دزدگیر خودرو اسپای 833 | خرید آنلاین دزدگیر اسپای LF 833 | اینصب
اتمام موجودی

دزدگیر خودرو اسپای مدل LF 833 single

spy LF-833-single car alarm

, , , , , , , , ,
برند: اسپای SPY

ویژگی‌های محصول

  • اصالت کالا
  • نصب در محل مشتری
  • گارانتی 12ماهه اینصب

در انبار موجود نیست

ناموجود

موجود شد خبرم کن
اصالت کالاها
ارسال اکسپرس
پشتیبانی پاسخگو
توضیحات

دزدگیر خودرو اسپای مدل LF 833 single

دزدگیر خودرو اسپای 833 از جمله بهترین دزدگیر ماشین هاییه که تک ریموت تصویریه و از برند خوب و معروفیه.

این دزدگیر از جمله دزدگیر های با کیفیت برند اسپای می باشد. برند اسپای یکی از برند های محبوب و شناخته شده دزدگیر ماشین می باشد و تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. اگر به دنبال دزدگیری باکیفیت با قیمتی مناسب هستید، دزدگیر های برند اسپای می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

دزدگیر 833 Single اسپای برای چه خودرو هایی مناسب می باشد؟

اسپای با ارائه دزدگیر های باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. نگران نباشید هر مدل ماشینی که دارید با این دزدگیر ست می شود. برای تمام خودرو های داخلی و خارجی قابل نصب است.

ویژگی و مشخصات فنی دزدگیر  833 Single اسپای

  • ریموت دارای ویبره و زنگ

دزدگیر LF 833 دارای یک ریموت تصویری و یک ریموت غیر تصویری می باشد. از جمله قابلیت های این دزدگیر می توان به حالت ویبره و زنگ ریموت در هنگام تحریک شدن حسگر های دزدگیر اشاره کرد. زمانی که حسگر های دزدگیر تحریک می شوند، علاوه بر به صدا درآمدن آژیر، ریموت شما زنگ می خورد.

  • پشتیبانی از صندوق پران

این دزدگیر دارای خروجی پمپ می باشد و شما می توانید پمپ صندوق پران تهیه کرده و نصب کنید تا بتوانید با استفاده از ریموت درب صندوق را باز کنید. علاوه بر صندوق پران پشتیبانی از چشمی آلتراسونیک و شیشه بالابر را دارد.

  • ریموت های باطری خور

ریموت دزدگیر ها اصولا در نوع شارژی و باطری خور هستند که این محصول ریموت های باطری خور دارد. شما می توانید به محض تمام شدن باطری، با تعویض آن دوباره ریموت خود را روشن کنید و نیاز به صرف زمان برای شارژ کردن آن نیست.

دلایل خرید دزدگیر 833 Single اسپای

  1. از اقلام همراه کامل دزدگیر خودرو اسپای مدل LF 833 می توان به دو عدد باتری نیم قلمی، LED، آژیر، شوک سنسور، آنتن مجزا و … اشاره کرد. نیازی نیست بعد از خرید دزدگیر دنبال چنین لوازم هایی بگردید این پک همه این اقلام را درون خود دارد.
  2. از امکانات فروشگاه اینصب می توان به ارائه محصولات با کیفت بالا با مناسب ترین قیمت به همراه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد.
  3. با خرید از اینصب تجربه خرید امن اینترنتی را به خودتان هدیه دهید.
برند

برند

توضیحات تکمیلی
تعداد دکمه های ریموت

4

ابعاد ریموت

7.9*4*1.5 سانتی متر

وزن ریموت

40 گرم

جنس بدنه ریموت

پلاستیک و طرح استیل

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

1 عدد ریموت غیر تصویری

مدل ریموت یدک

LT-513

تعداد دکمه های ریموت یدک

4

ابعاد ریموت یدک

6.1*3.3*1.2 سانتی متر

وزن ریموت یدک

18 گرم

جنس بدنه ریموت یدک

پلاستیکی

نوع باتری

یک عدد باتری نیم قلمی AAA 1.5v

پشتیبانی از شیشه بالابر

دارد

پشتیبانی از صندوق پران

دارد

پشتیبانی از چشمی آلتراسونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

بست کمر بندی, LED, راهنمای سیم کشی و نصب و قابلیت ها, سیم بندی کامل, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور, 1 عدد ریموت تصویری, 1 عدد ریموت غیرتصویری, آنتن مجزا

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

دزدگیر زنوتیک 833

دزدگیر خودرو اسپای مدل LF 833 single

در انبار موجود نیست

ناموجود