همه چیز درباره باطری به باطری سیار | جامپ استارتر | اینصب
x
X

همه چیز درباره باطری به باطری سیار

 باطری به باطری سیار به چه معناست

باطری به باطری سیار انتخاب هوشمند برای هر خودرو!!
شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که باطری ماشینتان خالی شده باشد یا در هنگام استارت زدن با مشکلاتی مواجه شده باشید. راه حلی که مدت های زیادی به کار گرفته می شده استفاده از کابل جامپر بوده است که همچنان هم مورد استفاده قرار می گیرد، ولی در این حالت نیازمند وجود فرد آشنایی هستیم که بدون معطلی سر برسد و به ما کمک کند.

روش سنتی باطری به باطری هم که در شلوغی این روزها جوابگو نیست. رو زدن به کسی که بدون اتلاف وقت سر برسد و نگرانی از این بابت که آیا روی شما را زمین می اندازد یا نه خودش دردسر دیگری است، و یا کمک گرفتن از رانندگان غریبه که خودشان در نهایت سرعت، می خواهند روز را سپری کنند هم محال به نظر می رسد.

باطری به باطری سیار یا جامپ استارتر وسیله ایست که از طریق پاور بانک به وسیله یک کابل میتواند جریان الکتریسیته را به باطری ماشین شما برساند و ماشین شما در کمترین زمان ممکن استارت بخورد.

باطری به باطری سیار

معرفی بهترین جامپ استارتر یا باطری به باطری سیار

جامپ استارتر مدل استیل میت یکی از بروز ترین محصولات استیل میت می باشد. همانطور که تمام محصولات استیل میت کارایی و زیبایی منحصربه فردی دارند این محصول هم مستثنی نیست.

در مواقع ضروری که از قضا عجله هم دارید, اتفاقی افتاده است که باطری ماشینتان کار نمیکند و شما می مانید و یک دنیا کار! و از آن جایی که روی ماشینتان حساب کردید و احتمالا دیرتر از منزل بیرون زده اید, این اتفاق کمی عصبی کننده به نظر میرسد اما راه حل شما دست ماست.😉 

باطری به باطری سیار بهترین انتخاب برای مواقع ضروری میباشد, جامپ استارتر استیل میت شما را از این سر درگمی نجات میدهد، و بدون نیاز به ماشین دیگری با استفاده از کابل و پاور بانک مربوطه در زمان کوتاهی مشکلتان حل خواهد شد و به ادامه روزتان می پردازید.

قابلیت های جامپ استارتر استیل میت

  • داشتن کابل برای انتقال انرژی الکتریسیته
  • داشتن پاور بانک
  • دارا بودن چراغ قوه با نور زیاد
  • پشتیبانی از خودروهای بنزینی و دیزلی

با استفاده کردن از این قابلیت ها کار برای شما راحت می شود، مثلا از پاور بانک برای شارژ کردن گوشی یا لپتاپتان هم می توانید استفاده کنید.

با استفاده از حالت نوری میتوانید به سه صورت از آن استفاده کنید چراغ قوه پر نور، چراغ تک نور ثابت و چراغ چشمک زن که کاربردهای هر کدام به طور کارآمدی تاثیر گذار هستند.

باطری به باطری سیار راحت ترین حالت باطری به باطری میباشد و راننده وقتی احساس سربار بودن یا مزاحم دیگری بودن را نداشته باشد آسودگی خاطر بیشتری دارد.

جامپ استارتر استیل میت تمامی قابلیت های بالا را دارد و استیل میت همگی را در یک پک جمع آوری کرده است تا محصولی کامل را به دست شما برساند.

باطری به باطری سیار را چگونه تهیه کنیم ؟

باطری به باطری سیار به ابزار مهمی تبدیل شده است . دغدغه بسیاری از رانندگان این است که چگونه این وسیله را تهیه کنند که از خدمات پس از فروش آن هم بی نصیب نمانند.

توصیه ما به شما خرید جامپ استارتر از سایت فروشگاهی اینصب می باشد. زیرا اینصب طی این سالها اعتماد مردم راه به خود جلب کرده است و بهترین محصولات را برای عرضه، وارد میکند.

اینصب یکی از بهترین فروشگاه های لوازم جانبی خودرو میباشد این مجموعه تمام هوش و پشتکار خود را برای رساندن بهترین ها به دست مردم گذاشته است .

می توانید با خیالی راحت از اینصب خرید کنید و این مجموعه متعهد به پشتیبانی 24 ساعته می باشد.  اینصب خدمات پس از فروش را به همراه دارد و از همه مهم تر گارانتی محصولات را هم تضمین می کند.

باطری به باطری سیار یا جامپ استارتر

هدیه ای کاربردی با جامپ استارتر استیل میت

همیشه در مواقع خرید هدیه سایت های فروشگاهی را زیر و رو می کنیم ببینیم گزینه مناسبی برای خرید پیدا می کنیم یا نمی شود. زیرا خرید اینترنتی یکی از بی دردسرترین خرید هاست که وقت چندانی هم نمی گیرد.

جامپ استارتر یک هدیه مناسب برای رانندگان می باشد. همچنین همسرانی که مسیر رفت و آمدی آنها اغلب طولانی می باشد این هدیه میتواند آرامش خاطر را برایشان به ارمغان بیاورد.

فرض کنید کسی برای شما کاری انجام داده است که دوست دارید از او تشکر کنید. همچنین میخواهید هدیه تان وسیله ای کاربردی و همیشگی باشد چه چیزی بهتر از جامپ استارتر؟ اینجوری طرف مقابلتان هم همیشه یادش می ماند که شما باعث شدید یک باطری به باطری سیار را همراه خود داشته باشد.

با توجه به توضیحات داده شده اگر همچنان سوالی هم مد نظرتان هست می توانید از مشاوره رایگان  اینصب استفاده کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟