آشنایی با کوچکترین ردیاب شخصی | اینصب
x
X

آشنایی با کوچکترین ردیاب شخصی

چرا به کوچکترین ردیاب شخصی نیاز دارید؟ ردیاب شخصی یک وسیله با اندازه کوچک است که امکان پنهان کردن آن براحتی امکان‌پذیر است. این ردیاب‌ها به شما اجازه می‌دهد که آن را از دید دیگران پنهان کنید و با خود به همه جا ببرید. با این ردیاب می‌توانید امنیت عزیزانتان را در هر زمان و هر مکانی که هستید، به راحتی پیگیری کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این دستگاه محبوب و کارآمد بدانید.

کوچکترین ردیاب شخصی چیست و به چه دردی می‌خورد ؟

در جامعه امروزی، همه ما درگیر روزمرگی‌ها و فعالیت‌های کاری هستیم و نمی‌توانیم همیشه درکنار عزیزانمان باشیم تا از آن‌ها مراقبت کنیم. دغدغه سلامت کودکان و نوجوانان وقتی از ما دور هستند، مراقبت از والدین سالمند، نگرانی‌های مربوط به مراقبت از افراد مبتلا به آلزایمر، کودکان توان‌خواه و دارای بیماری‌های خاصی مانند اوتیسم، بیش فعالی و … درکنار همه مشغله‌های روزانه همیشه وجود دارد. حالا کوچکترین ردیاب شخصی اینجاست تا این نگرانی‌ها را به بهترین شکل برطرف کند. با خرید ردیاب شخصی مراقبت از افراد، حیوانات خانگی و اشیای گران‌بهای شما، به راحتی امکان پذیر است. این ردیاب‌ها آنقدر کوچک‌اند که به راحتی همه جا پنهان می‌شوند و مراقب امنیت افراد هستند.

کوچکترین ردیاب شخصی

حالا اگر برای شما هم سوال است که این وسیله کاربردی چیست و چطور به شما کمک می‌کند، با ما همراه باشید. کوچکترین ردیاب شخصی از یک بخش فیزیکی و اپلیکیشن تشکیل شده است. بخش فیزیکی، وسیله‌ای کوچک است که باید در لباس یا وسایل فردی قرار دهید که به مراقبت نیاز دارد. ردیاب را باید طوری در لباس فرد قرار دهید که از دید سایر افراد پنهان باشد. بعد از فعال شدن سیستم موقعیت‌یابی شخصی، گزارش دقیقی از موقعیت مکانی فرد را به اپلیکیشنی که روی تلفن همراه شما نصب شده است، ارسال می‌کند. اولین مزیت استفاده از ردیاب شخصی، همین امکان نظارت بر موقعیت مکانی افراد از راه دور است؛ اما این تنها ویژگی خوب کوچکترین ردیاب شخصی نیست.

طرز کار ردیاب شخصی خیلی ساده ‌است و نیازی به نصب ندارد. این وسیله کاربردی با یک سیم‌کارت فعال می‌شود و شما از طریق پنل تحت وب، به اطلاعات آن دسترسی خواهید داشت.

مهم‌ترین کاربردهای ردیاب شخصی

همان‌ طور که گفتیم، موقعیت‌یابی مکانی تنها یکی از کاربردهای این وسیله است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که از کوچکترین ردیاب شخصی کجا می‌توانید استفاده کنید و استفاده از این وسیله به جز موقعیت مکانی، چه قابلیت‌های دیگری دارد؟

  • ردیابی کودکان و سالمندان: با استفاده از ردیاب شخصی، دیگر نگران دزدیده شدن یا گم شدن بچه‌ها نیستید و این امکان را دارید که با مراقبت از راه دور کودکان، نوجوانان و سالمندان، استقلال آن‌ها را حفظ کنید.
  • مراقبت از بیماران مبتلا به آلزایمر: نگرانی مهم درباره بیماران مبتلا به آلزایمر، خارج شدن آن‌ها از خانه و فراموش کردن مسیر برگشت و گم شدن است. با ردیاب شخصی امکان مدیریت این موقعیت را خواهید داشت.

ردیاب برای بیماران آلزایمری

  • امنیت چمدان‌ها و اشیای گران‌بها: ردیاب شخصی را در کیف پول، چمدان‌ها و اشیای گران‌بهای خود قرار دهید و نگران گم شدن، فراموش کردن یا دزدیده شدن آن‌ها نباشید.
  • ردیابی همسر: ردیابی همسر درصورت مخفیانه بودن، استفاده غیراخلاقی از ردیاب شخصی است، اما متاسفانه وجود دارد.
  • مراقبت از حیوانات خانگی: ردیاب شخصی به شما این امکان را می‌دهد که از حیوانات خانگی خود مراقبت کنید و اجازه ندهید این کوچولوهای دوست داشتنی گم شوند یا حتی دزدیده شوند.
  • ردیابی موتور و دوچرخه: کوچکترین ردیاب شخصی را در جایی از دوچرخه و موتور سیکلت خود پنهان کنید تا دیگر نگران سرقت آن‌ها نباشید.
  • استفاده از ردیاب شخصی برای ورزشکاران: کوهنوردان، طبیعت گردان، دونده‌ها و کلا ورزشکاران به موقعیت‌یابی ردیاب شخصی برای جلوگیری از گم شدن، کنترل رکورد و امنیت خود، به ویژه در مسیرهای جدید احتیاج دارند.

قابلیت ‌های کاربردی کوچکترین ردیاب شخصی

تا اینجا در مورد کاربردهای مختلف سیستم موقعیت‌یابی ردیاب صحبت کردیم. حالا باید ببینیم کوچکترین ردیاب شخصی چه قابلیت‌هایی دارد و این قابلیت‌ها چطور به ما کمک می‌کنند؟ این موضوعی است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. ردیاب شخصی چند قابلیت مهم دارد:

  • قابلیت شنود: ردیاب شخصی به شما اجازه می‌دهد که صدای محیط اطرافش را بشنوید.
  • امکان تماس صوتی دو طرفه: امکان تماس، قابلیت خوب ردیاب شخصی است که به شما اجازه می‌دهد در صورت لزوم با فردی که گم شده یا شرایط خوبی ندارد، تماس بگیرید.
  • دکمه درخواست کمک اضطراری SOS: فردی که ردیاب را به همراه دارد، با فشردن این دکمه، به شما و شماره‌هایی که برای دستگاه مشخص شده است، اعلام می‌کند که نیاز به کمک دارد.
  • تعیین محدوده جغرافیایی مجاز: بعد از تعیین محدوده‌ی مجاز برای دستگاه، هر بار که سوژه شما از محدوده خارج شود، دستگاه به شما اطلاع می‌دهد. همچنین مسیر فرد با ردیاب شخصی قابل پیگیری است.

 خرید بهترین ردیاب شخصی به پیشنهاد اینصب

با توجه به کاربردهای فراوان و قابلیت‌های بی‌نظیر ردیاب شخصی، اگر قصد خرید بهترین و کوچکترین ردیاب شخصی بازار را دارید، با ما همراه باشید. ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ردیاب شخصی موجود در بازار است. این ردیاب به شما امکان مراقبت 24ساعته و دقیق از عزیزانتان را می‌دهد.  Qbitهمه‌ی قابلیت‌های خوب یک ردیاب حرفه‌ای  از جمله،  قابلیت شنود، دکمه کمک اضطراری SOS ، تعیین محدوده مجاز و امکان تماس دوطرفه را دارد. این ردیاب اپلیکیشن کاربرپسند و ساده‌ای به زبان فارسی دارد که با  هر دو سیستم‌ عامل‌ اندروید و ios سازگار است.

ردیاب شخصی Qbit

استیلاک Qbit موقعیت‌یابی LBS دارد. این قابلیت نشان می‌دهد که دقت مکان‌‌یابی این ردیاب حتی در نقاط کور بسیار زیاد است؛ به علاوه این ردیاب ضد آب است و مقامت خوبی در برابر ضربه دارد. در آخر باید اشاره کنیم، بهترین ویژگی این ردیاب، شارژ طولانی مدت آن است که نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند. اگر قصد خرید این ردیاب باکیفیت را دارید، می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت اینصب مراجعه کنید.

سخن آخر

خرید ردیاب شخصی، سرمایه ‌گذاری عاقلانه‌ای برای حفظ امنیت عزیزان شماست. وسیله‌ای که به شما این امکان را می‌دهد حتی وقتی در کنار عزیزانتان نیستید، از آن‌ها به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. کوچکترین ردیاب شخصی، ساخته شده است تا به راحتی پنهان شود و دست و پا گیر نباشد. شما هم نگران خطراتی هستید که در نبودتان عزیزان شما را تهدید می‌کنند؟ پس همین امروز برای خرید یکی از این دستگاه‌های کوچک کاربردی اقدام کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟