بهترین دزدگیر تصویری ماشین | بررسی بهترین دزدگیر های تصویری خودرو
x
X

بهترین دزدگیر تصویری ماشین

همان طور که می دانید دزدگیر ماشین دارای انواع مختلفی می باشد که از انواع دزدگیر ماشین می توان به دزدگیر تصویری ماشین اشاره کرد. دزدگیرهای تصویری نسل جدیدی از دزدگیر می باشند که دارای امکانات بیشتری نسبت به دزدگیرهای ساده هستند. قیمت دزدگیر های تصویری نسبت به دزدگیرهای ساده بالاتر می باشد اما امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین دزدگیر تصویری ماشین بپردازیم. قبل از معرفی مدل های دزدگیر تصویری لازم است با این نوع دزدگیر آشنا شویم.

 

دزدگیر ماشین

دزدگیر تصویری ماشین

تمامی شما با دزدگیر ساده خودرو آشنایی دارید اما ممکن است با دزدگیرهای تصویری آشنایی نداشته باشید. دزدگیر تصویری تمامی قابلیت های دزدگیر ساده را دارد اما در کنار آن، امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به بررسی امکانات دزدگیر های تصویری می پردازیم.

  • دو طرفه بودن دزدگیر
  • دارای ریموت تصویری
  • ریموت دارای ویبره و زنگ

 

2 طرفه بودن دزدگیر

دزدگیر تصویری به دزدگیر دو طرفه نیز معروف است. علت دو طرفه بودن دزدگیر تصویری در ارسال و دریاف پیام می باشد. این نوع دزدگیر هم قادر به دریافت فرمان از ریموت و اجرای آن و هم قادر به ارسال پیام به ریموت می باشد.

درواقع اگر شخصی قصد بازکردن درب خودروی شما را داشته باشد، دزدگیر پیامی به ریموت ارسال می کند و با حالت ویبره و زنگ ریموت، شما  متوجه باز شدن درب خودرو خواهید شد. در صورتی که این امکان برای دزدگیر ساده فراهم نیست. دزدگیر ساده به دزدگیر یک طرفه شناخته می شود و تنها قادر به دریافت فرمان و اجرای آن است. در واقع این نوع دزدگیر قادر به ارسال پیام به ریموت نمی باشد.

ریموت تصویری

هم چنین دزدگیر تصویری دارای یک ریموت دارای نمایشگر می باشد. روی نمایشگر ریموت تصویری میزان شارژ باتری نمایش داده شده است. هم چنین باز و بسته بودن درب خودرو را می توانید از روی نمایشگر متوجه شوید. ریموت دزدگیرهای تصویری جلوه زیباتری نیز دارند که برخی افراد به دلیل زیبایی ریموت، اقدام به خرید این نوع دزدگیر می کنند. در ادامه چند مدل از بهترین دزدگیر های تصویری را معرفی می کنیم.

 

بهترین دزدگیر تصویری ماشین

دزدگیر استیل میت 888E

از جمله پر فروش ترین دزدگیر های تصویری موجود در بازار دزدگیر استیل میت مدل 888E می باشد. این مدل دزدگیر دارای کیفیت کیت و ریموت بالایی است. جنس بدنه ریموت آن استیل و پلاستیک می باشد. دزدگیر استیل میت 888E دارای قابلیت منحصر به فرد و خاص PKE است. در واقع این قابلیت باعث می شود که زمانی که از خودرو فاصله می گیرید درب های خودرو به طور خودکار قفل شوند و با نزدیک شدن به خودرو، درب های خودرو باز شود. بسیاری از افراد به دلیل این ویژگی منحصر به فرد، این مدل دزدگیر را انتخاب می کنند.

 

دزدگیر 888E

دزدگیر استیل میت Ranger 4328

یکی از بهترین و باکیفیت ترین دزدگیر های تصویری، دزدگیر استیل میت مدل Ranger 4328 می باشد. ال سی دی ریموت این مدل دزدگیر رنگی است در صورتی که اکثر دزدگیرهای تصویری دارای ریموت با صفحه نمایشگر سیاه و سفید می باشند. این ویژگی سبب متمایز شدن این مدل دزدگیر با سایر دزدگیرها شده است. Ranger 4328 از کارخانه شناخته شده استیل میت می باشد و از لحاظ کیفیت در رده بالایی قرار دارد. ریموت این مدل دزدگیر دارای باتری لیتیومی است و شارژی می باشد.

 

دزدگیراستیل میت 4328

دزدگیر تصویری ردبت 8006

یکی دیگر از دزدگیرهای تصویری با کیفیت، دزدگیر ردبت 8006 می باشد. این مدل دزدگیر از جمله دزدگیر های شناخته شده و بازار می باشد. کیفیت ریموت این مدل دزدگیر بسیار بالاست و شما با در دست گرفتن ریموت آن متوجه خواهید شد. جنس ریموت ردبت 8006 استیل می باشد. اگر به دنبال خرید دزدگیر ماشین با کیفیت و با طول عمر بالا هستید، دزدگیر ردبت 8006 گزینه مناسبی است.

دزدگیر ردبت 8006

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L128

دزدگیر هوتای 128 جفت ریموت تصویری از بهترین و پرفروش ترین دزدگیر ها می باشد.اطلاع رسانی این دزدگیر علاوه بر صدای آژیر، از طریق زنگ و ویبره ی ریموت می باشد.دزدگیر 128 هوتای علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب از خروجی های شیشه بالابر، پمپ صندوق بران، چشمی آلتراسونیک و … نیز پشتیبانی می کند.این دزدگیر در تک ریموت تصویری نیز موجود می باشد که ریموت یدک آن غیر تصویری است.اگر قصد خرید دزدگیر ارزان قیمت تری دارید می توانید مدل دزدگیر 128 تک ریموت تصویری را خریداری نمایید.ریموت های دزدگیر ماشین هوتای مدل 128 باطری خور است.

دزدگیر 128 هوتای

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129

دزدگیر خودرو مدل 129 جفت ریموت تصویری از برند معروف هوتای، نیز یکی از پرفروش ترین دزدگیر ها می باشد.این دزدگیر علاوه بر صدای آژیر از طریق ویبره و زنگ ریموت نیز اطلاع رسانی می کند و همچنین از خروجی های صندوق پران، شیشه بالابر، چشمی آلتراسونیک و … پشتیبانی می کند. از تفاوت دزدگیر هوتای مدل 128 و 129، علاوه بر شکل ظاهری می توان به شارژی بودن مدل 129 هوتای اشاره کرد.

دزدگیر 129 هوتای

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861

اگر به دنبال خرید ریموتی پیشرفته با قابلیت های بسیار، در عین حال کم قیمت هستید می توانید دزدگیر LF 861 از برند معروف استیلاک را خریداری کنید.دزدگیر LF 861 دارای مدل تک ریموت تصویری نیز می باشد که ریموت یدک آن غیر تصویری است و اگر محدودیت بودجه دارید و به دنبال خرید دزدگیری ارزان تر هستید می توانید دزدگیر LF 861 تک ریموت تصویری را تهیه کنید.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861

دزدگیر خودرو اسپای مدل LF-833-double

از با کیفیت ترین دزدگیر ماشین ها می توان به دزدگیر خودرو اسپای مدل 833 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک دزدگیر ماشین تصویری محکم و با دوام هستید، این مدل دزدگیر را در اولویت قرار دهید.این مدل دزدگیر هم دارای جفت ریموت تصویری و هم تک ریموت تصویری می باشد.اگر قصد دارید قیمت پایین تری صرف هزینه دزدگیر ماشین کنید می توانید مدل دزدگیر LF 833 تک ریموت تصویری را تهیه کنید.

دزدگیر خودرو اسپای مدل LF-833-double

دزدگیر تصویری اکتیو K9

از جمله بهترین دزدگیر تصویری ماشین می توان به دزدگیر اکتیو K9 اشاره کرد. این مدل دزدگیر به دلیل برد بالا بودن آن بسیار محبوب می باشد. اکتیو K9 نسبت به دزدگیر های استیل میت دارای قیمت کمتری می باشد اما از لحاظ کیفیت در سطح دزدگیرهای استیل میت است. هم چنین برد آن با گرانترین دزدگیر ماشین هم سطح می باشد. تنها تفاوت این مدل دزدگیر با دزدگیرهای استیل میت در باتری ریموت آن می باشد. ریموت این دزدگیر با دو باتری نیم قلمی کار می کند.

دزدگیر اکتیو K9

دزدگیر اکتیو X7

دزدگیر اکتیو X7 نیز مانند دزدگیر K9 از کیفیت بالایی بهره مند می باشد. این مدل دزدگیر اکتیو نیز دارای برد بالایی است و هم رده با دزدگیرهای استیل میت است. درواقع تمامی دزدگیرها اکتیو از لحاظ کیفیت در یک سطح می باشند و امکانات یکسانی دارند. تنها تفاوت دزدگیرهای اکتیو با یکدیگر در ظاهر ریموت آن ها می باشد. قیمت آن ها نیز در یک سطح می باشد و فقط مقدار اندکی تفاوت دارند.

دزدگیر اکتیو X7

دزدگیر استیل میت Ranger 5164

یکی دیگر از با کیفیت ترین دزدگیرهای تصویری دزدگیر استیل میت 5164 می باشد که جزو بهترین دزدگیر های تصویری ماشین به شمار می رود. ریموت این مدل دزدگیر ماشین استیل میت نیز مانند دیگر دزدگیرهای استیل میت شارژی است. Ranger 5164 یک قابلیت ویژه دارد که سبب متمایز شدن آن از سایر دزدگیرها شده است. قابلیت ویژه این دزدگیر، قابلیت نصب سوئیچ به ریموت آن می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سوئیچ خودرو را به ریموت آن نصب کنید. البته این کار لازم است توسط کلیدساز صورت گیرد.

دزدگیر تصویری استیل میت 5164

دزدگیر استیل میت Ranger 5163

دزدگیر رنجر 5163 یکی از بهترین دزدگیر های تصویری ماشین می باشد که در بین افراد دارای محبوبیت زیادی است. یکی از دلایل محبوبیت و پرفروش بودن این مدل دزدگیر ظاهر زیبای ریموت آن می باشد. به همین منظور بسیاری از افراد این دزدگیر را انتخاب می کنند. ریموت این دزدگیر علاوه بر ظاهر زیبا دارای کیفیت بالایی است. هم چنین کیت این مدل دزدگیر از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید یک دزدگیر تصویری با کیفیت با ریموتی مقاوم هستید می توانید این مدل را خریداری کنید.

دزدگیر استیل میت Ranger5183

دزدگیر خودرو اسپای مدل M9

از دیگر دزدگیر های با کیفیت بازار می توان به دزدگیر خودرو اسپای مدل M9 اشاره کرد. این دزدگیر از کارخانه معروف اسپای می باشد و دارای کیتی قوی و با کیفیت است. هم چنین ریموت های این دزدگیر از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در کنار ظاهر زیبای ریموت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه این دزدگیر توانسته فروش بالایی را برای آن رقم بزند. در صورتی که به دنبال خرید دزدگیری تصویری با کیفیت و قیمت مناسب هستید دزدگیر M9 اسپای را به شما پیشنهاد می کنیم.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را بهترین دزدگیر تصویری ماشین آشنا کنیم و چند مورد از بهترین ها را به شما معرفی کنیم. دزدگیر های با کیفیت دیگری نیز وجوددارند که شما می توانید آن هارا خریداری کنید اما در این مطلب سعی داشتیم پرفروش ترین دزدگیرهای تصویری را معرفی کنیم. به طور کلی دزدگیر های برند استیل میت و برند اکتیو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پس اگر به دنبال دزدگیر با کیفیت و بی نقص هستید، این دزدگیرها بسیار مناسب خواهند بود.

بهتر است قبل از خرید دزدگیر راجع به انواع مدل های دزدگیر اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به خرید کنید. چراکه با کسب اطلاعات می توانید بهترین دزدگیر تصویری ماشین را خریداری نمایید. هم چنین برای مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه خرید بهترین دزدگیر ماشین راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟