x
X

8 قابلیت خیره کننده ردیاب ماشین

ردیاب ماشین چیست؟

ردیاب ماشین دستگاهی الکترونیکی می‌باشد که برای فعال شدن نیاز به یک سیمکارت دارد. در واقع این وسیله، امکان ردیابی خودرو را برای ما فراهم می‌کند. این دستگاه قابلیت ها و کاربردهای فراوانی دارد.از جمله کاربردهای جی پی اس در هنگام دزدیده شدن خودرو می‌باشد. در هنگام به سرقت رفتن خودرو با استفاده از جی پی اس به راحتی می توان خودروی به سرقت رفته را ردیابی کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های جی پی اس خودرو آشنا کنیم و دلایل ضروری بودن این دستگاه را ذکر نماییم.

نصب ردیاب ماشین

1) خاموش کردن خودرو از راه دور

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که آیا امکان خاموش کردن خودرو از راه دور وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله؛ به کمک ردیاب این امکان وجود دارد. شما می‌توانید با نصب جی پی اس  بر روی خودروی خود از این قابلیت بینظیر جی پی اس برخوردار شوید. این قابلیت در زمان های مختلفی کاربرد دارد. به طور مثال اگر خودروی شما به سرقت رفته باشد، شما می توانید به کمک ردیاب ماشین، خودروی به سرقت رفته ی خود را حتی در حال حرکت خاموش کنید.

2) مشاهده مسیر و مسافت طی شده

با استفاده از ردیاب ماشین شما قادر به بررسی مسیر و مسافت طی شده خودروی خود خواهید بود. در صورتی که دستگاه جی پی اس بر روی خودروی شما نصب شده باشد؛ تمامی مسیر هایی که خودروی شما طی کرده باشد ذخیره می‌شود. شما می‌‌توانید در صورت تمایل مسیر های طی شده رو مورد برسی قرار دهید.

3) تعیین محدوده مجاز ردیاب

شما می‌توانید برروی جی‌پی‌اس محدوده مجاز تعریف کنید تا در صورت خارج شدن خودرو از محدوده مجاز،به شما اطلاع رسانی شود. این قابلیت در مواقعی کاربرد دارد که شما خودروی خود را به امانت به شخصی سپرده اید و نمی خواهید خودروی شما از محدوده ای خارج شود. این دستگاه در این موقعیت به کمک شما خواهد آمد.

ردیابی خودرو با گوشی

4) قابلیت شنود داخل اتاق خودرو

از جمله قابلیت های محبوب جی پی اس خودرو، امکان شنود می‌باشد. با نصب ردیاب خودرو، شما قادر به شنیدن صداهای داخل اتاق خودروی خود می‌باشید. در واقع این دستگاه امکان شنیدن صداهای داخل خودرو را به صورت آنلاین برای شما فراهم می کند و شما در لحظه قادر به شنیدن صداها می‌باشید.

5) مشاهده موقعیت آنلاین

از دیگر امکانات جی پی اس خودرو می‌توان به مشاهده موقعیت آنلاین خودرو اشاره کرد. در واقع شما می توانید موقعیت آنلاین خودروی خود را بر روی نقشه و از طریق تلفن همراه خود بررسی کنید. این قابلیت نیز در موارد مختلفی کاربرد دارد. یکی از کاربرد های آن در مواقعی است که شما به شهر دیگه ای سفر می‌کنید و در پیدا کردن مکان مورد نظر خود دچار مشکل می‌شوید. در این مواقع به راحتی با استفاده از ردیاب، می‌توانید موقعیت آنلاین خود را بر روی نقشه بررسی کنید و به راحتی با مسیر یابی به مکان مورد نظر خود برسید. هم چنین این نوع قابلیت در زمان به سرقت رفتن خودرو نیز بسیار کاربرد دارد.

جی پی اس خودرو

6) هشدار سرعت غیرمجاز

با نصب جی پی اس بر روی خودرو می توانید حداکثر سرعت مجاز برای آن تعریف کنید. در این صورت اگر سرعت خودروی شما به بیش از حداکثر مجاز تعریف شده برسد، دستگاه هشدار می دهد.

7) هشدار SOS

یکی دیگر از قابلیت های ردیاب، هشدار SOS می‌باشد که در شرایط ضروری و اضطراری به کمک شما خواهد آمد. در واقع در شرایط اضطراری با زدن کلید مخصوص هشدار SOS دوستانتان را از وضعیت خود باخبر می‌سازید. این نوع قابلیت در مواقع وقوع حادثه و … بسیار کاربردی می‌باشد.

8) اپلیکیشن مخصوص جی پی اس خودرو

این نوع قابلیت نیز از جمله قابلیت های کاربردی ردیاب خودرو می‌باشد که فقط برخی از ردیاب ها از این قابلیت برخوردار می‌باشند. برخی از ردیاب ها دارای اپلیکشن مخصوص خود می باشند و همین موضوع، کار را برای شخص بسیار راحت می کند. برای فعال کردن و یا بهره مندی از قابلیت های ردیاب، می‌توان از اپلیکیشن مخصوص آن استفاده کرد. از جمله ردیاب هایی که دارای این قابلیت می باشند؛ ردیاب خودرو زنوتیک مدل x3 می‌باشد. این نوع ردیاب دارای اپلیکشن مخصوص فارسی می باشد و همین موضوع باعث پرطرفدار بودن این نوع ردیاب شده است.

 

ردیاب خودرو زنوتیک X3

دلایل ضروری بودن ردیاب ماشین

امروزه ردیاب ها یک وسیله ضروری برای خودرو ها به شمار می‌آیند. در واقع با استفاده از ردیاب خودرو، می‌توان عمل سارقین را در به سرقت بردن خودرو مختل کرد. شاید شما با خود فکر کنید که دزدگیر نیز می‌تواند از به سرقت رفتن خودرو جلوگیری کند و نیازی به جی پی اس خودرو نمی‌باشد.

لازم است بدانید که امروزه سارقین با روش های پیشرفته و حرفه ای اقدام به سرقت خودرو می نمایند و شاید پیشرفته ترین دزدگیر نیز مانع از کار آن ها نشود. البته استفاده از دزدگیر های حرفه ای تر و با قابلیت های بیشتر شاید بتواند سرعت سرقت را کاهش دهد اما نمی تواند مانع از سرقت شود. شما با استفاده از ردیاب خودرو به راحتی از موقعیت خودروی خود مطلع می‌شوید و این موضوع سبب می‌شود به راحتی خودروی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید.

پس بهتر است برای جلوگیری از سرقت خودرو، هم از دزدگیر و هم از ردیاب استفاده کنید. لازم است همیشه امنیت خودروی خود را بالا برده تا دیگر استرس به سرقت رفتن آن را نداشته باشید. یا قابلیت های تعبیه شده در ردیاب ها، پس از به سرقت رفتن خودرو به پلیس اطلاع دهید تا در اسرع وقت سارق را دستگیر نمایند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درمورد قابلیت‌های ردیاب خودرو و هم‌چنین دلایل ضروری بودن آن به شما ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. اینصب ارائه دهنده انواع دزدگیر و ردیاب خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. از جمله مزایای خرید از اینصب، ارائه خدمات نصب در محل می‌باشد. شما می‌توانید پیشرفته ترین دزدگیرها و ردیاب‌ها را از ما خریداری نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟