معرفی چند مدل از پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب | اینصب
x
X

معرفی چند مدل از پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب

پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب در هر سال متفاوت است، با توجه به آخرین آپدیت در این متن می‌توانید با، به روزترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌ها آشنا شوید.

در سال‌های گذشته بیشتر شرکت‌ها و فروشگاه‌ها ، برای ثبت تردد پرسنل خود از روش‌های دستی استفاده می‌کردند و حتی شاید امروزه بعضی از مجموعه‌ها همچنان از روش دستی برای ثبت ترد پرسنل خود استفاده کنند. ثبت تردد به روش دستی اغلب با مشکلاتی از قبیل تقلب، خطا، پارتی بازی و … مواجه است.

پر فروش ترین دستگاه کنترل تردد

با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن دستگاه حضور و غیاب به بازار، مجموعه‌ها از روش‌های سنتی نجات پیدا کردند. دستگاه حضور و غیاب با نام هایی چون دستگاه کنترل تردد، دستگاه ورود و خروج هم خوانده می‌شود که دارای انواع مختلفی می‌باشند. از پر‌فروش‌ترین آن می توان به نوع تشخیص چهره و اثر انگشتی اشاره کرد.

 

پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب

 

در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی به هیچ عنوان امکان تقلب وجو ندارد زیرا چهره و اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد می‌باشد و هیچ شخصی نمی‌تواند به جای شخص دیگری ثبت تردد کند. همچنین امکان بروز خطا در این دستگاه حداقل می‌باشد.

لازم به ذکر است که نوع برند محصول هم در محبوبیت آن تاثیرگذار است و از پر‌فروش‌ترین برند‌ها در زمینه سیستم حضور و غیاب می‌توان به برند فراتکنو اشاره کرد که به همراه تمامی دستگاه‌ها، 2 نرم افزار رایگان به نام‌های نرم افزار محاسبه کارکرد و نرم افزار حقوق و دستمزد ارائه می‌دهد. مهم‌ترین مزیت کارکردن با سیستم های حضور و غیاب فراتکنو، آسان بودن آن است زیرا زبان و سخنگوی این نوع دستگاه‌ها فارسی می‌باشد.

آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب در انواع مختلفی طراحی شده و به مرحله تولید و استفاده کاربری رسیده است. از انواع دستگاه حضور و غیاب هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب پر فروش، می توان سیستم‌های کنترل تردد تشخیص چهره را نام برد. عملکرد این دستگاه به این صورت می‌باشد که ابتدا اطلاعات شما، از طریق چهره در دستگاه ثبت می‌شود و با هر بار ورود و خروج، شما می‌توانید با ایستادن در مقابل سنسور دستگاه، تردد خود را در سیستم ثبت کنید. در سیستم تشخیص چهره به هیچ عنوان امکان خطا و تقلب وجود ندارد زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم چهره‌ی هر شخص منحصر به فرد می‌باشد. در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره هیچ گونه تماس فیزیکی بین کارمند با دستگاه وجود ندارد و انتقال ویروس، میکروب و … تا حد امکان کاهش می یابد. بیشتر سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که دارای پرسنل زیادی هستند می‌توانند از این نوع دستگاه استفاده کنند.

  • دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

از بهترین نوع و پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب می‌توان به این نوع اشاره کرد. عملکرد این دستگاه به این صورت می‌باشد که اطلاعات شما از طریق اثرانگشت بر روی دستگاه ثبت می‌شود و شما می‌توانید با هر بار ورود و خروج با قرار دادن انگشت خود بر روی سنسور، ساعات تردد خود را ذخیره کنید. در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی نیز به هیچ عنوان امکان تقلب و خطا وجود ندارد زیرا اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد می باشد .در دستگاه‌های اثر انگشت بین پرسنل و دستگاه ارتباط فیزیکی وجود دارد و اثر انگشت هر شخص با سنسور دستگاه برخورد دارد.

اطلاعات بیشتر در این زمینه: چگونگی تشخیص اثر انگشت توسط دستگاه حضور و غیاب

  • دستگاه حضور و غیاب کارتی و رمزی

سومین مورد از سیستم کنترل تردد، دستگاه‌های کارتی و رمزی می‌باشند.عملکرد دستگاه‌های کارتی به این صورت می‌باشد که تردد شما از طریق کارت RFID ثبت می‌شود، کافیست شما با هر بار ورود و خروج کارت RFID را در مقابل سنسور دستگاه قرار دهید.

5 مدل از پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب

از نمونه دستگاه‌های پرفروش حضور و غیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70

اگر به دنبال دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با قیمت پایین‌تر هستید می‌توانید دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی را خریداری کنید.این دستگاه از روش اثرانگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند.

 

دستگاه کنترل تردد فراتکنو F70

2- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UFace302

دستگاه حضور و غیاب uface302 از پر‌طرفدار‌ترین و پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب محسوب می‌شود. این دستگاه، از 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه حضور و غیاب به دلیل پشتیبانی از 4 روش و داشتن صفحه نمایش لمسی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر است.

 

دستگاه ساعتی زنی Ufase 302

 

3- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

این دستگاه حضور و غیاب نیز همانند دستگاه uface302 از 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند اما به دلیل ظرفیت کمتر دارای قیمت پایین تری نسبت به دستگاه uface302 است.

 

دستگاه حضور غیاب MB2000

 

4- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل NF50

دستگاه حضور و غیاب nf50 نیز از بهترین و پرفروش ترین دستگاه‌های تشخیص چهره می‌باشد که تنها از روش‌های تشخیص چهره، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند.در این دستگاه می توانید تا 300 چهره را تعریف کنید.

 

دستگاه حضور غیاب NF50

 

5- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

دستگاه F400 از بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی می‌باشد که  از روش اثرانگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند. در مراکز اداری و فروشگاهی می‌توانید از این نوع دستگاه حضور و غیاب استفاده کنید که امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد امکان پذیر است.

 

دستگاه حضور و غیاب F400

 

خرید دستگاه حضور و غیاب از برند فراتکنو

از بهترین برند دستگاه حضور و غیاب همانطور که قبل تر هم اشاره شد، می‌توان به برند فراتکنو اشاره کرد که امروزه مطرح‌ترین برند در زمینه تولید دستگاه حضور و غیاب است. تمامی دستگاه‌های حضور و غیاب فراتکنو به همراه، 2 نرم افزار رایگان محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد هستند. شما می‌توانید آخر هر ماه حقوق کارمندان و پرسنل خود را بدون دردسر محاسبه کنید.

لازم به ذکر است که نرم افزار محاسبه کارکرد برای شیفت‌های اداری یعنی شیفت‌هایی که دارای ساعت تردد ثابت هستند رایگان است. اشخاصی که دارای شیفت چرخشی هستند باید نرم افزار pro تهیه و خریداری کنند.

سخن آخر

با خرید پر فروش ترین دستگاه حضور و غیاب هوشمند دیگر لازم نیست ثبت تردد به صورت دستی انجام گیرد و این گونه خطا و تقلب هنگام ثبت تردد تا حد زیادی کاهش می‌یابد. با دستگاه حضور و غیاب، شما می‌توانید حقوق و دستمزد کارمندان را به آسانی محاسبه کنید.

از مزایای داشتن دستگاه حضور و غیاب می توان به بهتر شدن عملکرد پرسنل نیز اشاره کرد. اگر ورود و خروج به صورت سیستمی ثبت شود شما می‌توانید به طور دقیق از ورود و خروج پرسنل مجموعه‌ی خود با خبر شوید. همچنین آخر هر ماه محاسبه جریمه و پاداش برای شما آسان می‌شود. کارمندان در این مواقع با آسودگی خیال بیشتر از اینکه حقشان پایمال نمی‌شود مشغول به کار می‌شوند.

اگر برای خرید دستگاه حضور و غیاب نیاز به راهنمایی و مشاوره رایگان دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟