قابلیت بهترین دزدگیر ماشین | 7 قابلیت بهترین دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

7 قابلیت بهترین دزدگیر ماشین

امروزه با توجه به بالا رفتن سرقت ها لازم است در جهت تامین امنیت خودروی خود اقداماتی انجام دهید. از جمله اقداماتی که افراد زیادی در این زمینه انجام می دهند، نصب دزدگیر ماشین می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی قابلیت های بهترین دزدگیر ماشین بپردازیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. لازم است در هنگام خرید دزدگیر ماشین با قابلیت های مختلف دزدگیر ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید دزدگیری متناسب با نیاز های خود خریداری کنید.

 

7 قابلیت بهترین دزدگیر ماشین

امروزه انواع مختلفی از دزدگیر ماشین در بازار عرضه می شود که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های مختلفی می باشند. لازم است با قابلیت های خاص انواع دزدگیر های خودرو آشنا شوید تا بتوانید دزدگیر ها را مقایسه کنید و بهترین دزدگیر را انتخاب کنید.

 

1) قابلیت ویبره و زنگ ریموت دزدگیر ماشین

یکی از قابلیت هایی که امروزه برای افراد زیادی دارای اهمیت است، قابلیت ویبره و زنگ ریموت می باشد. در تمامی دزدگیر ها با تحریک شدن حسگرها، آژیر فعال می شود و به صدا در می آید. درصورتی که برخی از دزدگیر ها دارای ریموت ویبره دار می باشند و زمانی که حسگر های دزدگیر تحریک می شوند، علاوه بر اینکه آژیر فعال می شود، ریموت نیز زنگ می خورد. در صورتی که قصد دارید دزدگیری با این قابلیت خریداری کنید لازم است به سراغ دزدگیر تصویری بروید. تمامی دزدگیر های تصویری دارای ریموت تصویری و ویبره دار می باشند. از این رو نسبت به سایر دزدگیر ها دارای قیمت بالاتری هستند.

 

دزدگیر ماشین

 

2) قابلیت شاسی کاپوت

برخی از دزدگیر ها دارای شاسی کاپوت می باشند. این قطعه روی کاپوت خودرو نصب می شود تا زمانی که سارق قصد باز کردن کاپوت را دارد، آژیر فعال شود. البته اگر دزدگیر شما از نوع تصویری باشد علاوه بر اینکه آژیر به صدا در می آید ریموتتون نیز زنگ می خورد. این قطعه به صورت جداگانه داخل پک برخی از دزدگیر ها وجود دارد که بعد از خرید نصاب برای شما نصب می کند.

 

3) قابلیت قطع برق پشت سوئیج

برخی از دزدگیر ها دارای قابلیت قطع برق پشت سوئیچ می باشند. درواقع بعد از فعال شدن دزدگیر برق پشت سوئیچ را قطع می کنند تا سارق حتی بعد از باز کردن درب خودرو، قادر به استارت زدن نباشد. این قابلیت می تواند در عدم به سرقت رفتن خودرو بسیار تاثیر گذار باشد. این قابلیت با رله قطع برق امکان پذیر است و لازم است داخل پک دزدگیر این قطعه وجود داشته باشد. در این صورت می توان با اتصال آن به کیت دزدگیر این قابلیت را فعال کرد.

 

4) اپلیکیشن ریموت دزدگیر

برخی از دزدگیر ها دارای اپلیکیشن می باشند و درواقع شما می توانید از اپلیکیشن به جای ریموت استفاده کنید و درب های خودرو را قفل یا باز کنید. به طور مثال دزدگیر های برند چیتا از این قابلیت برخوردارند. دزدگیر های این برند دارای اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و Ios می باشند که شما با نصب آن دیگر نیازی به ریموت نخواهید داشت.

 

اپلیکیشن ریموت دزدگیر ماشین

 

5) قابلیت PKE دزدگیر ماشین

یکی از جالب ترین قابلیت های دزدگیر ماشین، قابلیت PKE می باشد. درصورتی که دزدگیر شما دارای این قابلیت باشد، زمانی که نزدیک خودرو شوید، قفل درب های خودرو باز می شود و زمانی که از خودرو دور شوید درب های خودرو قفل می شوند. در واقع کیت دزدگیر قادر به شناسایی ریموت شما می باشد و با نزدیک شدن و دور شدن ریموت اقدام به قفل و باز کردن درب های خودرو می کند. از جمله دزدگیر هایی که دارای این قابلیت می باشند، دزدگیر 888E استیل میت می باشد.

 

6) قابلیت نصب سوئیچ ریموت دزدگیر ماشین

از دیگر قابلیت های دزدگیر ماشین می توان به قابلیت نصب سوئیچ به ریموت اشاره کرد. برخی از دزدگیر دارای ریموت با قابلیت نصب سوئیچ می باشند. درواقع شما میتوانید سوئیچ را به ریموت متصل کنید. البته برای این کار لازم است به کلید سازی مراجعه کنید تا تیغه ریموت را مطابق با سوئیچ برش دهد. توجه داشته باشید که نصاب دزدگیر قادر به این کار نیست و حتما باید به کلید سازی مراجعه کنید.

 

7) قابلیت کیلس استارتر دزدگیر ماشین

برخی از دزدگیر های خودرو به کیلس استارتر معروف می باشند. روی ریموت این دزدگیر ها یک کلید برای استارت زدن خودرو در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن امکتن استارت زدن خودرو برای شما فراهم می شود. کیلس استارتر نسبت به سایر دزدگیر ها دارای قیمت بالاتری می باشند. این دزدگیر در فصول سرما که قصد دارید قبل از حرکت، ماشین را روشن کنید تا کمی گرم شود بسیار کاربرد دارد.

 

بهترین دزدگیر ماشین

بهترین دزدگیر ماشین دزدگیری است که نیاز های شما را براورده کند و تمامی امکانات و قابلیت هایی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. قابلیت های دیگری مانند رنگی بودن صفحه نمایش ریموت، برد بالا بودن و … نیز در هنگام خرید دزدگیر دارای اهمیت است. شما میتوانید جهت مشاوره برای خرید دزدگیر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا دزدگیری با کیفیت متناسب با بودجه شما به شما معرفی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟