بهترین برند هدلایت خودرو چیست؟ | اینصب
x
X

بهترین برند هدلایت خودرو چیست؟

رانندگی در یک جاده بدون تیر چراغ برق و حتی خط کشی وسط، یکی از ترسنا‌ک‌ترین تجربه‌هایی است که یک راننده با آن مواجه خواهد شد. در چنین مواردی است که چراغ‌های خودرو و توانایی آن‌ها در روشن کردن مسیر، اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد و حتی ضامن سلامتی شما و سرنشینان خودرو خواهد بود. زمانی که نوبت به انتخاب لامپ جلوی خودرو می‌رسد، با گزینه‌های زیادی روبه‌رو خواهیم شد که یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها، هدلایت خودرو است. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید هدلایت خودرو مشغول فعالیت هستند که همگی ادعای بهترین بودن را دارند، اما واقعا بهترین برند کدام است؟ با ما باشید تا شما را با بهترین برند هدلایت خودرو و ویژگی‌های که بهترین برند هدلایت باید داشته باشد آشنا کنیم.

هدلایت خودرو چیست؟

هدلایت خودرو چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی و معرفی بهترین مارک هدلایت خودرو برویم، اجازه دهید تا مختصری در خصوص هدلایت خودرو صحبت کنیم. در سال‌های اخیر لامپ‌های نسل قدیم جلوی خودرو کمتر مورد توجه راننده‌ها قرار گرفته‌اند، این دسته از لامپ‌ها کم کم در حال خارج شدن از بازار هستند و جای خود را به هدلایت‌ها داده‌اند. لامپ‌های جدیدی که بر پایه LED و SMD ساخته‌ شده‌اند را اصطلاحا هدلایت می‌نامند. این هدلایت‌ها بر روی کیفیت و شدت نور خودرو تاثیر بسیار زیادی دارند و به مراتب از چراغ‌های اولیه‌ای که بر روی خودرو نصب شده‌اند، باکیفیت‌تر هستند.

مطالعه بیشتر: بررسی انواع پایه های هدلایت خودرو+ جدول

معرفی بهترین برند هدلایت خودرو

با توجه به استقبال مردم از هدلایت‌ها، برندهای زیادی به سراغ تولید هدلایت رفته‌اند. کیفیت هدلایت‌های تولید شده توسط این برندها یکسان نیست به همین دلیل آشنایی با بهترین برند هدلایت خودرو در هنگام خرید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

  1. لیون کینگ بهترین برند هدلایت خودرو

لیون کینگ (Lion King) یکی از بهترین و برترین برندهای تولید کننده هدلایت است که محصولات آن در بازار ایران موجود هستند. هدلایت‌های این برند پرطرفدار، معمولا در سه پایه H1،  H4 و H7 در بازار داخلی ایران پیدا می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی مانند پارس، 206، هیوندا آوانته، هیوندا توسان، جیلی X7، پراید، تیبا، لیفان، نیسان ماکسیما، رنو مگان و .. استفاده کنید.

  1. هدلایت برند تکپرو (Tacpro)

تکپرو یکی از برندهای چینی است که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. هدلایت‌های تولید شده توسط برند تکپرو، جز بهترین‌ هدلایت‌های بازار داخلی و حتی خارجی محسوب می‌شوند. دلیل قرار گرفتن برند تکپرو در لیست بهترین برند هدلایت خودرو، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب تولیدات این شرکت است. هدلایت‌های تولید شده توسط این برند، دارای قابلیت‌های جذابی مانند دوام بالا، زیبایی ظاهری، ضد آب بودن، نصب آسان و … هستند.

راهنمای انتخاب بهترین برند هدلایت خودرو

باید بدانید که “بهترین” یک صفت است، پس می‌توان گفت که بهترین برند هدلایت خودرو برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. شما قبل از اینکه به سراغ خرید بهترین برند هدلایت خودرو بروید، باید معیارها و نیازهای خود را در نظر بگیرید و سپس به سراغ هدلایتی بروید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین معیارها که در هنگام انتخاب بهترین برند هدلایت خودرو باید در نظر بگرید، اشاره کرده‌ایم.

  1. تناسب با نوع خودرو: اولین و شاید مهم‌ترین معیار در هنگام انتخاب بهترین برند هدلایت خودرو، سازگاری آن با خودروی شما است. ساختار کاسه چراغ هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است و به همین دلیل شما نمی‌توانید هر هدلایتی را برای هر خودرویی نصب کنید.
  2. میزان نوردهی: قطعا میزان نوردهی هدلایت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید هدلایت است. به هیچ عنوان نصب هدلایت‌های با قدرت زیاد بر روی خودروهای کوچک توصیه نمی‌شود چرا که به باتری فشار زیادی وارد می‌شود و عملکرد آن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
  3. شکل و سایز هدلایت: شکل هدلایت نیز یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب بهترین مارک هدلایت خودرو است. برای خودروهای بزرگ بهتر است به سراغ هدلایت‌های استوانه‌ای شکل با طول بیشتر بروید. زیبایی هدلایت می‌تواند، تاثیر بسزایی در ظاهر خودروی شما داشته باشد.
  4. طول عمر: هدلایت‌ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به لامپ‌های قدیمی دارند به همین دلیل باید دوام و طول عمر مناسبی نیز داشته باشند تا از لحاظ اقتصادی برای شما به‌صرفه باشد.
  5. قیمت: قیمت مهمترین فاکتور در هر خریدی است که خرید بهترین برند هدلایت خودرو نیز از این قضیه مستثنی نیست. فاکتور قیمت معمولا تعیین کننده کیفیت محصول خریداری شده است، اما به یاد داشته باشید که تمامی هدلایت‌های با کیفیت قیمت بسیار زیادی ندارند. در اینصب می‌توانید بهترین مارک هدلایت خودرو را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

برخی از لامپ‌های بهترین برند هدلایت خودرو

بهترین برند هدلایت خودرو

اکنون که اطلاعات کاملی در خصوص بهترین مارک هدلایت ماشین و ویژگی‌های یک هدلایت خوب دارید، نوبت به آن رسیده است تا با برخی از بهترین لامپ هدلایت موجود در بازار نیز آشنا شوید.

  • هدلایت خودرو مدل H7 از برند لیون کینگ:

هدلایت‌های لیون کینگ بر اساس پایه‌ای که دارند برای خودروهای مختلف مناسب هستند. از این محصول می‌توان به عنوان نوربالا، نورپایین و پروژکتور استفاده کرد؛ اما فرض می‌کنیم که از این لامپ هدلایت برای نوربالا استفاده شود. از جمله خودروهایی که می‌توانند از این هدلایت در جایگاه نوربالا استفاده کنند می‌توان به پراید 111، پژو 207، پژو پرشیا، کیا اپتیما، جک S5 و .. اشاره کرد. مهم‌ترین مشخصات فنی هدلایت ماشین لیون کینگ مدل H7 عبارتند از:

  1. میزان توان مصرفی 450 وات
  2. میزان نوردهی 80000 لومن
  3. وجود تیغه وسط مسی برای جلوگیری از داغ کردن هدلایت و دفع حرارت
  4. ضد آب
  5. دو درایور
  6. وجود دو هدلایت برای هر دو چراغ در یک پک
  7. بدنه از جنس آلومینیوم
  8. وجود کابل ابریشمی برای انتقال سریع گرما و جلوگیری از آسیب دیدن سیم‌کشی

*‌ البته لامپ خودرو لیون کینگ مدل H1 و H4 نیز وجود دارد که شما می‌توانید مشخصات آن‌ها را در سایت اینصب مطالعه کنید و در صورت صلاح دید، خرید کنید.

  • لامپ هدلایت خودرو تکپرو M88 مدل H4:

لامپ هدلایت خودرو تکپرو M88 مدل H4 نسل جدیدی از هدلایت‌های خودرو است. در اینصب تولیدات بهترین برند خودرو تکپرو در سه مدل H1،  H4 و H7 برای خرید وجود دارد. از این هدلایت می‌توان در سه حالت مختلف نوربالا، نورپایین و پروژکتور استفاده کرد. با فرض اینکه از این هدلایت در جایگاه نوربالا استفاده شود، می‌توان آن را برای خودروهای پراید، پژو 405، پژو 206، پژو پارس، تندر ال 90، پارس تند و .. نصب کرد. این لامپ‌ها پرتاب نور فوق‌العاده‌ای دارد و هر مسیر تاریک را برای شما مانند روز روشن خواهد کرد. از دیگر امکانات و مشخصات این مدل هدلایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. میزان توان مصرفی 1800 وات
  2. میزان نوردهی 7000 لومن
  3. وجود خطاگیر
  4. وجود تیغه وسط فلزی برای جلوگیری از داغ کردن هدلایت و دفع حرارت
  5. ضد آب
  6. دو درایور
  7. وجود دو هدلایت برای هر دو چراغ در یک پک
  8. بدنه از جنس استیل
  9. وجود کابل ابریشمی برای انتقال سریع گرما و جلوگیری از آسیب دیدن سیم‌کشی
سخن پایانی:

در این مقاله به‌طور مختصر و مفید در خصوص بهترین برند هدلایت خودرو صحبت کردیم. اگر جز افرادی هستید که به ظاهر ماشین اهمیت می‌دهید و اسپرت بودن آن برای شما مهم است، خرید هدلایت را فراموش نکنید. فروشگاه‌های حضوری و آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش هدلایت مشغول فعالیت هستند؛ اما همه آن‌ها صادق نیستند و ممکن است، محصولات مشابه اصل را به جای کالای اورجینال به شما قالب کنند.

چنانچه مایل به خرید بهترین برند هدلایت خودرو در سریع‌ترین زمان هستید، به شما خرید از سایت فروشگاهی اینترنتی اینصب را پیشنهاد می‌کنیم. هدلایت‌هایی که در لیست فروش این سایت وجود دارند، گلچینی از بهترین محصولات برندهای تولید کننده هدلایت است. این فروشگاه امکان مشاوره رایگان دارد و شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم جهت خرید بهترین مارک لامپ هدلایت خودرو را دریافت کنید. خرید از اینصب مزایای بسیار زیادی مانند ارسال به چهار گوشه ایران، تایید کیفیت نهایی محصول توسط کارشناسان مجموعه، گارانتی، خرید ایمن و نصب در محل برای ساکنان تهران دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟