باطری به باطری بدون کابل | بدون کابل باطری به باطری کن | اینصب
x
X

بدون کابل باطری به باطری کن

شاید خیلی از شما با مشکل خالی شدن باطری خودرو مواجه شده باشید. در این موقعیت خودرو استارت نمی خورد و امکان روشن کردن آن وجود ندارد. افراد زمانی که با این مشکل مواجه می شوند، اولین راه حلی که به ذهن آن ها می رسد، باطری به باطری می باشد. برای این کار نیاز به باطری یک خودروی دیگر و کابل می باشد. در این مطلب قصد داریم به شما روشی را بگوییم که دیگر نیازی به کابل و باتری خودروی دیگر نباشد. درواقع بتوانید بدون کابل باطری به باطری کنید.

 

دلایل خالی شدن باطری خودرو

خالی شدن باطری خودرو به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد. در برخی موارد دلیل اصلی خالی شدن باطری خودرو، اشتباهات فردی است. به طور مثال روشن ماندن چراغ خودرو یا سیستم سرمایشی و گرمایشی خودرو به مدت طولانی می تواند سبب خالی شدن باطری خودرو شود. همچنین دلایلی مانند ضعیف شدن باطری، فرسودگی اتصالات، اتصالی در سیستم برق خودرو و … نیز می تواند در این موضوع تاثیر گذار باشد.

 

روشن ماندن چراغ اتومبیل: ممکن است برای شماهم بارها پیش آمده باشد که در طول شب چراغ های اتومبیلتان روشن مانده باشد و فراموش کرده باشید آن ها را خاموش کنید. همین موضوع می تواند سبب خالی شدن باطری خودرو شود. پس حتما بعد از پارک خودرو و رها کردن آن در شب، از خاموش بودن تمامی چراغ ها مطمئن شوید.

 

ضعیف بودن باتری: اگر باتری قدیمی و فرسوده باشد، ضعیف عمل می کند. بهتر است در صورت ضعیف بودن باتری، برای خودرو باتری تهیه کنید چراکه با باطری به باطری مشکل حل نخواهد شد و دوباره خودرو باطری خالی می کند.

 

باطری به باطری ماشین

 

باطری به باطری بدون کابل

همان طور که گفتیم مرسوم ترین روش برای استارت زدن در هنگام خالی شدن باطری خودرو، باطری به باطری می باشد که برای این کار نیاز به باطری یک خودروی دیگر و کابل می باشد. این روش شاید در برخی موارد امکان پذیر نباشد و خودروی دیگری در دسترس نباشد. هم چنین باید مطمئن باشید که باطری خودروی دیگر کاملا سالم است. در این صورت می توانید باطری به باطری کنید.

 

باطری به باطری بدون کابل یکی از روش هایی است که امروزه با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است. این کار با استفاده از وسیله به نام جامپ استارتر امکان پذیر است. شما می توانید با خرید این محصول بدون نیاز به کابل باطری به باطری یا جامپ استارت کنید. انواع مختلفی از جامپ استارتر در بازار عرضه می گردد که ظرفیت باتری های مختلفی دارند. جامپ استارتر مانند یک پاوربانک برای خودرو عمل می کند که می توانید با استفاده از آن باطری به باطری کنید.

 

باطری به باطری با جامپ استارتر

 

باطری به باطری با جامپ استارتر

دستگاه جامپ استارتر کاربرد های مختلفی دارد که مهم ترین و اصلی ترین آن باطری به باطری در هنگام خالی شدن باطری می باشد. این دستگاه دارای دو گیره سوسماری است که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی باطری به باطری کنید. جامپ استارتر ها دارای قیمت های مختلفی هستند که قیمت آن ها وابسته به امکانات و ویژگی های آن ها می باشد. به طور مثال هرچه ظرفیت باتری جامپ استارتر بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. عموما از تمامی جامپ استارتر ها به عنوان پاور بانک نیز استفاده می کنند و با استفاده از آن تلفن همراه، لپتاپ یا هر وسیله دیگری را شارژ می کنند. در ادامه به شما یکی از بهترین جامپ استارتر های خودرو را معرفی می کنیم.

 

جامپ استارتر استیل میت مدل JS12

از جمله بهترین جامپ استارتر های بازار می توان به جامپ استارتر استیل میت مدل JS12 اشاره کرد که امکان باطری به باطری بدون کابل را برای شما فراهم می کند. این جامپ استارتر دارای ظرفیت باتری 12000 میلی آمپر می باشد که میزان خوب و قابل توجهی است. یکی از مزیت های این دستگاه این است که علاوه بر خودروهای بنزینی، از خودروهای دیزلی نیز پشتیبانی می کند. در ادامه به بررسی کاربرد های این جامپ استارتر می پردازیم.

 

جامپ استارتر استیل میت

 

باطری به باطری بدون کابل: این دستگاه دارای دو گیره سوسماری است که امکان باطری به باطری و جامپ استارتینگ را فراهم می کند.

 

چراغ قوه: جامپ استارتر استیل میت دارای یک چراغ قوه سه حالته می باشد که بسیار کاربردی است.

 

پاوربانک: از این دستگاه می توانید به عنوان پاور بانک استفاده کنید و تلفن همراه، لپتاپ یا هر وسیله دیگری را شارژ کنید.

 

سخن پایانی

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از جامپ استارتر استیل میت در بازار عرضه می گردد که در این مطلب به یک مورد آن اشاره کردیم. در این مقاله قصد داشتیم شما را با دلایل خالی شدن باطری خودرو و روش باطری به باطری بدون کابل آشنا کنیم تا در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید. دستگاه جامپ استارتر یک وسیله کاربردی می باشد که در مسافرت های طولانی بسیار مفید است. لازم است هر شخصی که دارای خودرو می باشد، به فکر تهیه آن باشد. ممنون از همراهی شما.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟