ارزانترین ردیاب خودرو | خرید و نصب دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرو

ارزانترین ردیاب خودرو

نظر می رسد ما نمی توانیم آنچه را که شما به دنبال آن هستید پیدا کنیم.

ارزانترین ردیاب خودرو

ردیاب‌های خودرو محدودۀ قیمتی متفاوتی دارند. شما بر حسب نیاز و سلیقه خود می توانید ردیاب مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب ارزانترین ردیاب خودرو را بررسی می کنیم. این ردیاب‌ها شامل ردیاب GPS پنهان و بدون پرداخت ماهانه است . می توانید بدون پرداخت هزینه ماهانه از آن لذت ببرید.

iTrail GPS Logger – مقرون به صرفه‌ترین دستگاه ردیابی خودرو بدون هزینه ماهیانه

iTrail GPS Logger یکی از بهترین دستگاه های ردیابی برای وسایل نقلیه بدون هزینه ماهیانه است. با یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ 750 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. پس از شارژ کامل می تواند تا 120 ساعت دوام بیاورد. ردیاب دارای یک فعالسازی حرکتی است. این فقط هنگام حرکت داده ها را ضبط می کند. که اطمینان حاصل می کند که باتری بیشتر دوام می آورد. و یافتن اطلاعات مفید را در تمام داده های جمع آوری شده آسان تر می کند. اگر می خواهید مسیر دستگاه را بررسی کنید ، فقط آن را جدا کنید و آن را به رایانه خود متصل کنید تا اطلاعات را دریافت کنید.

LandAirSea key tracking 2 بهترین ردیاب GPS پنهان بدون پرداخت ماهیانه
این کلید ردیابی GPS LandAirSea یکی از بهترین ردیاب های مخفی GPS LandAirSea برای محصولات بدون هزینه ماهیانه به روز است. این سیستم هیچ گونه هزینه خدمات نظارت ماهیانه ندارد. و به هیچگونه قراردادی احتیاج ندارد. با نصب
مغناطیسی و ضد آب بودن آن می توان آن را در داخل، خارج یا زیر ماشین قرار داد. این ردیاب برای والدینی که می خواهند رانندگی نوجوانان خود را کنترل کنند یا کارفرمایانی که می خواهند محل کار رانندگان خود را ببینند بسیار مناسب است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟