بررسی انواع سیستم های حفاظتی|بررسی کیفیت انواع سیستم های حفاظتی|فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

بررسی انواع سیستم های حفاظتی

بررسی انواع سیستم های حفاظتی و دانستن در مورد آن ها یکی از الزامات می باشد.اگر همیشه نگران خانه یا محل کارتان هستید و یا همیشه استرس محل اداری خود را دارید،همراه ما باشید تا چاره ی کار را بیابید.

 

بررسی انواع سیستم های حفاظتی

 

امروزه سرقت از اماکن بسیار افزایش یافته و برای جلوگیری از این حوادث و افزایش و حفظ امنیت باید از سیستم های حفاظتی استفاده کنیم.از سیستم های حفاظتی می توان در اماکن مهم از قبیل خانه ها،مغازه ها،فروشگاه ها،صرافی ها،بانک ها و حتی مکان های اداری استفاده کرد.

شما با استفاده از این وسایل ها،از سرقت در مکان موردنظر جلوگیری می کنید و می توانید با خیالی آسوده مکان مورد نظر خود را ترک کنید.

انواع سیستم های حفاظتی

این سیستم دارای انواع مختلفی می باشد که می توان به مواردی از قبیل دزدگیر اماکن،سنسور مگنت،سنسور ضربه،سنسور دود،سنسور حرکتی،پدال اعلام سرقت و… اشاره کرد.

دزدگیر اماکن

این دستگاه یکی از انواع مهم سیستم های حفاظتی محسوب می شود.وظیفه ی اصلی این دستگاه اطلاع رسانی ورود افراد غیر مجاز به منازل،یا مکان مورد نظر می باشد.دزدگیر اماکن با ایجاد نور یا تماس تلفنی ،صاحب مکان مورد نظر را از ورود افراد غیر مجاز با خبر می کند.

سنسور مگنت

این دستگاه دارای دو نوع متفاوت حالت بی سیم و با سیم موجود می باشد. این وسیله را  در محل هایی مانند لای در ها،پنجره ها،کمد ها و…استفاده می کنند.سنسور مغناطیسی به این گونه عمل می کنند که با بسته شدن در آهنرباها روی هم قرار می گیرند و با باز شدن در فاصله می گیرند که فاصله دو آهنربا باعث ایجاد صدا و اطلاع رسانی به فرد مورد نظر می شود.

سنسور دود

نصب این وسیله در مکان هایی از قبیل کتابخانه ها،مساجد،مغازه ها،فروشگاه ها و… ضروری می باشد.این دستگاه مانند یک نگهبان و یک سیستم ضد حریق عمل می کند و هنگامی که  با حوادث غیر منتظره از قبیل نشتی گاز و… مواجه می شوید این دستگاه با اطلاع رسانی زود هنگام از خسارت های مالی و جانی جلوگیری می کند.

سنسور ضربه

از این وسیله بیشتر در انبارها،طلا فروشی ها،صرافی ها،بانک ها و مکان هایی که دارای اجناس و اموال گران قیمت هستند مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله با ضربه زدن و یا خراب شدن دیوار به صدا در می آید.یکی از کاربرد های مهم این وسیله،نصب آن بر روی درب اصلی ساختمان ها و منازل می باشد تا از خراب کردن و ضربه زدن به درب اصلی از سمته سارقان جلوگیری کند.

سنسور حرکتی

سنسور یا حسگر حرکتی حرکت هر موجود زنده و یا وسیله را به سرعت تشخیص می دهد.این دستگاه می تواند با صدای آژیر،یا قفل کننده درب از سرقت جلوگیری کند.این وسیله دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از انواع این وسیله دارای مشخصات و قابلیت های ویژه ای می باشد.این نوع سیستم حفاظتی یکی از پر فروش ترین محصولات می باشد.

پدال اعلام سرقت

عملکرد این دستگاه پر کاربرد و پر استفاده به این صورت است که در زمان فعال نبودن دزدگیر با فشردن پدال یا شستی صدای آژیر به صدا در می آید.این وسیله بیشتر در طلا فروشی ها و صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تلفن کننده سیم کارتی

سیستم تلفن کننده سیم کارتی  از محل مورد نظر محافظت می کند و در هنگام بروز اتفاقی با مالک و صاحب آنجا تماس می گیرد و شخص را مطلع می سازد.یکی از مواردی که هنگام استفاده از دستگاه تلفن کننده سیم کارتی باید رعایت کنید این است که سیم کارت مورد استفاده باید خام و فعال باشد و از قبل بر روی آن شماره ای ذخیره نشده باشد تا دستگاه دچار اختلال شود.

 

بررسی انواع سیستم های حفاظتی

 

خرید انواع سیستم های حفاظتی

برای خرید انواع این سیستم باید تمام دستگاه ها را بشناسید و با بررسی انواع سیستم های حفاظتی می توانید دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.برای آگاهی بیشتر از اینکه برای محل مورد نظر کدام سیستم بهتر است .و کارایی بیشتری دارد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امکانات فروشگاه اینصب

  • دارای تنوع بسیار بالا در ارائه محصولات ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت
  • تضمین کیفیت
  • دارای گارانتی
  • خرید اینترنتی
  • نصب در محل در تهران

برای دیدن اطلاعات و مشخصات هر محصول می توانید وارد صفحه محصول مورد نظر شوید و خرید خود را انجام دهید.

تمامی محصولات  مجموعه ی اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولانی می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده با ثبت سفارش آنلاین و حضوری بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه کنید.با خرید اینترنتی و آنلاین می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و با دقت بالا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی

امروزه با امار بالای سرقت شما باید تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت انجام دهید و تا حد ممکن از سرقت جلوگیری کنید.با استفاده از سیستم های حفاظتی شما می توانید از تمام اتفاقات در محل مورد نظر با خبر شوید.سیستم های حفاظتی دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند و شما باید بر اساس نیاز خود سیستم مورد نظر خود را تهیه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟