معرفی انواع دزدگیر ماشین استیلاک | اینصب
x
X

معرفی انواع دزدگیر ماشین استیلاک

استیلاک، یک برند معتبر و محبوب در حوزه امنیت خودرو است. وقتی صحبت از امنیت ماشین می‌شود، درباره معرفی انواع دزدگیر ماشین استیلاک، چه دزدگیر ماشین تصویری و چه ردیاب خودرو، زیاد می‌شنوید. یکی از ویژگی‌های برجسته استیلاک، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و متنوع، در سیستم امنیتی خودرو است؛ که محبوبیت و رضایت مشتریان را برای استیلاک به‌همراه داشته. اگر به‌دنبال خرید یک سیستم ایمنی مطمئن برای خودرو خود هستید، توصیه ما خرید یکی از انواع دزدگیر استیلاک است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا همه‌چیز را درباره استیلاک و سیستم‌های امنیتی آن و همچنین دزدگیر ماشین با‌هم بررسی کنیم.

انواع دزدگیر ماشین استیلاک و قابلیت‌های آن‌

انواع دزدگیر ماشین استیلاک

سیستم‌های امنیتی مختلفی برای خودرو روانه بازار می‌شوند؛ اما تا‌به‌حال هیچ‌کدام جای استفاده از دزدگیر ماشین را نگرفته اند. هرچند که بهتر است برای امنیت بیشتر خودرو، از ردیاب خودرو یا انواع قفل‌ها‌ی فرمان و پدال هم استفاده کنید؛ اما همچنان وجود دزدگیر ماشین، ضروری است، خصوصا سیستم‌های هشدار‌دهنده باکیفیتی مانند، انواع دزدگیر ماشین استیلاک که سطح بالایی از امکانات، امنیت و کیفیت را ارائه می‌دهند. این سیستم‌ها قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند؛ که همگی یک هدف مشترک دارند: حفاظت از خودرو و مالک آن. استفاده از سیستم‌های امنیتی خودرو به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری، ضروری به نظر می‌رسد.

اما قبل از سرمایه‌گذاری روی یک سیستم امنیتی مناسب، باید انواع این سیستم‌ها را بشناسید. به‌طور‌کلی انواع دزدگیر یا درواقع انواع دزدگیر ماشین استیلاک در بازار، در دو دسته کلی قرار می‌گیرند:

  • دزدگیر ماشین ساده
  • دزدگیر ماشین تصویری

حالا باید ببینیم این مدل‌های دزدگیر استیلاک، چه تفاوتی باهم دارند. دزدگیر‌های ساده، مدل‌های قدیمی تر سیستم‌های هشدار‌دهنده هستند؛ که قابلیت‌های محدودی دارند. این دزدگیرها هنگامی که ضربه‌ای احساس کنند، با صدا به شما هشدار می‌دهند. بعدها دزدگیرها پیشرفته تر شدند، حالا انواع دزدگیر ماشین استیلاک تصویری را داریم. ریموت این دزدگیر‌ها یک مانیتور کوچک است و خطر را علاوه بر صدای آژیر از طریق این مانیتور، ویبره و زنگ هم هشدار می‌دهد. این دزدگیر‌ها قابلیت‌های پیشرفته تری دارند و به‌طور‌کلی دزدگیر‌های بهتری هستند. باوجود دزدگیر تصویری، تنها درصورتی دزدگیر ساده را توصیه می‌کنیم که قصد دارید بودجه کمی را هزینه کنید.

خرید بهترین، از بین انواع دزدگیر ماشین استیلاک

تا اینجا با انواع دزدگیر ماشین آشنا شدید. گفتیم که وجود سیستم امنیتی هشدار‌دهنده، برای هر خودرو داخلی و خارجی، ضروری است. اگر بودجه زیادی ندارید، یکی از انواع دزدگیر ماشین استیلاک ساده را خریداری کنید؛ اما اگر بودجه بیشتری را درنظر دارید، خرید یکی از مدل‌های تصویری، خیال شما را از امنیت خودرو، حسابی راحت می‌کند. یک نکته‌ای را هم باید یادآوری کنیم. بهترین سیستم امنیتی خودرو از یک ردیاب خودرو و یک دزدگیر با‌کیفیت در کنار هم تشکیل می‌شود. حتی بهتر است از قفل‌های فرمان و قفل پدال هم استفاده کنید؛ چراکه بهترین سیستم امنیتی یک سیستم امنیت جامع است و قابلیت‌های این دو دستگاه مکمل یکدیگر است؛ اما اگر قرار نیست تا این اندازه هزینه کنید، وجود دزدگیر ماشین را جدی بگیرید.

گاهی افراد اشتباه می‌کنند و برای جلوگیری از ابطال گارانتی خودرو صفر از نصب دزدگیر خودداری می‌کنند، اما با توجه به آمار سرقت خودروهای صفر، این یک اشتباه بزرگ است. به دودلیل، توصیه می‌کنیم، شما این اشتباه را مرتکب نشوید. اولی آمار بالای سرقت خودروهای صفر است و دومی، روش‌هایی مانند استفاده از سوکت فابریک که از ابطال گارانتی جلوگیری می‌کند. بهترین دزدگیر‌های ماشین بازار را استیلاک تولید می‌کند. اما دزدگیر‌های استیلاک هم انواع مختلفی دارند؛ که باید بشناسید. در ادامه ما دو مدل از انواع دزدگیر ماشین استیلاک را با توجه به همه قابلیت‌ها، فناوری نوین، کیفیت، امنیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر نمی‌دانید روی کدام یک از انواع دزدگیر ماشین استیلاک با اطمینان سرمایه‌گذاری کنید، یکی از این دو مدل را با خیال راحت انتخاب کنید.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 double

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 double

این دزدگیر ماشین تصویری از‌جمله بهترین انواع دزدگیر ماشین استیلاک که برای همه مدل خودرویی قابل‌استفاده است. این دزدگیر دارای دو ریموت تصویری است، یعنی هم ریموت اصلی و هم ریموت یدک تصویری هستند. این ریموت‌ها دارای طراحی بسیار زیبا، وزن و ابعاد استاندارد هستند. هردو ریموت شارژی هستند و اگر شماهم از کسانی هستید که تعویض باطری را دوست ندارید، این مدل‌های شارژی برای شما مناسب‌تر هستند. این دزدگیر، هرگونه خطری براثر ضربه یا دست‌کاری ماشین و.. را از طریق صدای آژیر، ویبره و زنگ به شما اطلاع می‌دهد.

این مدل از انواع دزدگیر استیلاک، همه‌ی خروجی‌های لازم را دارد، از پمپ صندوق پران گرفته تا شیشه بالابر و چشمی آلتراسونیک، بنابراین می‌توانید هرکدام از این امکانات را به‌صورت جداگانه به آن متصل کرده و استفاده کنید. در کنار همه این قابلیت‌ها و کیفیت بی‌نظیر این سیستم امنیتی، قیمت مناسب آن را فراموش نکنید. درکل دزدگیر استیلاک LF861 double به خاطر همین ویژگی‌ها یکی از پرطرفدارترین و بهترین دزدگیر‌های موجود در بازار است. درهنگام خرید باید دقت کنید این دزدگیر را از یک فروشگاه معتبر بخرید و نصب آن را هم به یک نصاب حرفه‌ای بسپارید. فراموش نکنید که روی کمک ما هم می‌توانید حساب کنید.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 Single

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 Single

یکی از انواع دزدگیر ماشین استیلاک با قابلیت‌های بی‌نظر و کیفیت عالی است، همانطور که همیشه از استیلاک انتظار می‌رود. این دزدگیر برای همه مدل خودرویی قابل استفاده است. از مدل‌های تک ریموت تصویری است؛ که اعلام خطر را به‌وسیله صدای آژیر، ویبره، زنگ و چراغ‌های چشمک‌زن انجام می‌دهد. ریموت‌ها کیفیت بسیار خوب، طراحی زیبا و اسپورت و کارایی بالایی دارند. دزدگیر LF861 استیلاک ، تک‌ریموت تصویری، دارای آنتن مجزا برای افزایش برد است؛ که بخصوص برای فضاهای شهری که عوامل مختلفی با ایجاد پارازیت، برروی برد دستگاه‌های دزدگیر تاثیر منفی دارند، بسیار کاربردی و مفید است.

861 سینگل، همه خروجی‌های لازم ازجمله شیشه بالابر، صندوق پران و چشمی آلترا سونیک را دارد و ازلحاظ قیمتی هم بسیار مناسب است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها از بین انواع دزدگیر ماشین استیلاک باشد.

سخن آخر

درنهایت فراموش نکنید که‌ اولویت شما باید خرید یک دزدگیر باکیفیت باشد، چه دزدگیر ساده و چه هرکدام از مدل‌های تصویری، اما اگر محدودیت مالی نداشتید، اولویت با خرید یکی از مدل‌های تصویری است. دزدگیر ماشین، یک عامل بازدارنده جدی، در برابر سارقانی است که همیشه در کمین سرقت اموال شما هستند. ما هم سعی کردیم در این مقاله، شما را با استیلاک، یکی از قدیمی ترین و با‌کیفیت ترین تولید‌کنندگان سیستم‌های امنیتی خودرو، آشنا کنیم و با بررسی همه جوانب، دو مدل از بهترین دزدگیرها را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از نکات این مقاله استفاده کنید و توصیه‌های آن برای شما مفید باشد. در پایان هم فراموش نکنید که برای مشاوره، انتخاب و خرید بهترین انواع دزدگیر ماشین استیلاک و انواع لوازم جانبی خودرو با ما در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟