خرید جی پی اس |نصب ردیاب خودرو | محل نصب ردیاب خودرو | هزینه نصب ردیاب خودرو
x
X

5 دلیل مهم نیاز به خرید جی پی اس برای  وسیله نقلیه

با استفاده روزافزون از فناوری، اطلاعات نیز متحرک شده‌اند. دسترسی به برخی از برنامه های رایانه‌ای در دستان شماست. ردیابی ماشین‌ها از طریق نصب ردیاب خودرو یکی از این موارد برای تلفن‌های همراه است. این سیستم‌ها فن آوری جدید را ادغام کرده‌است. در نتیجه از اتومبیل در برابر سرقت محافظت می‌کنند. همچنین ثابت شده است که راهنمای بسیار خوبی برای راهنمایی شما برای جا به جایی از مکانی به مکان دیگر است. در این مقاله قصد داریم شما را با دلایل نیاز به خرید ردیاب خودرو آشنا کنیم.

ردیاب‌های جی پی اس بسته به مدل اتومبیل و مارک ردیاب می‌توانند در هر مکانی از داخل ماشین متصل شده یا به یک درگاه تشخیصی OBDII متصل شوند. در هر صورت، دستگاه به اشتراک ماهانه هر شبکه تلفن همراه نیاز دارد تا بتواند داده را به دستگاه دیگری مانند رایانه، لپ تاپ یا تلفن هوشمند ارسال و دریافت کند. کاربران می‌توانند موقعیت وسیله نقلیه را در زمان واقعی مشاهده کنند. همچنین سایر شاخص‌های کلیدی مانند سرعت و مسافت پیموده شده را روی خودرو ارائه می‌دهند. برخی از دستگاه ها یادآوری‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را ارسال می‌کنند. می‌توانند کدهای مشکل موتور را افزایش دهند تا عملکرد آن‌ها افزایش یابد.

دلایل زیادی برای خرید جی پی اس اتومبیل وجود دارد. پنج مورد برتر در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

  1. اگر وسیله نقلیه شما گران است و در معرض خطر سرقت قرار دارد، بنابراین شما به یک ردیاب جی پی اس ماشین احتیاج دارید. حتی با بیمه وسیله نقلیه، ممکن است شما تحت پوشش سرقت و آدم ربایی قرار نگیرید. ردیابی اتومبیل جی پی اس یک راه حل بسیار بهتر است. همچنین ارزان تر است. ردیاب یک بررسی امنیتی رایانه‌ای روی وسیله نقلیه ارائه می‌دهد. به روز رسانی های مکرر را در مورد محل نگهداری ماشین ارسال می‌کند.
  2. اتومبیل‌های دارای ردیاب جی پی اس همچنین دارای یک سیستم قفل متمرکز هستند که به شما کمک می‌کند تا تمام عملکردهای ماشین از طریق کنترل مرکزی قفل شود. اگر ماشین به سرقت رفته باشد، می توانید از شرکت ردیابی جی پی اس کمک بگیرید. تمام ویژگی های داخل ماشین را قفل کنید تا سارق قادر به خارج شدن از وسیله نقلیه نباشد و توسط دستگاه‌های انتظامی دستگیر شود.
  3. ردیاب دارای باتری هایی است که به راحتی شارژ می‌شوند و برای مدت زمان طولانی استفاده می‌شوند. بنابراین، هزینه های نگهداری برای ردیاب بسیار کم است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای هرکس تبدیل می‌کند.
  4. برای کسانی که معمولاً به تنهایی سفر می‌کنند و باید از جاده های خلوت و معابر عبور کنند، ردیاب اتومبیل جی پی اس تضمین می‌کند که همیشه امنیت داشته باشید. آن‌ها می‌توانند خیالشان راحت باشد و بدانند که اگر هرگز بدون خدمات تلفن همراه گرفتار شوند. اعضای خانواده یا کارفرمایان آن‌ها می‌دانند کجا هستند و کمک می‌فرستند.
  5. والدین می‌توانند ردیاب یا جی پی اس را بر روی ماشین یا همراخ کودک و نوجوان خود نصب کنند. تا رفتار آن‌ها را کنترل کرده و از هر کجا که می‌خواهند چک کنند. این امر همچنین به آن‌ها کمک می‌کند با مشاهده تاریخچه سفر و سایر شاخص‌های اتومبیل، در صورت اتلاف هرگونه بنزین تحلیل کنند.

نصب ردیاب خودرو؛ یک سرمایه‌گذاری!

برای بهره‌مندی بیشتر از سیستم ردیابی اتومبیل جی پی اس، لازم است که روی ردیاب اتومبیل جی پی اس با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید. ردیاب‌های جی پی اس وسیله نقلیه توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برنامه‌های کاربردی را برای مدیران تجاری فراهم می‌کنند. به آن‌ها امکان می‌دهد ناوگان خود را مدیریت کنند. فرایندها را بهینه کرده و کارایی تجارت را بهبود بخشند. ردیاب پیگیری حرکات شخص یا ماشین را آسان می‌کند.

 

نصب ردیاب خودرو؛ یک سرمایه‌گذاری!

.

ردیابی وسیله نقلیه جی پی اس به هماهنگی بین افراد مختلف کمک می‌کند، ماشین را ایمن نگه می‌دارد. همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا شاخص‌های عملکرد خودرو را مشاهده کنند. سرمایه گذاری در این راه حل پیگیری مزایای بسیاری را با هزینه بسیار کم فراهم می‌کند. کاربر پسند است و در عرض چند دقیقه قابل نصب است. به همین دلیل است که این سیستم با سرمایه گذاری کم توسط انواع مختلفی از کاربران پذیرفته می‌شود.

مزیت دستگاه های ردیابی ماشین

دستگاه‌های ردیابی اتومبیل به شما امکان می‌دهند در هر زمان مشخص بدانید که وسیله نقلیه شما کجاست. این کار را می‌توان از چند طریق انجام داد. اما متداول‌ترین و ساده ترین آن ردیاب یا جی پی اس برای استفاده از اتومبیل است. در صورت نصب ردیاب یا جی پی اس اتومبیل، بسیاری از شرکت‌های بیمه قیمت کمتری را ارائه می‌دهند که اغلب بیش از 25 درصد کاهش می‌یابد. این کاهش ممکن است تحت محدودیت‌های نظارتی باشد (به عنوان مثال اطمینان از پایین ماندن از حد مجاز سرعت). اما یک ردیاب همچنین به شما اجازه می‌دهد در صورت سرقت، وسیله نقلیه با سهولت بیشتری بازیابی شود.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، ردیاب یا جی پی اس به شما اجازه می‌دهد تا در صورت سرقت، وسیله نقلیه با سهولت بیشتری بازیابی شود. اما با قرار دادن یک اعلامیه بر روی خودرو که یک ردیاب نصب شده است، می‌تواند از سرقت جلوگیری کند. اگر تماشا شده باشد هیچ کس نمی‌خواهد اتومبیل را بدزدد. اگر به دنبال ردیابی قابل اطمینان جی پی اس هستید، جی پی اس زنوتیک را با خیال راحت و اطمینان از فروشگاه آنلاین ما خرید کنید. زنوتیک با سابقه بیش از 10 سال می‌تواند به شما در خرید یک دستگاه جی پی اس خوب راهنمایی دهد. شما از طریق تماس با کارشناسان ما در بخش فروش می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید تا همکاران ما به آن ها پاسخ دهند و با اطمینان بیشتر جی پی اس خود را خریداری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟