بهترین دزدگیر خودرو | معرفی بهترین دزدگیر خودرو و بررسی ویژگی های آن | فروشگاه اینصب
x
X

دزدگیر خودرو راه حلی مطمئن در حفاظت از آن

خودروها از جمله وسایلی هستند که دارای سیستم قفل درب می‌باشند. اما همین طور که می‌دانید این موضوع نمی‌تواند مانع سرقت خودرو شود. پس شما برای امنیت بیشتر خودرو خود نیازمند دزدگیر ماشین هستید. سیستمی که توانایی هشدار در هنگام خطر و نشان دادن جزئیات در هنگام خطر را داشته باشد. ممکن است ماشین‌های نسل جدید و مدرن از سیستم دزدگیر بهره‌مند باشند. اما این حق طبیعی شماست که بخواهید آن را تغییر دهید. برای حفظ آرامش و سرمایه خود از یک سیستم دزدگیر قوی‌تر استفاده کنید. شما اکنون نیاز به یک راهنمای خرید دزدگیر ماشین دارید اما نگران نباشید ما لیستی از بهترین دزدگیر ماشین‌های در جهان و ایران را برایتان آماده کرده‌ایم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

1- دزدگیر خودرو SofetYon

از جمله بهترین دزدگیر خودرو می توان به دزدگیر خودرو Sofetyon اشاره کرد. این نوع دزدگیر ماشین بسیار مورد پسند است و درون بعضی خودرو ها مانند تریلی ها و ماشین های کاروان تعبیه شده است. دزدگیر ماشین SofetYon مانند گاوصندوق بانک می ماند که با چند کد قابل برنامه ریزی است . این دزدگیر خیال صاحبان خودرو را تا حد بسیار زیادی راحت کرده است. زیرا باز کردن غیر قانونی دربی که در آن از این مکانیزم استفاده شده است شبیه به برخورد به یک دیوار بن بست است که هیچ راهی ندارد.

این نوع دزدگیر ها یک سیستم برد کوتاه می باشند. با نگه‌داشتن سوییچ در جیب و با زدن یک دکمه می‌توان درب آن را باز یا آن را روشن کرد. یکی از سوالاتی که امکان دارد اکنون با آن مواجه شوید این است که اگر باتری ریموت آن تمام شد چکار کنیم؟ برای باز کردن درب خودرو می توانید کلید مکانیکی کنار آن را بیرون بیاورید و سپس درب را باز کنید برای روشن کردن ماشین هم می توانید ریموت را در نزدیکی فرمان نگه دارید و دکمه استارت را فشار دهید.

دزدگیر خودرو SofetYon

2- دزدگیر ماشین CarLock

دزدگیر ماشین به تنهایی کافی نیست. احتمالا شما هم مانند اکثر مردم جهان صدای آژیر دزدگیر ماشین را می شنوید که اکثر آنها بی دلیل هستند. بسیاری از صاحبان خودرو به این صدا ها عادت کرده اند و راحت از کنار آن عبور می کنند. همین امر باعث شده است تا سارقان به راحتی دست به سرقت بزنند. اما Carlock  که به عنوان دزدگیر ماشین شناخته می شود و کار با آن بسیار راحت است، این مشکل را حل کرده است. Carlock که توسط یک دستگاه به پورت ماشین وصل می شود و با سیستم اندروید و ios با کاربر ارتباط برقرار می کند. دزدگیر ماشین Carlock به گوشی هوشمند وصل می شود و هرگونه حرکتی را بر روی مانیتور نشان می دهد.

CarLock

3- دزدگیر خودرو Python

دزدگیر ماشین پایتون یکی از برندهای برتر دزدگیر ماشین در جهان است .این دزدگیر خودرو در طی چند سال گذشته جزء 3 دزدگیر برتر بوده است. شاید بهترین قسمت دزد گیر python قابلیت رصد خودرو تا شعاع یک مایلی که برابر با 1600 متر باشد. این دزدگیر دارای یک صفحه ال سی دی است که علائم مربوط به هشدار  و… را نشان می دهد. این دزدگیر دارای سنسور های متنوعی هستند که همگی قابل تنظیم هستند. همچنین می توانید انواع مختلفی از لوازم جانبی خودرو را به آن وصل کنید و کنترل کنید.

دزدگیر Python

4-دزدگیر ماشین ماجیکار

دزدگیر ماشین ماجیکار یکی از بهترین دزدگیر های خودرو در ایران است .این دزدگیر در ایران بسیار پرکاربرد است. دزدگیر ماجیکار ساخت کره است. از سال 1993 وارد بازار شده است و توانسته است با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت مناسب تری نسبت به دیگر دزدگیر ها داشته باشد. این دزدگیر به دو نوع  ساده و تصویری تقسیم می شود .

موارد گفته شده نمونه‌ای از معروف‌ترین و بهترین سیستم‌های هشدار ماشین که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند. درواقع استفاده از دزدگیر های معتبر به معنی بیمه خودرو در برابر سرقت است. چه بسا که شرکت‌های دزدگیر ماشین با شرکت‌های بیمه قرارداد می‌بندند. تا ضمانت نامه‌ای به خریداران خود اعطا کنند. شما اگر قصد خرید دزدگیر را دارید بهتر است که از قبل نیاز و بودجه خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید دزدگیر ماشین کنید.

دزدگیر تصویری ماجیکار

یک دزدگیر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در هنگام ورود به بازار لوازم خودرو با انواع دزدگیر ماشین مواجه می شوید. همه ی آنها دارای یک سری مزایا و معایب هستند. بنابراین قبل از ورود به بازار راهنمای خرید دزدگیر خودرو را مطالعه کنید. تا با ویژگی های دزدگیر با کیفیت آشنا شوید و در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. این کار باعث می شود با کمترین هزینه، مناسب ترین دزدگیر را خریداری کنید.

نصب وراه اندازی دزدگیر ماشین

اولین نکته ای در دزدگیر خودرو بسیار مورد اهمیت است و چالش برانگیز است فرآیند نصب آن است. زیرا بهترین دزدگیر ها هم اگر به درستی نصب نشوند نیز کارایی لازم را نخواهند داشت. در نصب دزدگیر ماشین سیم های زیادی درگیر هستند. اگر شما به برق خودرو آشنایی دارید و احساس مd کنید که می توانید انجام دهید پس دست به کار بشوید. در غیر این صورت کار را به یک نصاب یا متخصص بسپارید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که با نصب دزدگیر خودرو توسط هر کسی احتمال باطل شدن ضمانت نامه آن است .

برد دزدگیر

اگرچه برخی از شرکت های دزدگیر ماشین ادعا می کنند که برد مسافتی دارند ولی بسیار بعید است که برد دزدگیر بیشتر از 1 مایل باشد. بنابراین بجای فکر کردن به دامنه آن به قدرت سیگنال آن فکر کنید. زیرا ممکن است دزدگیری با برد متوسط و سیگنال قوی بسیار بهتر از دیگران عمل کند. در هنگام خرید بهتر است از برد بالا بودن دزدگیر اطمینان حاصل کنید.

سنسور شوک دزدگیر اتومبیل

کیفیت سنسور های شوک زنگ خطر شما را تعیین میکند که هنگام ربوده شدن سیستم شوک دزدگیر ماشین شما چقدر عمل می کند. بنابراین با سیستمی همراه باشید سیستمی پاسخگو دارند.

سازگاری دزدگیر خودرو با گوشی هوشمند

امروزه دزدگیرخودرو زیادی وارد بازار شده است که دارای سیستم شوک است و قابلیت نشان داده جزئیات را در گوشی هوشمند دارد. با این کار گوشی تلفن به یک ریموت تبدیل می شود که قادر است خودرو را از فاصله دور رصد کند. دزدگیر ها ساده بلوتوثی دارای اپلیکیشن می باشند و امکان استفاده از گوشی به جای ریموت وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که  در هنگام خرید زیاد به قیمت دزدگیر خودرو توجه نکنید یا به عبارتی کیفیت را فدای قیمت نکنید. زیرا صاحبانی بوده اند که برای پرداخت هزینه کمتر سرمایه خود را از دست داده اند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟