معرفی بهترین مارک ضبط ماشین در ایران | اینصب
x
X

معرفی بهترین مارک ضبط ماشین در ایران

یک ضرب المثل انگلیسی هست که می گه: من اونقدر پولدار نیستم که چیزای ارزون بخرم!

حالا این ضرب المثل چه ربطی به بهترین مارک ضبط ماشین دارد؟  وقتی از یک برند بی کیفیت خرید می کنید، شاید در ابتدا از اینکه پول کمتری هزینه کردید راضی بنظر برسید. اما برند های بی کیفیت، عمر کوتاه تری دارند، زودتر خراب می شوند و هرگز رضایت شما را بصورت کامل جلب نمی کنند و بالاخره دیر یا زود مجبورتان می کنند که  با صرف هزینه ی مجدد به دنبال یک محصول بهتر بگردید. کاری که باید از اول انجام می دادید.

اما در رابطه با ضبط ماشین، در هنگام رانندگی هیچ چیز بدتر از تحمل یک صدای بی کیفیت و نامفهوم نیست. صدایی که مدام قطع و وصل می شود یا سیستم پخشی که خراب است.  با یک انتخاب نامناسب نه تنها از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان لذت نمی برید، بلکه دائم درگیر تعمیرات وقت گیر و هزینه بر هستید. این مقدمه به ما میگه که چرا پیدا کردن بهترین مارک ضبط در ایران برای ما مهم است.

معرفی بهترین مارک ضبط ماشین در ایران

فراموش نکنید که هرگز با خرید کردن از هر برندی پول خودتان را دور نریزید. بهترین روش برای یک انتخاب رضایت بخش این است که بهترین برند تولید کننده ضبط خودرو را پیدا کنید و سپس با توجه به محدودیت بودجه ای که دارید از بین مدل های این برند مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. حالا چطور بهترین مارک ضبط خودرو را انتخاب کنیم؟ از اینجا شروع کنید.
در یک ضبط خودرو باید به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟ باید برندی را پیدا کنیم که این قابلیت ها در محصولاتش وجود دارد. به علاوه سابقه خوبی در کیفیت ساخت، جلب رضایت مشتری، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش متعهدانه دارد و ثابت کرده که برای اعتماد خریداران و بودجه مشتریانش ارزش و احترام قائل است.

بهترین مارک ضبط ماشین چه ویژگی هایی دارد؟

خیلی مهم است که بدانیم از یک ضبط خودرو چه انتظاراتی باید داشته باشیم. بهترین ضبط ماشین علاوه بر کیفیت ساخت، لازم است از یک سری امکانات و قابلیت ها هم برخوردار باشد. درست است که یک سری از قابلیت های جدید سلیقه ای هستند، اما وجود بعضی از امکانات در یک ضبط ماشین خوب، حیاتی است.

  • کیفیت صدا

خب مشخص است که مهمترین ویژگی ضبط خودرو کیفیت صدای استاندارد است. کیفیت صدای پخش خودرو شما باید حداقل  از 50 وات به بالا باشد. هرچقدر کیفیت صدای خروجی ضبط شما بالاتر باشد، لذت گوش کردن به موسیقی، رادیو یا فایل های صوتی در هنگام رانندگی برای شما بیشتر است.

  • تعداد و تنوع پورت ها

پخش خودروی شما باید از پورت های USB ،AUX، بلوتوث و کارت حافظه پشتیبانی کند. همینطور امکان اتصال فلش، رم و تلفن همراه را داشته باشد. بهتر است ضبط ماشین از 2 پورت USB پشتیبانی کند. در این صورت شما امکان اتصال همزمان تلفن همراه و فلش را خواهید داشت. همچنین امکان اتصال تلفن همراه بصورت بی سیم و امکان شنیدن صدای مکالمه و موزیک از بلندگوهای خودرو را خواهید داشت. برای استفاده از قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه باید تلفن شما به بلوتوث متصل باشد.

  • تعداد درگاه های RCA

جوانترها معمولا به حجم صدای بیشتری از یک Tone با کیفیت و استاندارد علاقه دارند. پس برای ارتقاء سیستم صوتی و اضافه کردن ساب ووفر و آمپلی فایر به این ویژگی نیاز دارید. شما برای استفاده از این قابلیت حداقل به 4 خروجی RCA نیاز دارید.

  • پشتیبانی از سیستم عامل های IOS و اندروید

خب خیلی مهم است که ضبط شما از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی کند. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ios از مزایای اصلی یک ضبط ماشین خوب به شمار می رود.

  • قابلیت جداشدن پنل ضبط

البته ممکن است شما از طرفداران ضبط های پنل ثابت باشید. اما در حالت کلی قابلیت جدا شدن پنل، یک ویژگی بسیارخوب است که امکان سرقت ضبط ماشین را کاهش می دهد.

  • تنظیمات خروجی

قابلیتی که امکان گوش دادن به موسیقی با انواع خروجی و حالت های قابل تنظیم عادی، بالانس، باس و جاز یا کلاسیک را فراهم می کند.

  • آی سی بزرگ

آی سی بزرگ قابلیتی است که قدرت صدای خروجی بهتر و با کیفیت تر را فراهم می کند. به غیر از این ها ضبط ماشین انتخابی شما می تواند امکانات دیگری از جمله صفحه نمایش، قابلیت اتصال به فرمان یا اتصال به جافندکی، ریموت کنترل و .. را نیز داشته باشد.

  • امکان کنترل تماس

اهمیت امکان مدیریت تماس وقتی بیشتر مشخص می شود که  به آمار حوادث رانندگی ناشی از پاسخ دادن به تلفن همراه در حین رانندگی نگاه کنید. علاوه بر این جریمه های رانندگی را فراموش نکنید. این یکی ویژگی واقعا مهمی است که ممکن است جلو خسارات جبران ناپذیری را بگیرد. پس سعی کنید پخش کننده موسیقی امکان مدیریت تماس تلفنی شما در حین رانندگی را فراهم کند.

استیلاک، بهترین مارک ضبط ماشین

بهترین ضبط ماشین چه ویژگی هایی دارد؟

برند استیلاک STELOCK  بدون شک یکی از بهترین مارک های ضبط ماشین در ایران است. یک برند قدیمی با تجربه دو دهه جلب رضایت مشتریان در تولید لوازم جانبی خودرو. ویژگی برند استیلاک امکانات و کیفیت عالی محصولات علارقم قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. چیزی که باعث شد استیلاک همیشه در لیست پرفروش ها و پر طرفدارهای ضبط ماشین قرار داشته باشد.

استیلاک استاندارد های یک ضبط ماشین بی نقص را دارد و همه ی امکاناتی که گفتیم را در تولید محصولاتش به بهترین شکل در نظر گرفته. تنوع ضبط های ماشین برند استیلاک زیاد است و به راحتی می توانید با توجه به بودجه و انتظاراتتان از یک ضبط خودرو پیشرفته محصولات این برند را انتخاب و خریداری کنید.

علاوه بر این بهترین ضبط های تولید استیلاک را با ضمانت کیفیت، گارانتی و قیمت واقعی می توانید از ما در اینصب خریداری کنید.

معرفی 5 مدل از ضبط های ماشین استیلاک(بهترین مارک ضبط ماشین در ایران)

اگر شما هم دلتان می خواهد به اندازه ما با این اطمینان از کیفیت استیلاک حرف بزنید، باید یکی از این مدل ها را امتحان کنید. برای خداحافظی با تعمیر گاه و کیفیت عالی صدای موزیک در حین رانندگی آماده اید؟  پس این شما و این 5 مدل از بهترین ضبط های ماشین موجود در بازار ایران

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 5250
  • ضبط خودرو استیلاک مدل 5260
  • پخش پنل جدا استیلاک مدل 7257
  • مدل 3257U
  • مدل 3255U

برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی هرکدام از این مدل ها با ما در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟