برند پرفروش دزدگیر ماشین | 5 برند پرفروش دزدگیر خودرو | اینصب
x
X

5 برند پرفروش دزدگیر ماشین

امروزه با افزایش سرقت خودرو، تامین امنیت خودرو از جمله موارد ضروری به شمار می رود. از این رو افراد زیادی به دنبال خرید دزدگیر های پیشرفته می باشند تا بتوانند احتمال سرقت خودروی خود را تا حد زیادی کاهش دهند. برند های مختلفی در زمینه دزدگیر ماشین فعالیت دارند و همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب خریداران گردیده است. در این مطلب قصد داریم چند مورد از برند های پرفروش دزدگیر ماشین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

 

پرفروش ترین برند دزدگیر ماشین

همان طور که گفتیم امروزه دزدگیر های ماشین با برند های مختلف در بازار عرضه می شوند که از جمله این برند ها می توان به برند استیل میت، پی ال سی، اسپای، اکتیو، زنوتیک، استیلاک، چیتا، هوتای و … اشاره کرد. برخی از این برند ها از لحاظ کیفیت در سطح بالاتری قرار دارند و مشهور تر هستند. از این رو دزدگیر های این برند ها فروش بیشتری دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

برند پرفروش دزدگیر استیل میت

برند استیل میت از جمله بهترین برند های لوازم جانبی خودرو می باشد. این برند در زمینه های مختلف دزدگیر ماشین، باند خودرو، جامپ استارتر و … فعالیت دارد. استیل میت با ارائه محصولات با کیفیت توانسته جایگاه مناسبی را در بازار لوازم جانبی خودرو برای خود حفظ کند. از جمله دزدگیر های پرفروش این برند می توان به ردبت 8006، رنجر 5163، رنجر 5164، 888E، 838 و … اشاره کرد. برند استیل میت در هر دوزمینه دزدگیر تصویری و غیر تصویری فعالیت دارد و کیفیت بالایی را ارائه می دهد. در بین دزدگیر های برند استیل میت دزدگیر ردبت 8006 و در میان دزدگیر های ساده استیل میت دزدگیر 838 دارای کیفیت بالاتری هستند.

 

پرفروش ترین دزدگیر های برند استیل میت

 

برند پرفروش دزدگیر چیتا

برند چیتا یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برند های دزدگیر ماشین می باشد. یکی از دلایل معروفیت و فروش بالای این برند، ارائه دزدگیر بلوتوثی می باشد. دزدگیر های برند چیتا از نوع بلوتوثی هستند و امکان قفل و باز کردن درب های خودرو را از طریق اپلیکیشن برای شما فراهم می کنند. همین قابلیت سبب افزایش شهرت و فروش دزدگیرهای این برند گردیده است. از لحاظ کیفیت این برند از از برند های استیل میت، اکتیو و اسپای در سطح پایین تری قرار دارد اما پرفروش تر است. برند چیتا دو مدل دزدگیر غیرتصویری به بازار عرضه کرده است که یکی از آن ها بلوتوثی است.

 

پرفروش ترین دزدگیر های برند چیتا

 

برند پرفروش دزدگیر هوتای

برند هوتای نیز یکی از پرفروش ترین برند ها در زمینه دزدگیر ماشین می باشد. این برند به دلیل قدیمی بودن و شهرتی که دارد بسیار مورد استقبال خریداران دزدگیر خودرو قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که دزدگیر های این برند از لحاظ کیفیت نسبت به دزدگیرهای چیتا در سطح پایین تری قرار دارند. از جمله دزدگیر های پرفروش این برند می توان به دو مدل 129 و 128 اشاره کرد که از نوع تصویری هستند. این برند دزدگیر غیرتصویری نیز به بازار عرضه کرده است که دارای قیمت بسیار مناسبی است.

 

پرفروش ترین دزدگیر های برند هوتای

 

برند پرفروش دزدگیر اسپای

برند اسپای نیز از جمله برند های پر فروش می باشد چراکه کارخانه این برند محصولات با کیفیتی عرضه می کند. با اینکه دزدگیر های برند اسپای و برند اکتیو هردو از یک کارخانه می باشند اما از لحاظ کیفیت کیت و بردبالا بودن اکتیو در سطح بالایی قرار دارد. البته که برند اسپای شناخته شده تر می باشد و فروش بالاتری دارد. برند اسپای نیز همانند برند استیل میت هم دزدگیر تصویری و هم غیر تصویری به بازار عرضه می کند که هر دو نوع دارای کیفیت بالایی هستند. قیمت دزدگیر های این برند از دزدگیر های استیل میت کمتر است و مناسب برای افرادی است که محدودیت بودجه دارند.

 

پرفروش ترین دزدگیر های برند اسپای

 

برند پرفروش دزدگیر اکتیو

از دیگر برند های پرفروش دزدگیر ماشین می توان به برند اکتیو اشاره کرد. این برند از کارخانه اسپای می باشد اما با سایر دزدگیر های این کارخانه متفاوت است. کیت دزدگیر های این برند کیفیت بالاتری دارند و برد بالا هستند. از این رو می توان گفت دزدگیر های این برند بهترین دزدگیر های کارخانه اسپای می باشند. اگر برد بالا بودن دزدگیر خودرو برای شما دارای اهمیت بالایی است، دزدگیر های اکتیو پیشنهاد مناسبی برای شما می باشند. این برند بعد از استیل میت از لحاظ کیفیت در رده اول قرار دارد.

 

پرفروش ترین دزدگیر های برند اکتیو

 

سخن پایانی

توجه داشته باشید که در این مطلب سعی داشتیم برند های دزدگیر ماشین را بر اساس پرفروش بودن مقایسه کنیم. به ترتیب دزدگیر های پرفروش تر را به شما معرفی کردیم اما دلیل بر کیفیت بالا نیست. یکی از دلایل فروش بالای یک برند، شهرت آن می باشد. پس لازم است قبل از هرچیزی در مورد دزدگیر مورد نظر خود کمی اطلاعات کسب نمایید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و راهنمایی کامل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا متناسب با بودجه شما بهترین دزدگیر را به شما معرفی نمایند.

 

توجه داشته باشید!!

توجه داشته باشید که برند های مختلف دیگری نیز مانند ماجیکار، ایزیکار و … در بازار عرضه می شوند و فروش بالایی دارند اما در این مقاله ما قصد داشتیم به بررسی برند های مجموعه اینصب بپردازیم چرا که از این برند ها اطلاعات کامل در دست داریم. ممنون از همراهی شما.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟