x
X

3 روش برای افزایش امنیت منزل

همه ی افراد به دنبال خرید بهترین سیستم امنیتی منزل می باشند تا با خیالی آسوده و راحت خانه هایشان را ترک کنند و به مسافرت بروند.اگر شما جزء افرادی هستید که هنگام دور شدن از خانه خود دچار استرس و نگرانی از بابت لوازم و وسایل ارزشمند منزلتان می شوید حتما در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین سیستم های امنیتی هوشمند را معرفی کنیم.

1.نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته یکی از سیستم های امنیتی می باشد که وجود آن در راهرو ها،پارکینگ و در ورودی خانه ها الزامی می باشد.همچنین نصب این دوربین در پارکینگ باید به گونه ای باشد که درب انباری ها نیز قابل مشاهده باشد.شما از طریق دوربین مداربسته قادر به مشاهده آنلاین تمامی اتفاقات در منزل خود هستید.

دوربین مداربسته

2. نصب دزدگیر اماکن

وجود دزدگیر اماکن و فعال کردن آن در هنگام دور شدن از منازل یکی از الزامات می باشد.زیرا دزدگیر اماکن و چشمی های آن همانند یک نگهبان در خانه عمل می کنند و این چشمی ها با هر حرکت غیر مجاز شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر می کنند و دزدگیر با به صدا در امدن آژیر و تماس گرفتن با شماره ذخیر شده در دزدگیر،شما را مطلع می سازد.

دزدگیر اماکن فایروال f10

یکی از بهترین دزدگیر های اماکن ، دزدگیر f10 فایروال می باشد.f10  یک دستگاه تلفن کننده سیم کارتی می باشد . یکی از کاربرد های اصلی دستگاه دزدگیر اماکن فایروال f10 می توان به اتصال هوشمند آن به وسایل های برقی اشاره کرد.از طریق این دستگاه شما می توانید وسایل های برقی خود را کنترل کنید.این دزدگیر هوشمند یکی از پر فروش ترین دزدگیر های اماکن می باشد.

دزدگیر اماکن فایروال f9

دزدگیر فایروال f9 ،نیز یکی از دزدگیر اماکن هایی است که دارای تلفن کننده سیم کارتی می باشد.یکی از تفاوت هایی که این دزدگیر نسبت به دزدگیر اماکن f10  دارد این است که f9 از سیستم هوشمند پشتیبانی نمی کند و شما نمی توانید لوازم برقی خانه ی خود را از این طریق کنترل کنید.

3. استفاده از سنسور های دزدگیر اماکن

استفاده از سنسور های های دزدگیر اماکن به همراه نصب دزدگیر اماکن،افزایش امنیت خانه ی شما را چند برابر می کند.سنسور های اماکن دارای انواع مختلفی شامل سنسور حرکتی،سنسور ضربه،سنسور مگنت و… می باشند.هر کدام  از این سنسور ها دارای عملکرد متفاوتی می باشد.

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی یا همان چشمی به این صورت عمل می کند که کوچکترین حرکت غیر مجاز را تشخیص می دهد و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر به صدا در می آید و شما را از اتفاقات مطلع می سازد.

سنسور ضربه

یکی از سنسور هایی که بیشتر برای درب ورودی منازل استفاده می کنند سنسور ضربه می باشد.سنسور ضربه باعث جلوگیری از خرابی درب ورودی توسط سارق می شود و با کوچکترین ضربه وارد شده به محلی که سنسور ضربه بر روی آن نصب می باشد آژیر به صدا در می آید.همچنین اگر شما دارای وسایل های ارزشمند و گران قیمتی در انباری خود هستید می تواند از این سنسور بر روی درب انباری خود استفاده کنید.

سنسور مگنت

از این سنسور در لای پنجره ها،در ها و کمد ها استفاده می کنند.سنسور مگنت دو آهنربای چسبیده به هم می باشد که هنگامی که لای در و پنجره ها بسته باشند این دو مگنت بر روی هم قرار می گیرند و هنگامی که لای در و یا پنجره ای باز شود این دو مگنت از هم فاصله می گیرند و دزدگیر اماکن فعال می شود و صدای آژیر پخش می شود.

همچنین از این سنسور می توانید برای وسایل های گران قیمت خود نیز استفاده کنید تا در هنگام جابجایی این وسایل آژیر به صدا در بی آید و شما مطلع شوید.

 

دزدگیر اماکن و انواع سنسور های دزدگیر اماکن

خرید بهترین سیستم های امنیتی برای منزل

فروشگاه اینترنتی اینصب انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی برای منازل و فروشگاه ها و … را به فروش می رساند.همچنین این فروشگاه دارای کارشناسان مجرب می باشد که در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای خرید سیستم امنیتی برای مکان مورد نظر می توانید با ما تماس بگیرید.تمامی محصولات اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولانی و خدمات پس از فروش می باشد.همچنین محصولات سیستم های حفاظتی و نظارتی اینصب با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟