بهترین مدل دزدگیر خودرو | چگونگی انتخاب بهترین مدل دزدگیر خودرو | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

چگونگی انتخاب بهترین مدل دزدگیر خودرو

یک سؤال مهم، فاکتور انتخاب یک دزدگیر باکیفیت، کارآمد، دقیق و البته هوشمند و همچنین بهترین مدل دزدگیر خودرو است که واقعاً عملکرد خوبی داشته باشد چیست؟ و چگونه بهترین مدل دزدگیر خودرو را انتخاب کنیم؟ مشتریان به چه چیزی در این بازار توجه می‌کنند؟ نخستین سؤالی که از شما پرسیده می‌شود، بودجه است. بودجه شما مطابق با خودروی‌تان می‌تواند تعیین‌کننده باشد. معمولاً مدل‌ها و برندهایی در بازار هستند که بیش از دیگر نام‌ها و در مقابل رقبا فروش دارند. استیل میت، اکتیو و همین‌طور شرکت زنوتیک که در زمینه ردیاب خودرو نیز به صورت مستقل فعالیت می‌کنند.

با یک جستجو با مضمون بهترین دزدگیر ماشین شما با سایت‌های زیادی روبرو می‌شوید که فروش آنلاین انجام می‌دهند. جلوگیری از شوک و فشارهای وارده که توسط سارقان انجام می‌شود و باعث ازکارافتادن سنسورهای مربوط به دزدگیر خواهد شد می‌تواند مسئله‌ای جدی باشد، برخی مدل‌های تقلبی در بازار به‌محض استفاده از این ترفندها از کار خواهند افتاد و قطعاً هزینه شما بی‌دلیل و همین‌طور بی‌نتیجه خواهد بود.

 

انتخاب بهترین مدل دزدگیر خودرو

.

انتخاب بهترین مدل دزدگیر خودرو در ایران

امکان شارژ باتری ریموت‌ها و همین‌طور روشن و خاموش‌کردن موتور در دزدگیرهای موجود در بازار نیز منحصربه‌فرد است. بیشتر دزدگیرهای بازار ایران توسط برندهای چینی و شرکت‌های ایرانی فروخته می‌شود. مگر مدلی خاص برای خودرویی خاص و گران‌قیمت که بحثش کاملاً جداست. اشتباه نکنید، قصد نداریم یک مدل خاص را به شما معرفی کنیم. اما می‌توانیم راهکاری را خدمتتان ارائه دهیم که این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند.

بهتر است با کمی هزینه بیشتر از دزدگیرهایی استفاده کنید که علاوه بر وظیفه ذاتی‌شان که همان تأمین امنیت خودرو است. به‌اصطلاح آپشن‌های دیگری نیز داشته باشند. قطعاً صندوق پران، بالا بر شیشه و همین‌طور قفل مرکزی، قفل کودک و البته برد بالاتر از مدل‌های قدیمی گزینه‌هایی است که صرفاً برای شما پر از فایده بوده و نفع خواهند داشت. اما به یک مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که باید در همین ابتدای کار خدمتتان متذکر شویم. دزدگیر ماشین ارزان‌قیمت به معنای غیرقابل‌مقایسه با دیگر مدل‌ها حتماً دارای یک نقص بزرگ است.

راهنمای جامع درباره خرید بهترین مدل دزدگیر خودرو

توجه کنید صدای سنسور و بلندگوی دزدگیرهای خودرو باید آن‌قدر بلند باشد که در هر شرایط و فاصله‌ای هرچند طولانی متوجه اتفاق پیش‌آمده باشید، البته هرچقدر هم این صدا بلند باشد، در یک ساختمان شلوغ که هزاران خودرو دزدگیری با صدای مشابه خودرو شما دارند، بهتر است که ریموت کنترل نیز به شما اخطار دهد و شما را از خطر آگاه نماید. برخی مدل‌ها حتی علت به صدا در آمدن دزدگیر را نیز روی یک نمایشگر کوچک و سبک در ریموت کنترل به شما نشان می‌دهند. این ویژگی بسیار مفید است. به‌طورکلی در دزدگیرها به دنبال ویژگی‌ها و آپشن‌های مفید باشید.

 

راهنمای جامع درباره خرید بهترین مدل دزدگیر خودرو

.

در خرید بهترین مدل دزدگیر خودرو باید به چند اصل توجه ویژه‌ای داشته باشید. سنسور مورداستفاده، تکنولوژی‌های بهره گرفته شده و همین‌طور امکان کنترل از راه دور و بردی که برای آن در نظر گرفته شده است. چیتا یک شرکت معتبر که در طراحی مدل‌های مختلف دزدگیرهای تصویری و انواع ردیاب‌ها فعالیت متداوم و طولانی‌مدتی دارد.

مدل های پرفروش بازار دزدگیر

Cheetah همان‌طور که گفته شد باتوجه‌به تنوعی که در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند یک گزینه بی‌نظیر برای تمامی خودروهای ایرانی و موجود در بازار باشد. به‌راحتی راه‌اندازی می‌شود و همین‌طور نصب آن با دفترچه راهنمای فارسی امکان‌پذیر است. سنسور التراسونیک در مدل‌های جدید و حتی دزدگیرهای ارزان‌تر بهینه شده و کارکرد آن نیز به بهترین نحوه انجام می‌گردد. به‌هرحال بیش از هر چیزی که فکر کنید نام و برند در زمینه تولید دزدگیر در دنیا و بازار ایران وجود دارد. PLC، شرکت‌هایی مانند اسپای، هوتای و…

به‌طورکلی دزدگیرهای بازار ایران به چند دسته اصلی تقسیم می‌شوند. یکی از آن ها صوتی هستند، به دلیل کارگزاری یک بلندگو با صدای بسیار بلند و مهیب که در مواقع لازم از باتری پشتیبان استفاده می‌کند. در صورت برخورد هرگونه اشیاء، فشار به خودرو، بخشی از خودرو و یا لاستیک، این آژیر فعال شده و شروع به کار می‌کند.

راه خرید خوب، بورس دزدگیر ماشین در تهران

در مرحله بعد دزدگیرهای کنترل دوطرفه هستند. این دزدگیرها عموماً دارای صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی بوده و اگر بخواهید یک دستور صادر کنید، می‌تواند روشن و خاموش شدن خودرو، قطع و وصل شدن دزدگیر و آلارم مربوطه باشد. از طرفی دزدگیرهای بی‌صدا نیز هرچند کم اما در بازار فروش داشته و شناخته شده هستند.

مسئله این نیست که گران‌ترین دزدگیر ماشین را انتخاب کنید یا ارزان‌ترین را، بازار پیشنهادهای جذابی برای شما خواهد داشت که همه چیز بستگی به بودجه‌تان دارد. مثلاً اگر می‌خواهید از راه دور و فاصله بیش از چندصدمتری خودرو را کنترل کنید، به سراغ مدل‌های کمی گران‌تر بازار بروید. راه خرید خوب، بررسی، انتخاب و سفارش به صورت آنلاین است. تمامی مدل‌های Huatai ،SPY و Xenotic موجود را بررسی کنید. هر گزینه‌ای که خدمات پس از فروش بهتری داشت، قیمتش برای شما مناسب‌تر بود را سفارش دهید.

برند های بزرگ تولید دزدگیر جهان

دستتان برای انتخاب نیز باز است. مدل‌های سیم کارتی نیز چند وقتی است خودشان را در بازار نشان می‌دهند. امکان اتصال در این دزدگیرها به اینترنت و همین‌طور شبکه جهانی جی‌پی‌اس وجود دارد. یعنی اگر خدایی نکرده خودروی شما نیز با ازکارانداختن سیستم صوت و قفل دزدگیر از کار انداخته شد، می‌توانید موقعیت مکانی دقیق آن را روی موبایل هوشمندتان داشته باشید. درصورتی‌که دزدگیر امکان اتصال به اینترنت را نداشته باشد نیز برای شما پیامکی ارسال می‌گردد که نشان می‌دهد خودرو در چه مسیر و چه شرایطی است.

دسته‌بندی دیگری برای دزدگیرها وجود دارد که سنسورها و حسگرهای آن را از یکدیگر متمایز می‌سازد. به طور مثال برخی از سنسورها و حسگرها درست مانند ژیروسکوپ به حرکت حساس هستند. و درصورتی‌که به طور مثال خودروی شما در یک مسیر صعب‌العبور قرار گرفته باشد سنسور شروع به هشدار می‌کند. به‌طورکلی اصلی‌ترین وظیفه دزدگیرها مصون نگه‌داشتن خودرو از سرقت می‌باشد، پس باید در این وضعیت بهترین عملکرد را داشته باشد.

نحوه نصب دزدگیر ماشین

در مورد نصب دزدگیر ماشین نیز باید بگوییم عموماً شرکت‌ها و نمایندگی‌ها این کار را برای شما انجام می‌دهن. اما این که چگونه انجام می‌شود، باتری ذخیره به‌خوبی تعبیه شده، سیم‌کشی اصولی انجام می‌گردد بسیار حائز اهمیت است. باید در هنگام خرید و نصب به این مسائل دقت ویژه‌ای داشته باشید. Steelmate یکی از شرکت‌های پرطرف‌دار و البته بروز در بخش تولید سنسورها و همین‌طور امکانات جانبی فراتر از دزدگیر است. اکثر مدل‌های این شرکت دارای صندوق پران، بالا بر شیشه و ازاین‌دست قابلیت‌ها و ویژگی‌ها هستند. به‌هرحال جالب است که استفاده از خودرو برای شما با دزدگیر لذت‌بخش‌تر می‌شود و صرفاً وظیفه تأمین امنیت خودروتان را در برنخواهد داشت.

کمی هم در مورد معایب دزدگیر ماشین در بازار ایران صحبت کنیم. متأسفانه مدل‌های تقلبی بسیار در بازار هستند و دسترسی به آن ها با هزینه کم ممکن است، اما اگر قرار است از دزدگیر در خودروی خود استفاده کنید بهتر و منطقی‌تر این است که عملکرد درست و با ضریب خطای کمتری را داشته باشد. به طور مثال برند ساخت دزدگیر و سیستم‌های امنیتی Active مدل‌هایی با برد بالا را به فروش می‌رساند. فناوری‌های ضد سرقت و سیستم قفل مرکزی، نمایش خطرات و آسیب‌های احتمالی که در ریموت کنترل در معرض نمایش قرار داده می‌شود

راهنمای خرید بهترین مدل دزدگیر خودرو

بسیاری از مدل‌ها به همراه ریموت اصلی یک ریموت یدکی به مشتری می‌دهند. اما باید بدانید که برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. حالا روی کنترل دزدگیرها اطلاعاتی بیشتری در مورد قفل بودن، سنسور صدا و میزان بلندی صدا، ساعت، زمان و تاریخ و همین‌طور آنتن مربوط به دزدگیر دیده می‌شود. صندوق پران که با یک جک صندوق عقب خود را گشوده و همین‌طور قابلیت جالب بازکردن درب خودروها بدون این که از دکمه‌ای استفاده کنید. به همین طریق البته اگر از خودرو دور شوید به طور خودکار درب‌های آن به صورت مرکزی قفل می‌شوند.

 

راهنمای خرید بهترین مدل دزدگیر خودرو

.

آنتن بی‌سیم در ریموت کنترل‌ها نیز البته کاربرد دارد و برد آن ها را تا مسافت زیادی افزایش می‌دهد. پشتیبانی از سنسورهای چشمی یا التراسونیک در تمامی مدل‌های اکتیو، نورون، چیتا وجود دارد. بسته به خودرویی که دارید بهتر است نسبت به دزدگیری که برای آن خریداری و نصب می‌کنید حساس باشید. حتی نصب اشتباه سنسورها و همین‌طور دزدگیر خودرو یا حتی ردیاب خودرو نیز می‌تواند عملکرد آن را دچار اختلال کند. پس حتماً از مراکز معتبر در استان تهران برای این کار استفاده کنید. بعلاوه این که اصالت کیفیت و همین‌طور تضمین سلامت کالا نیز باید تبدیل به یک اصل برای فروشنده باشد.

دزدگیرهای خودرو ارزان‌قیمت

به‌هرحال اگر از حق نگذریم، برای ما ایرانی‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد خرید هر چیزی بخصوص لوازم الکترونیکی، پس از کارکرد دقیق و البته آسیب ندیدن آن در شرایط مختلف قیمت است. در مورد دزدگیرها به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که کمی وسواس بیشتری به خرج دهید. علاوه بر مقایسه دقیق مدل‌های مختلف بهتر است که هزینه بیشتری را صرف کنید. تفاوتی ندارد دزدگیر ماشین ایرانی باشد یا خارجی در نهایت عملکرد آن مهم خواهد بود. چون در نهایت مدل‌های ایرانی نیز عموماً از چیپ‌ها و همین‌طور سنسورها و قطعات خارجی استفاده می‌کنند.

درصورتی‌که شما امکان کنترل برق داخلی خودرو از طریق ریموت جهت جلوگیری از سرقت را داشته باشید وضعیت امنیت ماشینتان بسیار بهتر و بیشتر خواهد شد. درصورتی‌که قفل کودک نیز برای شما اهمیت دارد بهتر است. مدل‌های هوتای، پی‌ال‌سی، زنوتیک، نورون و استیل میت را انتخاب کنید. هم در بازار فروش بالایی دارند و هم توسط سرویس‌کاران و متخصصان این حوزه پیشنهاد می‌شوند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟