راهی آسان برای باطری به باطری ماشین اتومات | اینصب
x
X

راهی آسان برای باطری به باطری ماشین اتومات

باطری به باطری ماشین اتومات

با توجه به رشد چشمگیری که ماشین های اتومات در صنعت خودرو سازی دارند این ماشین ها روز به روز در بازار و دست مشتریان بیشتر می شوند. وجود تفاوت هایی بین ماشین اتومات و دنده ای باعث شده تا تفاوت هایی در نوع تعمیر و بررسی هر کدام بوجود بیاید. باطری به باطری ماشین اتومات تفاوت چندانی با باطری به باطری ماشین دنده ای ندارد.

باطری به باطری ماشین اتومات

جامپ استارتر حلال مشکلات باطری به باطری ماشین اتومات و دنده ای می باشد. نگاهی به گذشته بیاندازید اگر شخصی باطری ماشینش می خوابید باید یک ماشین دیگر را برای باطری به باطری کردن پیدا می کرد. امروزه شخصی که وقت بگذارد و چند ساعت کنار شما باشد تا باطری خودروی شما شارژ شود به ندرت پیدا می شود.

در ادامه این مقاله شما را با محصولی بی نظیر که شما را از باطری به باطری کردن های پر دردسر نجات می دهد آشنا خواهیم کرد برای اطلاعات بیشتر تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

بهترین ابزار برای باطری به باطری ماشین اتومات

جامپ استارتر یکی از بهترین لوازم جانبی خودرو به حساب می آید زیرا شما را از سردرگمی و کمک گرفتن از دیگران در شرایط شلوغی این روزها نجات می دهد.

اول صبح را در نظر بگیرید وقتی طبق معمول تان می خواهید ماشین را برای رفتن به محل کار از پارکینگ منزلتان خارج کنید. استارت می زنید،  ولی ماشینتان استارت نمی خورد و قطعا دوباره امتحان می کنید اما فایده ای نخواهد داشت. آن وقت صبح نه دلتان می آید مزاحم کسی شوید تا باطری به باطری ماشین اتومات را انجام دهید نه دلتان می خواهد ماشینتان را بیخیال شوید و با وسایل نقلیه عمومی به سر کار بروید.

وسایل نقلیه عمومی البته که بهترین گزینه انتخابی برای رفت آمد های روزمره می باشند ولی چه می شود کرد هر کسی راه انتخابی خود را دارد. برای کسی که عادت دارد هر روز صبح بدون دردسر ماشینش را استارت می زند و تا محل کار از خلوتی که با خودش دارد لذت می برد و موسیقی مورد علاقه را گوش می دهد قطعا تن به شلوغی وسایل نقلیه نمی دهد.

با همراه داشتن جامپ استارتر برای باطری به باطری ماشین اتومات برنامه های شما بهم نمی خورد و می توانید بدون دردسر باطری ماشین خود را شارژ کنید.

باطری به باطری ماشین اتومات

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل JS12

برای معرفی محصولات استیل میت نیاز به توضیح چندانی نداریم زیرا برند استیل میت در زمینه لوازم جانبی خودرو پیشتاز است و جایگاه خود را در بازار دارد.

جامپ استارتر استیل میت یک دستگاه مناسب برای باطری به باطری ماشین اتومات است که از قابلیت های زیادی برخوردار است که حتما به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

باطری به باطری ماشین اتومات سیار  JS12 یکی از لوازم جانبی های خودرویی است که با تکنولوژی بروزی طراحی و تولید شده است و از پر قدرت ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. این دستگاه زمانی استفاده می شود که باطری خودروی شما خالی شده است.

با استفاده از گیره های موجود بر روی این دستگاه آن را به باطری ماشین خود وصل می کنید بعد از مدتی استارت بزنید. استارت که زدید اگر ماشین روشن شد بسیار عالی عمل کرده است . اگر با استارت زدن ماشین روشن نشد باطری ماشین شما مرخص شده است و نیاز به تعویض باطری دارید.

قابلیت های جامپ استارتر استیل میت مدل JS12

برای باطری به باطری ماشین اتومات بدون دردسر نیاز به جامپ استارتر استیل میت داریم زیرا قابلیت های کاربردی زیادی دارد که نیاز ما را بر طرف می کند. قابلیت های جامپ استارتر استیل میت عبارتند از:

  • پشتیبانی از ماشین های بنزینی تا 5 لیتر
  • پشتیبانی از خودرو های دیزلی تا 3 لیتر
  • استفاده به عنوان پاور بانک
  • دارا بودن سه حالت چراغ قوه

یکی از ویژگی های مورد پسند جامپ استارتر پاور بانک بودن آن است. این حالت طرفداران زیادی دارد که  استفاده از دستگاه علاوه بر باطری به باطری ماشین اتومات ودنده ای استفاده از آن به عنوان پاور بانک است.

جامپ استارتر خروجی USB دارد و شما می توانید با استفاده از آن موبایل یا لپتاپی که همراهتان است را شارژ کنید در مسافت های طولانی بسیار مورد نیاز است.

در هنگام سفر هم از حالت پاور بانک بودن آن رضایت خواهید داشت هم یک چراغ قوه تمام عیار است و به سه حالت نور را ساطع می کند. می توانید به عنوان یک چراغ قوه چشمک زن یا ساده از آن استفاده کنید.

جامپ استارتر JS12 رو از کجا بخرم؟

برای خرید جامپ استارتر به عنوان لوازم جانبی خودرو پر کاربرد یکی از ضروت ها به حساب می آید. همیشه ما انسان ها اینگونه فکر می کنیم که مشکلات این چنینی برای دیگران بوجود می آید و ما دچار چنین چالش هایی نمی شویم.

اما با کمی محتاط بودن نباید اجازه دهیم روزهای دلنشین زندگیمان به خاطر کمبود چنین تجهیزاتی دچار مشکل شود. بهترین سفرتان را بخاطر بیاورید که در آن به دلیل خوابیدن باطری ماشینتان به باطری به باطری ماشین اتومات نیاز داشتید. در اطرافتان ماشینی برای باطری به باطری ماشین اتومات پیدا نکرده اید . اگر هم کسی باشد شاید برایش زمان بر و وقت گیر باشد و نخواهد چنین لطفی را بکند.

یا در جنگل هستید و چراغ قوه نیاز دارید تا مسیر یابی بهتری داشته باشید . قطعا این لحظات را تجربه کرده اید و نمی خواهید شیرینی آن روزها را با چنین اتفاقات ناگواری تلخ کنید.

سایت فروشگاهی اینصب با خدمت به مشتریان خود در لوازم جانبی خودرو نهایت سعی خود را برای ارائه بهترین خدمات می کند. اینصب این محصول پر قدرت را موجود دارد و برای ثبت سفارش با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟