بهترین دستگاه کنترل تردد | بررسی بهترین دستگاه های کنترل تردد | اینصب
x
X

بررسی بهترین دستگاه های کنترل تردد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های قدیم و سنتی ثبت تردد کنار گذاشته شده است و در عصر حاضر از سیستم های کنترل تردد هوشمند استفاده می شود. لازم است بگوییم که دستگاه کنترل تردد در تمامی محیط های کاری ضروری است. چراکه این دستگاه سبب نظم بخشیدن به محیط کاری می شود. در صورتی که تعداد کارمندان زیاد باشد، امکان کنترل تردد آن ها به روش های سنتی سخت و طاقت فرسا می باشد ولی با سیستم کنترل هوشمند به راحتی امکان پذیر است. برخی از شرکت ها دارای تعداد کمی کارمند می باشند و کنترل تردد آن ها دشوار نیست اما بهتر است به جهت نظم بخشیدن از این دستگاه استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه کنترل تردد بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

انواع دستگاه کنترل تردد

دستگاه‌ حضور و غیاب در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود و همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب شده است. در این مطلب می خواهیم به بررسی بهترین دستگاه های کنترل تردد بپردازیم و امکانات و ویژگی های آن ها را مقایسه کنیم. اگر به دنبال خرید دستگاه کنترل تردد با کیفیت می باشید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهیم.

 

انواع دستگاه کنترل تردد

 

بهترین دستگاه های کنترل تردد

دستگاه های کنترل تردد به طور کلی به 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور می توانند تردد ثبت کنند. بهترین و گران ترین نوع دستگاه حضور غیاب دستگاهی است که از هر 4 روش پشتیبانی کند. البته دستگاه های متعدد از هر 4 روش پشتیبانی می کنند اما قیمت های متفاوتی دارند. اختلاف قیمت آن ها به دلیل امکانات و ویژگی های جانبی است. به طور مثال برخی از دستگاه های حضور غیاب دارای صفحه نمایش رنگی و یا حتی صفحه نمایش لمسی می باشند که این موضوعات در قیمت تاثیر گذار است.

 

دستگاه کنترل تردد UFace 302

این مدل دستگاه از برند فراتکنو یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها به شمار می رود که از هر 4 روش شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور پشتیبانی می کند. UFace 302 دارای صفحه نمایش لمسی است. از این رو در مقایسه با سایر دستگاه ها قیمت بالاتری دارد. از دیگر ویژگی های جذاب این دستگاه می توان به خروجی رله آن اشاره کرد. در واقع از طریق این رله امکان اتصال دستگاه به درب محل کار برای کنترل تردد و مجوز عبور وجود دارد. هم چنین این دستگاه دارای سخنگوی فارسی می باشد.

 

به طور کلی این دستگاه دارای 100,000 ظرفیت ثبت تردد می باشد. در واقع شما می توانید حداکثر 100 هزار تردد روی دستگاه ثبت کنید. در صورت پر شدن حافظه دستگاه، لازم است خروجی گرفته تا امکان ثبت تردد مجدد وجود داشته باشد. شما می توانید روی این مدل دستگاه 3000 چهره، 4000 اثر انگشت و 10,000 کارت تعریف کنید.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Uface302

 

دستگاه کنترل تردد MB2000

این مدل دستگاه حضور وغیاب فراتکنو نسبت به UFace 302 دارای قیمت کمتری است و دلیل آن لمسی نبودن صفحه نمایش می باشد. دستگاه حضور و غیاب MB2000 نیز از هر 4 روش شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمزعبور پشتیبانی می کند و کارمندان از هر 4 روش می توانند ثبت تردد کنند. این دستگاه دارای خروجی رله می باشد و شما می توانید دستگاه را به درب محل کار متصل کنید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سخنگوی فارسی اشاره کرد.

 

به طور کلی  MB2000  نیز مانند UFace 302 دارای 100,000 ظرفیت ثبت تردد می باشد. ظرفیت تعریف چهره و اثر انگشت آن نسبت به UFace 302 کمتر است و این دستگاه ظرفیت تعریف 2000 اثر انگشت و 2000 چهره دارد. ظرفیت تعریف کارت این دستگاه مانند دستگاه قبلی 10,000 می باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو MB2000

 

دستگاه کنترل تردد UF100

دستگاه حضور غیاب UF100 نسبت به دو دستگاهی که پیش تر معرفی کردیم، دارای قیمت کمتری است. این دستگاه نیز از هر 4 روش شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور پشتیبانی می کند و جزو دقیق ترین دستگاه ها می باشد. اختلاف قیمت این دستگاه با دو دستگاه قبل در خروجی رله و صفحه نمایش لمسی است که UF100 این دو ویژگی را ندارد. از ویژگی های این مدل دستگاه می توان به سخنگوی فارسی اشاره کرد.

 

دستگاه کنترل تردد UF100 نسبت به دو دستگاه قبلی دارای ظرفیت ثبت تردد کمتری است. این دستگاه دارای 80,000 ظرفیت ثبت تردد می باشد و شما می توانید 2000 کارت، 2000 اثر انگشت و 1500 چهره روی آن تعریف نمایید.

 

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100

 

سخن پایانی

در اینجا به 3 مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب از برند فراتکنو اشاره کردیم که نسبت به سایر دستگاه ها پیشرفته تر می باشند. توجه داشته باشید که مدل های دیگری نیز در بازار عرضه می شوند که در این مطلب ما به بررسی دستگاه های کنترل تردد فراتکنو پرداختیم.

 

مهم ترین مزیت دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو نرم افزار های آن می باشد.  با خرید این دستگاه ها دو نرم افزار رایگان به شما عرضه می شود که با یکی از نرم افزار ها قادار به کنترل تردد و میزان ساعات کاری کارمند و با نرم افزار دیگر قادر به محاسبه حقوق کارکنان خواهید بود. توجه داشته باشید که اکثر برند ها تنها یک نرم افزار ارائه می دهند. لازم است در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب به ویژگی ها و امکانات آن توجه کنید تا بتوانید خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟