بررسی مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا | اینصب
x
X

بررسی مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا

دزدگیر چیتا بخریم یا نخریم؟ استفاده از دزدگیر ماشین برای امنیت هر خودروی خارجی و داخلی ضروری است. وجود انواع مختلف دزدگیر در بازار ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند. شرکت‌های مختلف به دنبال بهبود محصولات و ساخت مدل‌های با کیفیت و عملکرد بهتر هستند و ما باید سعی کنیم، بهترین دزدگیر ماشین را با توجه به انتظاراتی که داریم و بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌ایم، انتخاب کنیم. برای انتخاب دزدگیر مناسب، باید شناخت خوبی از محصولات جدید داشته باشیم. دزدگیرهای شرکت Cheeta، جزو این انتخا‌ب‌ها هستند. اگر شما قصد دارید یکی از محصولات چیتا را خریداری کنید یا هنوز  در مرحله تحقیق برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه هستید. بهتر است با مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا بپردازیم تا به شما کمک کنیم، تصمیم درستی بگیرید.

نگاهی به مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا

دزدگیرها مدام دچار تغییر می‌شوند و تکنولوژی‌های جدید، سعی در بهبود نواقص مدل‌های قدیمی‌تر دارند اما پیشرفته‌ترین مدل‌های دزدگیر موجود در بازار هم معایبی دارند. نکته مهم، میزان قابل‌ چشم‌پوشی ‌بودن این معایب، در مقایسه با مزایای یک محصول و قیمت آن است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا چه مواردی هستند، تا با مقایسه آن‌ها به این نتیجه برسیم که آیا سرمایه‌گذاری برای خرید دزدگیر ماشین چیتا منطقی است یا خیر؟

برند چیتا یکی از معتبرترین تولیدکنندگان چینی سیستم‌های امنیتی ماشین است که از فناوری‌های پیشرفته در ساخت محصولاتش استفاده می‌کند. محصولات چیتا از جمله دزدگیرهای این برند، تنوع بالایی دارند و با درجه کیفی A تولید می‌شوند. این برند انواع مختلفی از دزدگیرهای ساده و تصویری را تولید می‌کند.

مشکلات دزدگیر چیتا

بررسی مزایای دزدگیر ماشین چیتا

ویژگی‌هایی که در ادامه می‌بینید مواردی هستند که برند چیتا برای اغلب مدل‌های دزدگیر ماشین خود، در نظر گرفته است.

  • فناوری پیشرفته: همان‌طور که گفتیم، چیتا در تولید دزدگیر از فناوری‌های پیشرفته کمک می‌گیرد و محصولات این برند به انواع حسگرها مانند حسگر ‌شوک، حسگر‌ حرکتی و قفل‌های الکترونیکی، مجهز هستند.
  • قابلیت بلوتوث: اکثر تولیدات برند چیتا بلوتوثی هستند. ویژگی خوبی که به شما این امکان را می‌دهد تا با تلفن همراه و اپلیکیشن، درب خودرو را باز یا بسته کنید.
  • طراحی مدرن و زیبا: دزدگیرهای چیتا به خصوص ریموت‌های این برند، به دلیل تنوع و طرح‌های اسپرت و جوان پسند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.
  • نصب و راه‌اندازی ساده : دزدگیرهای چیتا، نصب و راه‌اندازی راحتی دارند و استفاده از آن‌ها هم ساده و کاربرپسند است.
  • حالت آماده به کار دزدگیر: با روشن‌شدن خودرو، دزدگیر به‌طور خودکار فعال می‌شود و در حالت آماده به کار قرار می‌گیرد.
  • سازگاری با انواع خودروها: دزدگیرهای چیتا طوری طراحی شده‌اند که با انواع خودرو‌ها و سیستم‌ها سازگاری داشته باشند.
  • حالت استراحت دزدگیر: این قابلیت دزدگیرهای چیتا باعث می‌شود، به ‌محض توقف و قطع برق خودرو، دزدگیر به طور خودکار فعال ‌شود.
  • قیمت مناسب: یکی از مزایای دزدگیر ماشین چیتا، قیمت مناسب این محصولات به نسبت کیفیت و کارایی آن‌هاست.
  • گارانتی معتبر: محصولات برند چیتا دارای گارانتی 36 ماهه هستند که یک ویژگی بسیار خوب برای این محصولات است.

بررسی معایب دزدگیر‌ ماشین چیتا

همان‌طور که تا اینجای مطلب توضیح دادیم، در کل برند چیتا و دزدگیرهای متنوع آن، جزو محصولات قابل ‌قبول و باکیفیت بازار محسوب می‌شوند. این دزدگیرها کارایی خوبی دارند و به نسبت قابلیت‌های متنوعی که دیدیم، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. ما قصد داریم در این مطلب، معایب دزدگیر ماشین چیتا را به‌طور ‌کامل بررسی کنیم تا شما برای انتخاب و خرید دزدگیر راحت‌تر تصمیم بگیرید.

باید گفت که دزدگیرهای چیتا، بهترین دزدگیرهای موجود در بازار نیستند و به نسبت بعضی از مدل‌های دزدگیر ماشین، ممکن است، خرابی بیشتری داشته باشند. کیت اصلی این دزدگیرها در 10 درصد مواقع ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و دچار خرابی گردد. هر چند این مشکل آنقدری شایع نیست که شما را از خرید دزدگیرهای این برند کاملا منصرف کند. با توجه به این توضیحات، اگر همچنان برای شما سوال است که دزدگیر ماشین چیتا بخرید یا نخرید؟ بله بخرید، چراکه این دزدگیرها در نود درصد مواقع خوب کار می‌کنند.

معایب دزدگیر ماشین چیتا

بهترین مدل های دزدگیر چیتا

احتمالا بعد از بررسی مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا، دوست دارید بدانید که ما کدام مدل‌های این برند را برای خرید، پیشنهاد می‌کنیم. برند چیتا یک برند پرطرفدار است که مدل‌های مختلفی از آن، انتخاب‌های مناسبی برای شما هستند. در ادامه به 2 نمونه از این دزدگیرها اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید برای اطلاع از انواع دیگر دزدگیرها و مشخصات آن‌ها، به محصولات برند چیتا در سایت اینصب مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، مدل‌های مختلف این برند را بررسی کنید و رضایت مشتریان را در مورد دزدگیری که انتخاب می‌کنید، جویا شوید تا تصمیم بهتری بگیرید.

دزدگیر ماشین چیتا مدل F5

F5 یکی از مدل‌های دزدگیر تصویری چیتا است که دارای دو ریموت تصویری باتری‌خور است. از این دزدگیر به راحتی برای هرنوع خودرو ایرانی و خارجی می‌توانید استفاده کنید. ریموت‌های این دزدگیر بسیار باکیفیت هستند و طراحی اسپورت و زیبایی دارند. در ادامه به مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا مدل F5 توجه کنید.

  • ریموت‌های این دزدگیر غیرقابل اسکن و کپی هستند.
  • قابلیت کنترل از راه دور و خاموش‌کردن خودرو از راه دور را دارد.
  • در پارکینگ، امکان پیدا کردن ماشین را با فعال‌شدن آژیر و چراغ‌های راهنما، به شما می‌دهد.
  • دارای خروجی صندوق پران و قفل کودک است.
  • باز بودن درها در حین حرکت را هشدار می‌دهد.
  • نمایش میزان شارژ باتری را دارد.
  • با بازکردن هرکدام از درها، چراغ راهنما فعال می‌شود.

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F5

دزدگیر ماشین چیتا مدل S886

S886 یکی دیگر از مدل‌های با کیفیت دزدگیر ماشین از برند چیتا است. این مدل دزدگیر را هم می‌توانید بر روی هر مدل خودرویی که دوست دارید، نصب کنید. این دزدگیر از مدل‌های دزدگیر تصویری است و ریموت‌های آن طراحی بسیار زیبایی دارند. از ویژگی‌های خوب این دزدگیر، می‌توان به بُرد بسیار خوب آن اشاره کرد. در ادامه به مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا مدل S886 توجه کنید.

  • دارای دو ریموت تصویری و قابل شارژ است.
  • دارای پمپ صندوق پران، قفل کودک، چشمی آلتراسونیک و شیشه بالابر است.
  • ریموت این دزدگیر، برای جلوگیری از فشردن ناخودآگاه کلیدها، قابلیت قفل‌شدن دارد.
  • دارای آلارم هشدار برای بازبودن درها است.
  • قابلیت بلوتوث دارد و این اجازه را به شما می‌دهد که درب خودرو را با گوشی هم باز و بسته کنید.

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل S886

سخن آخر

همان‌طور که اشاره کردیم، وجود دزدگیر برای امنیت هر مدل ماشین خارجی و داخلی ضروری است. انتخاب دزدگیر نامناسب می‌تواند برای شما هزینه‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. بررسی مزایا و معایب دزدگیرها و برندهای مختلف به شما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیرید و پشیمان نشوید. در این مقاله ما به بررسی مزایا و معایب دزدگیر ماشین چیتا پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که دزدگیر چیتا با توجه به قیمت مناسب محصولات و قابلیت‌های مختلف آن می‌تواند، انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟