بهترین سیستم کنترل تردد | 5 مدل از با کیفیت ترین دستگاه های ساعت زنی | اینصب
x
X

معرفی بهترین دستگاه کنترل تردد

همه ی شما تا حدودی با سیستم حضور و غیاب آشنایی دارید. امروزه برای مدیریت کارکنان و ثبت تردد آن ها از دستگاه‌ کنترل تردد استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم شمارا با بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب آشنا کنیم و چند مدل از با کیفیت ترین سیستم های حضور و غیاب را مورد بررسی قرار دهیم. قبل از معرفی بهترین دستگاه های ساعت زنی به توضیح مختصری در رابطه با کارایی و نحوه عملکرد آن می پردازیم.

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب

امروزه همه شرکت ها و سازمان ها به دنبال خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب می باشند.دستگاه ساعت زنی دستگاهی است الکترونیکی که جهت ثبت تردد کارمندان در شرکت ها و … استفاده می شود. با این دستگاه مدیران می توانند ورود و خروج کارمندان خود را کنترل کنند. در مجموعه های بزرگ که تعداد کارمندان زیاد است، کنترل تردد کارمندان سخت می شود اما با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان ورود و خروج کارکنان را ثبت نمود. این دستگاه باعث راحتی مدیران در محاسبه ی میزان حقوق دریافی کارکنان نیز می شود.

 

سیستم حضور و غیاب

 

کاربرد کلی سیستم های کنترل تردد

همان طور که می دانید دستگاه کنترل تردد دارای انواع مختلفی می باشند و هم چنین امکانات متفاوتی دارند اما تمامی آن ها وظیفه ثبت تردد را دارند. درواقع کاربرد کلی این دستگاه ها ثبت ورود و خروج کارکنان می باشد. با توجه به متنوع بودن این دستگاه ها، روش ثبت ورود و خروج هریک از آن ها متفاوت می باشد.

از جمله روش های ثبت ورود و خروج می توان به، روش اثر انگشتی، کارتی، رمز عبور و تشخیص چهره اشاره نمود. برخی از دستگاه های حضور و غیاب قادر به ثبت تردد فقط از یک طریق می باشند اما برخی از دستگاه ها از دو یا چند روش پشتیبانی می کنند. درواقع برخی دستگاه ها هم از طریق اثر انگشت، هم کارت، هم رمز عبور و هم تشخیص چهره قادر به ثبت ورود و خروج کارکنان می باشند. قیمت سیستم کنترل تردد که از هر چهار روش پشتیبانی می کنند نسبت به دیگر دستگاه ها بیشتر است. در ادامه چند مدل از بهترین دستگاه های کنترل تردد را بررسی می کنیم.

 

دستگاه کنترل تردد

 

دستگاه ساعت زنی مدل UF100

این مدل یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های کنترل تردد می باشد. UF100 از جمله دستگاه هایی است که از چهار روش رمزعبور، کارت، تشخیص چهره و اثرانگشت پشتیبانی می کند. درواقع شما قادر به ثبت تردد کارکنان از هر چهار روش می باشید. UF100 از برند شناخته شده فراتکنو می باشد. این دستگاه ظرفیت تعریف 2000 اثر انگشت، 2000 کارت و 1500 چهره را دارد. اگر به دنبال خرید یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و امکانات بالا هستید UF100 گزینه ی مناسبی است.

 

دستگاه ساعت زنی مدل WL50

این مدل از سیستم کنترل تردد نیز جزو محبوب ترین دستگاه به شمار می رود. نحوه ی شناسایی این دستگاه از دو طریق اثر انگشت و رمز عبور می باشد. شما می توانید برای هر کارمند تا 10 اثر انگشت روی دستگاه تعریف کنید. ظرفیت ثبت تردد این دستگاه 50.000 تردد می باشد. درواقع این دستگاه قادر به ثبت و ذخیره 50.000 تردد می باشد. در صورت تمام شدن ظرفیت لازم است برای حفظ تردد های پیشین از دستگاه خروجی بگیرید و یا تردد های قبلی را پاک نموده و از صفر شروع کنید.

 

دستگاه ساعت زنی مدل NF50

یکی دیگر از با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب مدل NF50 می باشد که ظرفیت ثبت 200.000 تردد را دارد. نحوه شناسایی این مدل از سیستم کنترل تردد از طریق چهره، کارت و رمز عبور می باشد. NF50 از لحاظ کیفیت و میزان ظرفیت یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. میزان ظرفیت ثبت تردد این دستگاه نسبت به دستگاه های رقیب خود بسیار بیشتر است.

 

دستگاه ساعت زنی مدل F70

دستگاه کنترل تردد F70 یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های حضور غیاب می باشد. با خرید این دستگاه می توانید به سه طریق اثرانگشت، کارت و رمز عبور اقدام به ثبت تردد نمایید. این دستگاه ظرفیت تعریف 1000 اثر انگشت و 1000 کارت را دارد. هم چنین دارای ظرفیت ثبت 100.000 تردد می باشد.

 

دستگاه ساعت زنی مدل F400

مدل دیگری که قصد بررسی آن را داریم دستگاه ساعت زنی  F400 می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. این مدل نیز مانند مدل F70 از طریق اثر انگشت، کارت و رمزعبور قادر به شناسایی می باشد. ظرفیت ثبت تردد این دستگاه نیز 100.000 تردد می باشد. F400 دارای 4 کلید مرخصی و ماموریت می باشد که در مواقعی که نیاز به مرخصی و یا ماموریت است می توان از آن استفاده کرد.

 

دستگاه کنترل تردد فراتکنو

 

سخن پایانی

همان طور که گفته شد تمامی دستگاه های حضور و غیاب کاربرد یکسانی دارند و اختلاف قیمت آن ها به دلیل امکانات آن ها می باشد. به طور مثال لمسی بودن دستگاه نیز می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. موارد دیگری نیز وجود دارد که سبب افزایش قیمت دستگاه می شود که در این مقاله به آن نخواهیم پرداخت. لازم است هنگام خرید سیستم کنترل تردد در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دستگاه های حضورغیابی که در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم؛ همگی از برند شناخته شده فراتکنو می باشند. این دستگاه ها دارای دو نرم افزار رایگان می باشند. یکی از نرم افزارها وظیفه محاسبه ساعت های کارکرد کارمندان را برعهده دارد و دیگری حقوق کارمندان را محاسبه می کند. در هنگام خرید سیستم حضور غیاب حتما توجه کنید که دستگاه دارای نرم افزار مفید و کاربردی باشد. اینصب ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب می باشد. شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟