محصولات ایزیکار دارای گارانتی 36 ماهه می باشند.

لازم به ذکر است تمامی محصولات اینصب دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشند که با اطمینان خاطر می توانید ثبت سفارش کنید. اگر همچنان سوالی ذهنتان را درگیر کرده است می توانید با کارشناسان اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟