بهترین برند ردیاب خودرو | ردیاب خودرو چه مارکی خوبه؟ | اینصب
x
X

بهترین برند ردیاب خودرو

همان طور که می‌دانید در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت تامین امنیت خودرو، خرید ردیاب خودرو است. امروزه انواع مختلف و مدل‌های متفاوتی از ردیاب در بازار عرضه می‌شود. تنوع بالای ردیاب‌ها باعث شده افراد در انتخاب مناسب‌ترین و بهترین ردیاب سردرگم باشند. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید توجه به برند است. برخی از برندها محصولات با کیفیت‌تری به بازار عرضه می‌کنند و از این رو قیمت بالاتری دارند و شناخته شده‌تر می‌باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین برندهای ردیاب خودرو بپردازیم.

بهترین برند ردیاب خودرو

انواع برند های ردیاب خودرو

ردیاب‌های خودرو دارای برندهای مختلفی هستند. البته توجه داشته باشید که همیشه برندهای شناخته شده‌تر، کیفیت بالاتری ندارند. لازم است در هنگام خرید به کیفیت و امکانات ردیاب نیز توجه کنید. برخی از آن‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری هستند و از این رو کارایی بهتری دارند.

  • استیلاک
  • وایزر
  • زنوتیک
  • نورون
  • و …

ردیاب خودرو از برند استیلاک

برند استیلاک یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه لوازم جانبی خودرو است که از محصولات پرطرفدار آن می‌توان به دزدگیر ماشین اشاره کرد. استیلاک در زمینه دزدگیر توانست موفق عمل کند و رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. امروزه استیلاک در زمینه ردیاب نیز فعالیت دارد و ردیاب خودرو و شخصی به بازار عرضه می‌کند. ردیاب‌های برند استیلاک در کوتاهترین زمان ممکن توانست جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. از مهم‌ترین دلایل شهرت ردیاب‌های استیلاک می‌توان به دقت ردیابی بالا، سرور قوی و پشتیبانی پاسخگو اشاره کرد.

به عنوان نمونه ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30 مناسب برای تمامی خودروها می‌باشد. امکاناتی چون شنود داخل کابین، کلید اضطراری SOS، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و … از جمله قابلیت‌های این دستگاه است. استیلاک سروری قوی دارد و این مساله یکی از دلایلی است که باعث ردیابی دقیق و بالای آن شده است. این نوع ردیاب از نوع سیمی می‌باشد و نیاز به سیم کشی و نصب دارد. استیلاک ردیاب بیسیم هم عرضه می‌کند که برای خودرو توصیه نمی‌شود.

ردیاب خودرو ST30 استیلاک

ردیاب خودرو از برند وایزر

برند وایزر از جمله برندهای شناخته شده و معروف است که ردیاب‌های قوی و باکیفیتی را عرضه کرده است. این برند از جمله برندهایی است که تنها در زمینه ردیاب فعالیت دارد و در این زمینه توانسته موفق عمل کند. برند وایزر، ردیاب‌های مختلفی ارائه می‌دهد که دارای امکانات متفاوتی می‌باشند. از جمله ردیاب‌های برند وایزر می‌توان به ردیاب B60، F150 و F100 اشاره کرد. ردیاب B60 وایزر مناسب موتور سیکلت و دو مدل دیگر مناسب برای خودرو می‌باشند.  F150 وایزر از لحاظ امکانات و کیفیت از ردیاب f100 در سطح بالاتری قرار دارد.

ردیاب F150 وایزر از جمله بهترین ردیاب‌های وایزر است که امکانات بالایی دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به شنود داخل کابین، کلید اضطراری، امکان خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن، باتری داخلی و … اشاره کرد. وایزر نیز دارای پشتیبانی پاسخگو و خوبی می‌باشد. بعد از نصب ردیاب کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید تا به طور کامل نحوه فعال سازی و استفاده از اپلیکیشن را به شما توضیح دهند.

ردیاب خودرو برند وایزر

ردیاب خودرو از برند زنوتیک

برند زنوتیک از جمله برندهایی است که در زمینه‌های مختلف لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد. از جمله زمینه‌های فعالیت این برند می توان به دوربین دنده عقب خودرو، دزدگیر ماشین، ضبط ماشین، ردیاب و … اشاره کرد. زنوتیک در زمینه‌های مختلف لوازم جانبی خودرو موفق عمل کرده است، چرا که مشتریان راضی زیادی دارد.

این مدل ردیاب زنوتیک مدل X3 دارای امکانات بالایی می‌باشد و با بهترین ردیاب‌های بازار در رقابت است. از جمله امکانات ردیاب X3 می‌توان به هشدار باز شدن درب خودرو اشاره کرد. داخل پک این ردیاب یک شاسی لادری وجود دارد که نصب آن سبب می‌شود هنگام باز شدن درب خودرو، هشدار باز شدن آن برای شما ارسال شود. البته این ردیاب قابلیت‌های دیگر مانند کلید اضطراری SOS، شنود، قابلیت خاموش کردن خودرو و… را نیز دارد.

ردیاب خودرو از برند نورون

یکی دیگر از برندهای معروف ردیاب خودرو، برند نورون می‌باشد که امروزه در بازار بسیار شناخته شده و معروف است. این برند نیز تنها در زمینه ردیاب فعالیت دارد و سه مدل ردیاب خودرو در بازار عرضه کرده است. از انواع مدل‌های ردیاب وایزر می‌توان به ردیاب S300، S400 و S500 اشاره کرد. ردیاب مدل S500 پیشرفته‌ترین نوع ردیاب نورون می‌باشد.

این محصول یک ردیاب دزدگیر دوکاره است به این معنی که هم قابلیت‌های دزدگیر و هم قابلیت‌های ردیاب را دارد. ردیاب و دزدگیر S500 دو ریموت غیر تصویری برای قفل یا باز کردن درب‌های خودرو دارد. هم چنین دارای امکان خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن می‌باشد. شما با خرید این ردیاب دیگر نیازی به دزدگیر نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم شما را با چند مورد از بهترین برندهای ردیاب خودرو آشنا کنیم تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب درست‌تری داشته باشید. البته باید به این موضوع توجه کنید که به غیر از برندهای نام برده شده در این مقاله، برندهای خوب و با کیفیت دیگری نیز در بازار عرضه می شود. ما در اینجا سعی داشتیم به طور مختصر به بررسی چند برند خوب و باکیفیت بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ردیاب خودرو می‌توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟