معرفی بهترین ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ | اینصب
x
X

معرفی بهترین ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ

آیا ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ وجود دارد؟ این سوالیست که یکی از کاربران از کارشناسان ما در اینصب پرسیده است. احتمال دادیم که این سوال ممکن است، سوال خیلی از شما عزیزان نیز باشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در خصوص ردیاب‌های بدون نیاز به شارژ، مزایا و معایب آن‌‎ها و .. صحبت کنیم.

تلفن همراه، ساعت هوشمند، لب تاب، پاور بانک و .. از جمله وسایلی هستند که روزانه نیاز به شارژ دارند. هندل کردن باتری تمامی این وسایل به خودی خود هم کار سختی است چه برسد به اینکه ردیاب خودرو شارژی که معمولا با نام ردیاب خودرو آهنربایی شناخته می‌شود، نیز به آن‌ها اضافه شود. با وجود این همه وسایل چه تضمینی وجود دارد که شما فراموش نکنید، ردیاب را شارژ کنید؟

آیا ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ در بازار وجود دارد؟

سریع‌ترین پاسخ به این سوال که آیا ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ وجود دارد؟ یک بله کاملا قاطعانه است. در بازار ردیاب‌های سیمی بسیار زیادی وجود دارند که به سیستم برق کشی و باتری خودروی شما متصل می‌شوند، به همین دلیل این قابلیت را دارند که بدون نیاز به شارژ و باتری کار کنند. این دسته از ردیاب‌ها عملکردی کاملا شبیه به ردیاب‌های آهنربایی و شارژی دارند. از نظر کارایی و موقعیت‌یابی نیز هیچ تفاوتی با هم ندارند. بسیاری از افراد نگرانند تا با نصب این نوع از ردیاب‌ها مشکلی برای سیستم برقی خودروی آن‌ها به وجود آید. باید بدانید که نصب ردیاب‌های بدون نیاز به شارژ هیچ مشکلی برای خودروی شما به وجود نخواهند آورد.

بهترین ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ

انواع ردیاب‌های بدون نیاز به شارژ

از جمله مهم‌ترین انواع ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ می‌توان به ردیاب دیاگی و ردیاب سیمی اشاره کرد. در ادامه به‌ طور مختصر در خصوص هر کدام از این ردیاب‌ها صحبت خواهیم کرد.

ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ دیاگی

ردیاب‌های دیاگی یا OBD (On-Board Diagnostic) ردیاب‌های بسیار کوچکی هستند که امکان نصب آن‌ها بر روی هر خودرویی وجود دارد. این نوع از ردیاب‌ها دقت موقعیت‌یابی بسیار بالایی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن خودروی خود را موقعیت یابی کنید. نصب این نوع از ردیاب بسیار ساده است، برای نصب کافی است تا آن را به ورودی دیاگ خودرو متصل کنید. این نوع از ردیاب‌ها به سیم‌کشی نیاز ندارند و افرادی که روی سیستم برقی خودروی خود حساس هستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ آن‌ها بروند. از مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب دیاگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این نوع از ردیاب‌ها به ورودی دیاگ وصل می‌شوند و علاوه بر موقعیت یابی مانند یک دستگاه دیاگ می‌تواند عیب‌های خودرو را برای شما ارسال کند. به این ترتیب با خرید این محصول با یک تیر دو نشان خواهید زد.
  2. ردیاب‌های دیاگی این امکان را دارند تا برق خودرو را قطع یا وصل کنند. به این ترتیب اگر خودروی شما توسط سارق به سرقت برده شود، از راه دور می‌توانید آن را خاموش کنید.
  3. از دیگر امکانات این نوع ردیاب می‌توان به تعیین محدوده مجاز برای حرکت، تعیین حداکثر سرعت مجاز و .. اشاره کرد.
  4. سارق‌ها بعد از به سرقت بردن خودرو به دنبال ردیاب می‌گردند تا آن را از خودرو جدا کنند. این ردیاب‌ها بسیار کوچک هستند وظاهری شبیه به سایر تجهیزات موجود در خودرو دارند. به این ترتیب پیدا کردن آن برای سارق کار سختی خواهد بود.

ردیاب‌های بدون باتری سیمی

برای نصب این نوع از ردیاب‌ها شما باید به سیستم برقی خودروی خود دست بزنید. اگر جز آن دسته از افراد هستید که دوست ندارید این وسیله را به سیم‌کشی خودروی خود متصل کنید، ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ به درد شما نخواهد خورد. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این نوع ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین ردیاب خودرو سیمی

  1. ردیاب‌های آهنربایی و شارژی قیمت بالایی دارند و شما برای خرید باید هزینه‌ بیشتری را متحمل شوید. این نوع از ردیاب‌ها نسبت به ردیاب‌های آهنربایی قیمت بسیار کمتری دارند.
  2. تمام شدن باتری ردیاب یکی از بزرگ‌ترین دلهره‌ها و ترس‌های خریداران ردیاب شارژی است. تصور کنید که خودروی شما به سرقت رفته و سر بزنگاه که نیازبه موقعیت یابی آن دارید، شارژ باتری ردیاب شما تمام می‌شود. ‌ردیاب‌های سیمی کابوس تمام شدن شارژ ردیاب را تمام می‌کنند و به این ترتیب شما هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری نخواهید داشت.
  3. این نوع از ردیاب‌ها امکانات بسیار زیادی مانند کلید اضطراری، تعیین سرعت مجاز برای حرکت، ارسال هشدارهای ضروری و .. دارند.
  4. این ردیاب‌ها دقت بسیار بالایی در موقعیت‌یابی دارند.

ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ فندکی

این نوع از ردیاب‌ها همان‌طور که از نامشان پیدا است، انرژی مورد نیاز خود را از فندکی خودرو تامین می ‌کنند. شکل ظاهری این نوع از ردیاب دقیقا مشابه با یک شارژر فندکی است. اما این وسیله علاوه بر شارژ تلفن همراه شما، امکان ثبت موقعیت مکانی خودرو را نیز دارد. یکی از معضلات و مشکلاتی که خریداران ردیاب با آن روبه‌رو هستند، پیدا کردن ردیاب توسط سارق و جدا کردن آن از خودرو است. ردیاب فندکی توجه هیچ سارقی را به خود جلب نمی‌کند و به ندرت سارقان متوجه حضور این نوع از ردیاب بر روی خودرو می‌شوند. مهم‌ترین مزایای این نوع از ردیاب‌های بدون نیاز به شارژ عبارتند از:

  1. با استفاده از این ردیاب‌ها شما می‌توانید، تلفن همراه خود را نیز شارژ کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد.
  2. این نوع از ردیاب‌ها به شما امکان شنود صدای داخل کابین را می‌دهند.
  3. دقت مسیریابی و موقعیت‌یابی ردیاب فندکی فوق‌العاده بالا است.
  4. کلید اضطراری یا همان SOS دارند.
  5. این ردیاب‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند و هر کسی می‌تواند آن را برای خودروی خود تهیه کند.

معایب ردیاب‌های بدون باتری

در بالا با مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ آشنا شدید. استفاده از این ردیاب‌ها معایب خاص خود را نیز دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است.

  1. این دسته از ردیاب‌ها به برق خودرو متصل می‌شوند. اگرچه ساخت این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که آسیبی به سیستم برق خودرو وارد نمی‌کنند، اما برخی مدل‌های بی‌کیفیت یا نصب غیر صحیح این ردیاب‌ها می‌تواند برق و باتری خودروی شما را دچار مشکل کند.
  2. نصب این ردیاب‌ها به ویژه‌ ردیاب‌های سیمی سخت است و شما برای نصب به کمک یک نصاب نیاز پیدا خواهید کرد.
  3. ردیاب‌های سیمی به برق خودرو متصل می‌شوند و به همین دلیل سارق این شانس را دارد تا ردیاب را پیدا کند.

بهترین ردیاب‌های بدون باتری موجود در بازار

در بازار ردیاب‌های بدون باتری زیادی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ استیلاک مدل GT06

استیلاک یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم جانبی خودرو است. این شرکت محصولات بسیار با کیفیتی تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب سیمی استیلاک مدل GT06 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. عرض، ارتفاع و ضخامت این محصول به ترتیب برابر با 5.5، 10.5 و 1.7 سانتی‌متر است.
  2. وزن ردیاب تنها 96 گرم است.
  3. دقت موقعیت یابی این ردیاب 165- دی‌بی‌ام (dBm) اعلام شده است.
  4. امکان شنود داخل کابین در این ردیاب وجود دارد.
  5. سایت و اپلیکیشن فارسی برای مدیریت بهتر دارد.
  6. کلید اضطراری دارد.
  7. امکان ارسال هشدارهای مختلف داد.

ردیاب خودرو سیمی استیلاک مدل ST30

مهم‌ترین مشخصات ردیاب خودرو ST30 عبارتند از:

  1. طول، ارتفاع و ضخامت محصول به ترتیب برابر با 5.58، 8.09 و 2.34 سانتی‌متر است.
  2. وزن این محصول 95 گرم است.
  3. دقت موقعیت یابی برای این محصول 148- dBM اعلام شده است.
  4. سایت و اپلیکیشن فارسی برای مدیریت ردیاب دارد.
  5. امکان ارسال هشدارهای مختلف دارد.
  6. درگاه نصب میکروفون دارد.

ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ وایزر مدل F100_R

ردیاب وایزر مدل F100_R یکی از بهترین ردیاب‌های تولید شده توسط برند وایزر است. از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. امکان نصب این ردیاب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد.
  2. کلید SOS یا اضطراری دارد.
  3. امکان شنود صدای داخل کابین را به شما می‌دهد.
  4. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را به مالک می‌دهد.
  5. سایت و اپلیکیشن فارسی برای مدیریت بهتر و راحت‌تر ردیاب وجود دارد.
  6. امکان ارسال هشدارهای مختلف را دارد.

سخن پایانی

امروزه دغدغه‌های فکری به حدی زیاد شده است که آدم حوصله فکر کردن به اینکه آیا ردیاب خودرویش شارژ دارد یا خیر را ندارد! اگر مشغله فکری شما زیاد است و یا آدم حواس‌پرتی هستید به شما توصیه می‌کنیم که هرگز به سراغ ردیاب‌های خودرویی که باتری داخلی دارند، نروید. در بازار ردیاب خودرو بدون نیاز به شارژ وجود دارد که به سیستم برق خودروی شما متصل می‌شود. این ردیاب‌ها همیشه روشن هستند و نیاز به هیچگونه شارژی هم ندارد. در این مقاله به برخی از بهترین ردیاب‌هایی بدون نیاز به شارژ موجود در بازار اشاره شد. امکان خرید تمامی ردیاب‌های سیمی در فروشگاه اینترنتی اینصب با گارانتی معتبر وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوه ثبت سفارش، با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟