معرفی بهترین قفل فرمان برای انواع خودرو | اینصب
x
X

بهترین قفل فرمان برای انواع خودرو

اتومبیل، یکی از رایج‌ترین سرقت‌ها در جهان است. سارقان، ماشین را در عرض چندثانیه سرقت می‌کنند، بدون اینکه هیچ اثری از خود به‌جا بگذارند. برای جلوگیری از اینکه شما هم یکی از قربانیان سرقت اتومبیل باشید، ضروری است؛ که اقدامات امنیتی را جدی بگیرید. یکی از راه‌های موثر برای جلوگیری از سرقت اتومبیل، استفاده از قفل فرمان است؛ اما پیدا کردن بهترین قفل فرمان که با وسیله نقلیه شما هم سازگار باشد، با‌وجود انواع مدل‌های مختلف قفل موجود در بازار، کار دشواری است. حالا در این مقاله ما نکات پنهان پیدا کردن بهترین قفل برای هر مدل خودرویی را بررسی می‌کنیم.

در ادامه، به شما خواهیم گفت، که هنگام انتخاب قفل فرمان از بین انواع مدل‌ها و یا در هنگام نصب قفل، چه مواردی را باید در نظر بگیرید. در آخر هم، چند نمونه از بهترین قفل‌های فرمان موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم؛  بنابراین مطالعه این مقاله را به همه‌ی رانندگان و صاحبان خودروهای مختلف، توصیه می‌کنیم. برای آشنایی با مناسب‌ترین قفل فرمان، برای انواع خودرو و درکل هرآنچه که باید از قفل‌های فرمان بدانید، همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از بهترین قفل فرمان برای امنیت خودرو

قفل فرمان برای امنیت خودرو

چرا باید از قفل فرمان استفاده کنید؟ وقتی‌که صحبت از امنیت خودرو می‌شود، قفل‌های فرمان، نقش خوبی را در محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر سرقت، دارند. این ابزار ساده و در‌عین‌حال موثر برای بی‌حرکت کردن فرمان خودرو، طراحی شده‌اند و تقریبا غیر‌ممکن است، که هرکسی بتواند بدون باز کردن این قفل با ماشین شما حرکت کند. سارقان مدام روش‌های جدیدی را برای سرقت اتومبیل امتحان می‌کنند. آن‌ها حتی می‌توانند ابزار امنیتی الکترونیکی را دور بزنند و در عرض چند ثانیه به ماشین شما دسترسی پیدا کنند، اینجا است که بهترین قفل فرمان، به یک عامل بازدارنده ارزشمند، تبدیل می‌شود.

استفاده از مناسب‌ترین قفل فرمان برای خودرو چند مزیت بسیار خوب دارد. قفل فرمان به‌عنوان یک عامل بازدارنده قابل مشاهده عمل می‌کند و به سارقان بالقوه نشان می‌دهد؛ که خودرو شما به‌خوبی محافظت می‌شود. علاوه بر مانع فیزیکی، وجود قفل فرمان به‌ عنوان یک عامل بازدارنده روانی، عمل می‌کند و باعث می‌شود سارقان به‌ خصوص سارقان کم تجربه‌، در اقدام به سرقت از خودروی شما شک کنند یا منصرف شوند. قفل فرمان ارزان‌ترین روش محافظت از خودرو است و تهیه آن برای همه و با بودجه کم هم امکان‌پذیر است. قفل فرمان یک مانع فیزیکی موثر است. وجود قفل فرمان در خودروی شما حتی برای سارقان باتجربه، زمان سرقت و ریسک سرقت را بالا می‌برد. همه‌ی تلاش سارقان از ابداع روش‌های جدید، پایین آوردن زمان سرقت و سرعت‌عمل است و قفل فرمان مانع این خواست سارقان است.

بنابراین سرمایه‌گذاری، برای خرید بهترین قفل فرمان، یک تصمیم عاقلانه است؛ که از شناخت انواع قفل فرمان و ویژگی‌های آن‌ها آغاز می‌شود.

انتخاب بهترین قفل فرمان برای خودروی شما

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم، هرچه سریعتر بهترین قفل مناسب برای خودرو را انتخاب کنید. هیچ‌چیز بدتر از تعلل در خرید ابزار لازم برای محافظت از خودرو نیست. سارقان، همیشه در کمین اموال شما هستند و خیلی مهم است؛ که برای محافظت از اموالتان فرصت را از‌دست ندهید. چطور بهترین قفل فرمان مناسب خودتان را انتخاب کنید؟ با شناخت انواع قفل فرمان شروع کنید. به‌طور‌‌کلی سه مدل قفل فرمان در بازار موجود است:

1- قفل فرمان عصایی

دلیل نام‌‌گذاری این قفل، شباهت ظاهری آن به فرم عصا است. تولیدکنندگان قفل عصایی، برای کم‌کردن حجم قفل، طراحی آن را به‌صورت دو‌تکه انجام دادند. این قفل‌ها امکان تنظیم سایز دارند و به‌راحتی، بر‌روی فرمان هر خودرویی قابل‌استفاده هستند.

2- قفل فرمان رمزی

در این مدل، سیستم قفل و کلید از‌روی بدنه قفل ‌فرمان حذف شده و سیستم  قفل رمز‌دار، جایگزین شده‌ است. به‌ این‌ ترتیب سارقان، به دردسر بیشتری می‌افتند و دیگر استفاده از شاه‌ کلید آن‌ها، برای بازکردن این قفل‌ها‌ کار‌ساز نیست.

3- قفل فرمان کشویی

این مدل قفل‌ها هم همانطور که از نامشان پیداست، به‌صورت کشویی بازو بسته می‌شوند. روی بدنه این مدل، یک قفل وجود دارد که بعد از تنظیم اندازه، آن‌را محکم و ثابت می‌کند.

برای انتخاب بهترین قفل فرمان، پیشنهاد اول ما، قفل فرمان کشویی است. چراکه نصب و استفاده از آن‌ها ساده‌تر است. بازکردن آن برای سارقان کمی دشوارتر است و قیمت این محصول هم به نسبت کیفیت و کارایی آن واقعا مقرون به صرفه است. قبل از انتخاب نهایی قفل فرمان مناسب اتومبیل شما، هنوز چند نکته دیگر هم هست که باید در نظر بگیرید:

جنس قفل فرمان: یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین قفل فرمان است. در اینجا پیشنهاد ما،  به‌خاطر مقاومت در برابر ضربه و برش، انتخاب قفل‌های فولادی است.

جنس روکش قفل: فوم صنعتی یا PVC می‌توانند، بهترین انتخاب برای شما باشند.

تولید‌کننده قفل فرمان: وقتی قصد خرید بهترین قفل فرمان را دارید، باید بهترین و با‌کیفیت ترین، برند تولید‌کننده را انتخاب کنید.

خرید بهترین قفل فرمان ماشین

بهترین قفل فرمان ماشین

حالا که با انواع قفل فرمان آشنا شدید، ضرورت استفاده از قفل فرمان در حفاظت از انواع خودرو و ملاک‌های انتخاب بهترین قفل فرمان را هم می‌دانید، وقت آن رسیده که برای خرید یک قفل مناسب اقدام کنید. ماهم با توجه به تجربه‌ای که در بازار لوازم جانبی خودرو داریم و بررسی همه‌ی مواردی که تا اینجا گفتیم، چند پیشنهاد بسیار خوب و مطمئن برای شما داریم. اگر قصد خرید یک قفل فرمان باکیفیت را دارید می‌توانید با خیال راحت یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

قفل فرمان دوبل از برند لوکمس

لوکمس یکی از با‌کیفیت ترین تولیدکنندگان قفل فرمان است. به همین دلیل ما همیشه محصولات این شرکت را با خیال راحت پیشنهاد کردیم. قفل فرمان دوبل لوکمس، سه مشخصه ویژه و مهم دارد: برند شناخه ‌شده و  محبوب، مدل کشویی آن که بهترین انتخاب برای قفل فرمان است و جنس بدنه با‌کیفیت و مهم‌تر از همه قیمت مقرون به‌صرفه این محصول است. همانطور که می‌بینید این قفل فرمان همه‌ی ویژگی‌های بهترین قفل فرمان بودن را دارد.

قفل فرمان کلاغی از برند لوکمس

قفل فرمان کلاغی، از قدیم وجود داشته و همیشه هم یک انتخاب خوب و محبوب بوده. حالا این قفل فرمان با برند محبوب لوکمس، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. جنس بدنه این قفل از فولاد مقاوم است؛ که با یک روکش با کیفیت از PVC پوشانده شده. این قفل از مدل عصایی است و برای تمام مدل‌های خودرو ایرانی و خارجی، قابل‌استفاده است.

در نهایت، مثل همیشه توصیه ما استفاده از یک سیستم جامع حفاظت برای خودرو است. بهترین روش استفاده از یک قفل فرمان با کیفیت، در‌کنار روش‌های دیگر است. در این مقاله سعی کردیم همه‌چیز را درباره بهترین قفل فرمان، برای شما جمع آوری کنیم و امیدواریم که موفق شده باشیم تا رضایت شما خوانندگان عزیز را جلب کنیم. اگر تصمیم به خرید قفل فرمان دارید، روی کمک ما حساب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟