x
X

دزدگیر خودرو و نکات کلیدی هنگام خرید آن

ترس دزدیده‌شدن خودرو معمولا افراد را مجبور می‌کند که به دنبال خرید یک دزدگیر باکیفیت بروند. استفاده از دزدگیر به خصوص در شهرهای بزرگ اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای خرید آن وسواس زیادی به خرج دهید. امروزه هزینه خرید خودرو بسیار زیاد است به همین دلیل نیز بهتر است با خرید یک دزدگیر مطمئن از اموال خود محافظت کنید. دراین مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات کاملی را درباره خرید دزدگیر ماشین، نصب دزدگیر ماشین و مواردی از این قیبل به شما ارائه کنیم. در ادامه به بررسی نکات خرید دزدگیر خودرو می پردازیم.

نکات خرید دزدگیر خودرو

برای خرید دزدگیر خودرو باید نکات زیادی را درنظر داشته باشید تا بتوانید امنیت خودروی خود را تامین کنید. درادامه این مطلب سعی می‌کنیم نکات مهمی را بیان کنیم که مسلما برای خرید خودرو به شما کمک می‌کند. همراه ما باشید تا با اطمینان خرید کنید.

 

خرید دزدگیر ماشین

.

ریموت کنترل یدکی

یکی از مهم‌ترین نکات که باید هنگام خرید دزدگیر ماشین درنظر داشته باشید، داشتن ریموت کنترل یدکی است. این موضوع سبب می‌شود تا بعدها درصورت گم‌شدن ریموت اصلی دچار دردسرهای بزرگتری برای بازکردن قفل ماشین نداشته باشید. البته باید توجه کنید که امروزه اکثر دزدگیر های خودرو دارای دو ریموت می باشند.

 

میزان صدای آژیر دزدگیر خودرو

هنگام خرید دزدگیر ماشین باید به میزان صدایی که آژیر تولید می‌کند، دقت کنید. برخی از دزدگیر دارای صدای آژیر بلند تر و برخی دیگر صدای آژیر آن ها کم می باشد. پس در هنگام خرید می توانید به این موضوع توجه کنبد.

 

تنظیم میزان حساسیت دزدگیر

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید دزدگیر ماشین به شما کمک می‎کند، تنظیم میزان حساسیت آن است. دقت کنید حساسیت سنسورها باید متعادل باشد نه آنقدها زیاد باشد که با صدا گربه هم آژیر بکشد و نه آنقدها کم باشد که حتی با شکست شیشه نیز صدایی از آن نشنوید. پس بهتر است دزدگیری انتخاب کنید که قابلیت تنظیم حساسیت داشته باشد.

 

دزدگیر خودرو و اجزای آن

 

قیمت دزدگیر

بهتر است هنگام خرید دزدگیر، هیچگاه به دنبال خرید دزدگیر ارزان قیمت نباشید. زیرا با خرید این نوع دزدگیرها تنها امنیت خودروی خود را پایین می‌‎آورید و ممکن است بعدها با دزدیده شدن ماشین پشیمان شوید. البته توجه داشته باشید که عموما دزدگیر های ارزان قیمت، کیفیت بالایی ندارند ممکن است زیاد کار نکنند.

قیمت دزدگیر به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن می توان به نوع دزدگیر، شرکت ‎‌های سازنده، ویژگی‌‎ها و … اشاره کرد. برخی از دزدگیر های موجود در بازار دارای ویژگی های خاصی می باشند که همین موضوع نیز می تواند باعث بالارفتن قیمت آن شود. برخی از برند های موجود در بازار شناخته شده تر هستند که این موضوع نیز سبب افزایش قیمت دزدگیر های آن برند می شود.

 

گارانتی دزدگیر ماشین

از ویژگی‎‌ های مهمی که برای خرید تمامی محصولات الکترونیکی باید درنظر داشته باشید، گارانتی محصول است. حتما به موضوع گارانتی در هنگام خرید توجه کنید تا در صوت به مشکل خوردن دزدگیر بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی اینصب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و شما با خیالی آسوده می توانید از ما خرید کنید.

 

نکات نصب دزدگیر ماشین

برای نصب دزدگیر ماشین باید نکات بسیار زیادی رعایت شود تا بتوان به خوبی از کاربردهای این محصول استفاده کرد. در ادامه برخی از مهم‌‎ترین نکاتی که در هنگام نصب دزدگیر ماشین لازم است رعایت شود را بررسی می‎‌کنیم.

 

نصب دزدگیر ماشین در محل

.

از اولین و مهم‎‌ترین نکاتی که باید هنگام نصب دزدگیر ماشین درنظر داشته باشید این است که باید سیم اصلی دزدگیر از سیم اصلی سوئیچ گرفته شود. هم چنین سیم بدنه به هیچ عنوان نباید از سیم‌کشی اتومبیل گرفته شود. بیشتر مشکلاتی که بعد از نصب دزدگیر ماشین اتفاق می‎‌افتد ناشی از همین مورد است. در ادامه چند مورد از نکات در هنگام خرید و نصب دزدگیر ماشین را به شما ارئه می دهیم.

 

  • بهتر است به هیچ عنوان خودتان برای نصب اقدام نکنید، کار نصب دزدگیر ماشین را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.
  • برای نصب دزدگیر ماشین بهتر است از سیم کشی‎‌های توکار استفاده شود و به هیچ عنوان سیم‎‌ها در دسترس نباشند.
  • هنگام نصب دزدگیر ماشین باید دستگاه مرکزی آن را در جایی نصب کنید تا به راحتی در دسترس نباشند.
  • زمان که کار نصب به پایان رسید، لازم است به سرعت برای تست آن اقدام کنید.

 

اگر به دنبال خرید دزدگیر ماشین باکیفیت هستید، باید نکات زیادی را برای خرید آن درنظر داشته باشید. دراین مطلب سعی کردیم نکات مهمی را درباره خرید دزدگیر ماشین و نصب آن در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه برای خرید دزدگیر اقدام کنید این مطلب را به دقت مطالعه کرده تا بتوانید بهترین دزدگیر ماشین را خریداری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟