معرفی چند تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید | اینصب
x
X

معرفی بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

اگر قصد دارید ماشین بخرید، و انتخاب شما یکی از مدل های ماشین ایرانی است. بد نیست لیستی از بهترین ماشین های ایرانی را بشناسید. حالا من امروز قصد دارم تا براساس نظر کارشناسان خودرو این لیست رو به شما معرفی کنم. اینجا باشید تا بهترین ماشین های ایرانی را باهم بررسی کنیم. درست است که ماشین های ایرانی از بعضی جهات مثل ضد سرقت بودن یا طراحی هنوز پیشرفت های چشم گیری نداشتند. به همین دلیل هم همیشه توصیه می کنیم که بعد از خرید ماشین به عنوان اولین اقدام، وسیله نقلیه تان را به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو مجهز کنید تا خیالتان از امنیت ماشین راحت باشد و خدای نکرده سرمایه تان را از دست ندهید.

اما در خیلی از موارد نباید از حق گذشت و باید اعتراف کرد که تلاش های خوبی صورت گرفته .حالا اینکه این تلاش ها کافی و رضایت بخش بوده یا خیر بحث دیگری است. اما حالا که علاقه و احتمالا بودجه شما مناسب خرید ماشین های تولید داخل است، پس بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی بهترین ماشین های ایرانی را بشناسید. برای معرفی بهترین ماشین های ایرانی برای خرید آماده اید؟

لیست بهترین ماشین های ایرانی و بررسی آن ها

برای تعیین رده خودروها در لیست بهترین ماشین های ایرانی هم مثل خودرو های تولید خارج ملاک های زیادی در نظر گرفته می شوند. امتیازاتی که خودروها از این موارد کسب می کنند تعیین کننده کیفیت این خودروها است. این ملاک ها از طراحی و کیفیت گرفته تا مسائل فنی از سرعت و امنیت گرفته تا امکانات، آپشن های خاص و قیمت. از مصرف سوخت گرفته تا ظرفیت و غیره را شامل می شود. در ایران البته تولیدات داخلی دو شرکت خودرو سازی داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا از خیلی جهات با استاندارد های روز فاصله دارند. بخصوص اگر این کیفیت با قیمت این خودروها مقایسه شود. اما همچنان می شود لیستی از بهترین تولیدات داخلی تهیه کرد. در این لیست دو عامل امنیت و سرعت شاید از بقیه تاثیر بیشتری داشتند.

  • پژوها در لیست بهترین ماشین ها

معرفی بهترین ماشین های ایرانی

یکی از موفق ترین خودروهای ایرانی از لحاظ ویژگی های فنی، امتیازات کسب شده در آزمون های امنیت  و سرعت پژوهای 206، 207 عادی و صندوق دار هستند. بطور مثال امتیاز دهی شما به طراحی پژوها چقدر مثبت است؟ 206 اگر زیاد سخت نگیریم از استاندارهای اولیه طراحی برخوردار است. تیپ 5 این خودرو از لحاظ طراحی تغییرات خاصی نداشته اما در عوض یک موتور پرقدرت با مصرف سوخت نه چندان بالا از ویژگی های خوب این خودرو است. 207 را از هر لحاظ می شود یک ماشین مناسب به حساب آورد. بخصوص مدل صندوق دار این خودرو که یک پای ثابت لیست بهترین ماشین های ایرانی است.

یک خودرو کم مصرف 4 سیلندر با قدرت موتور 105 اسب بخار. اگر به دنبال یکی از مدل های مناسب خانواده هستید احتمالا 206 SD مثل 207 صندوق دار، با یک صندوق جادار و وسیع انتخاب های مناسب تری برای شماست. این مدل هم قدرت 105 اسب بخار دارد و از لحاظ آلایندگی مطابق استاندارد های یورو 4 است. علاوه بر همه ی این مشخصات پژوها از پر طرفدارترین خودرو های ایرانی هستند خصوصا وقتی پای خریداران جوان تر در میان باشد.

  • دنا پلاس در ردیف بهترین ها

دنا؛ بهترین ماشین ایرانی

دنا پلاس در تولیدات داخلی یک امتیاز قابل قبول دارد. گزینه ای که می تواند در لیست بهترین ماشین های ایرانی برای خرید قرار بگیرد. اگر ایده آل های یک طراحی معقول و بروز را در نظر نگیریم. دنا پلاس امتیاز خوبی از طراحی در بین رقبای داخلی خود می گیرد.

کارشناسان زیادی دنا پلاس توربو را موفق ترین طراحی داخلی می دانند. این خودرو یک موتور 4 سیلندر با قدرتی معادل 115 اسب بخار دارد. که از لحاظ مصرف سوخت و امنیت امتیازات قابل قبولی را به خود اختصاص داده. خلاصه با این تعاریف برای خرید یک خودرو ایرانی با این محدوده قیمتی روی خرید دنا پلاس شک نکنید که یکی از بهترین ماشین های ایرانی را می خرید.

  • یکی  از بهترین ماشین های ایرانی؛ تندر 90

بهترین ماشین های ایرانی

تندر 90 امتیاز متوسطی از لحاظ طراحی در بین سایر تولیدات ایران خودرو را به خود اختصاص می دهد. اما کابین و صندوق جادار آن این خودرو را در لیست بهترین گزینه ها برای خانواده قرار می دهد. تندر 90 خودرویی با موتور 4 سیلندر و قدرتی معادل 105 اسب بخار است. جالب است بدانید که از لحاظ امنیت تندر 90 امتیازی معادل 3 ستاره از 5 ستاره استاندارد امنیت خودروهای موسسه معروف ENCAP را به خود اختصاص داده . یک دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو هم به آن اضافه کنید تا حقیقتا یک ماشین ضد سرقت داشته باشید.

مدل اتومات تندر 90 از لحاظ ویژگی های فنی تغییرات خاصی نکرده اما مجموعا به نسبت مدل عادی با اختلاف کمی جایگاه بهتری در لیست بهترین ماشین های ایرانی دارد. اگر به دنبال یک خرید مناسب خانواده هستید و یک ماشین جادار مناسب شماست، احتمالا یکی از این دو مدل از بهترین انتخاب های شما خواهند بود.

  • کوییک؛ ماشین ایرانی با بودجه پایین

کوئیک

همونطور که گفتم اگر بودجه متوسط و محدودتری دارید کوییک را بررسی کنید. یک خودرو جمع و جور که امتیازات مناسبی هم در بین رقبای داخلی خود کسب کرده. کوییک را می شود فیس لیفت خودرو تیبا یا نسخه هاچ بک ساینا در نظر گرفت. اما در هر صورت یک خودرو پر طرفدار و پر فروش و یک هاچ بک کراس موفق در بازار داخلی است. از لحاظ شتاب و سرعت مصرف سوخت، جاداری و مشخصات فنی، یک خودرو متوسط و قابل قبول است.

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟