گرانترین مناطق تهران برای خرید خانه | اینصب
x
X

گرانترین مناطق تهران برای خرید خانه

دوست داری بدونی گرانترین مناطق تهران در کدام مناطق هستن؟ به نظر شما چرا قیمت خانه در این محله ها تا این اندازه بالاست؟ می دانستید که از لحاظ قیمت مسکن، تهران چهارمین شهر گران جهان است؟ برای اغلب مردم لیست گرانترین ها بسیار جذاب است. گرانترین شهرها، گرانترین اتومبیل ها، جواهرات، کشورها و.. حالا امروز این لیست گرانترین ها را اختصاص دادیم به پایتخت زیبامون، تهران. جایی که آمارها نشان می دهند، ساکنانش نیمی از درآمد خود را صرف هزینه های مربوط به مسکن می کنند.

گرانترین مناطق تهران و ویژگی های آن

تهران در لیست گران ترین پایتخت های جهان قرار دارد. اما قیمت ملک و مسکن در 22 منطقه تهران به شدت متفاوت است. اگر علاقمند هستید که بدانید گرانترین مناطق تهران برای خرید خانه کجاست، با ما همراه باشید.

عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت و مصالح، محل قرار گیری، امکانات خاص خانه های هوشمند و لوکس، آب و هوا، دسترسی و امنیت، درقیمت خانه های این مناطق تاثیر گذار هستند. اغلب این مناطق در شمال تهران واقع هستند و آب و هوای به نسبت بهتری از مناطق دیگر دارند. فضاهای سبزکافی، مجتمع های لوکس با معماری خاص وتکنولوژی های روز از ویژگی های این مناطق است. امنیت بالا از دیگر ویژگی های این مناطق است. وجود لابی من / وومن های متخصص ، دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن و نظارت دقیق بر ورود و خروج ها با سیستم های امنیتی خاص که برای ساکنین ثروتمند این مناطق اهمیت ویژه ای دارد.

این خانه ها عموما از متراژ بزرگتری برخوردارند زمین های ورزشی اختصاصی وگاهی امکانات باورنکردنی از دلایل قیمت های عجیب و غریب این مناطق در شمال تهران است.  دلایلی که این مناطق را نه تنها در تهران، بلکه به لوکس ترین مناطق ایران تبدیل کرده است. وجود برج های تجاری و مسکونی عظیم مدرن و شگفت انگیز و با معماری روز از دیگر ویژگی های گرانترین مناطق تهران است.

1.نیاوران

گرانترین مناطق تهران، نیاوران

لیست گرانترین مناطق تهران بر اساس قیمت خانه در سال قبل با نیاوران آغاز می شود. منطقه نیاوران از زمانی که تفرجگاه شاهان قاجار بوده تا امروز همیشه جزو مناطق مرفه نشین بوده است. این منطقه، فرهنگسرای نیاوران، کاخ نیاوران، ورزشگاه شهدای نیاوران، پارک و فضاهای سبز زیبایی را در خود جا داده است.

بافت غالب منطقه شامل خانه های ویلایی در کنار آپارتمان های لوکس و مدرن است. آب و هوای این منطقه به دلیل ارتفاع و وجود باغات و فضاهای سبز متعدد بسیار مطلوب است و به نسبت محله های دیگر تهران آلودگی کمتری دارد.

قیمت خانه در این منطقه جزو گرانترین قیمت املاک در تهران و ایران است. نیاوران در منطقه یک تهران واقع شده است.

2.الهیه

گرانترین مناطق تهران، الهیه

این منطقه به نسبت جزو مناطق جدید تهران محسوب می شود. که در لیست گرانترین مناطق تهران است. اولین دلیل گرانی خانه در منطقه الهیه وجود برج ها و خانه های بسیار لاکچری، لوکس و حتی تمام هوشمند است. منطقه الهیه از شرق به پل رومی و ازغرب به خیابان ولیعصر منتهی است در شمال میدان تجریش و از جنوب تا چهارراه پارک وی گسترده شده است.

درمنطقه الهیه سفارت های دانمارک، مصر، مالزی و بلژیک واقع شده اند. الهیه هم واقع در منطقه یک و از زیباترین مناطق تهران است.

3.فرمانیه

گرانترین مناطق تهران، فرمانیه

یکی دیگر از محلات گران منطقه یک، فرمانیه است. اراضی این منطقه متعلق به خانواده شاه بوده است. امروزه وجود برج ها و خانه های لوکس با معماری خاصی که تلفیقی از سنتی و مدرن است، دلیل محبوبیت و گرانی این منطقه است. همچنین سفارت های نروژ، سوئد، هلند، چک و ترکمنستان در این منطقه وجود دارد. فضاهای سبز و خیابان های زیبای فرمانیه این منطقه را جزو یکی از بهترین مناطق تهران و ایران کرده است.

4.کامرانیه

کامرانیه برای خرید خونه

در ارتفاعات 165 متری تهران یکی از مناطق زیبا،گران و لوکس تهران، کامرانیه واقع شده است. آب و هوای خوب، معماری زیبا و مدرن از دلایل گرانی این منطقه است. کامرانیه اقامت گاه تابستانی متعلق به کامران میرزا یکی از شاهزاده های قاجار بوده است. که امروزه در لیست گرانترین مناطق تهران است. یکی از جذابیت های این منطقه وجود خانه ها و کوچه های قدیمی در کنار مجتمع های لوکس و خانه های گران قیمت است.

5.اقدسیه

اقدسیه برای خرید خونه

یکی دیگر از گرانترین مناطق تهران اقدسیه است. تاریخ ساخت این اراضی به زمان قاجار و پایتختی تهران باز می گردد. آخرین شاهزاده قاجار که مالک این اراضی بوده محمد شاه است. در دورانی از این اراضی برای فعالیت های کشاورزی استفاده می شده اما امروزه اقدسیه در کنار مناطقی که یاد شده دارای گران بها ترین خانه های تهران است. یک محله بسیار زیبا با خانه های خوش ساخت لوکس و گران قیمت با امکانات بسیار ویژه و خاص است. استفاده از سیستم های هوشمند کنترل عبور و مرور دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در این خانه های لوکس و زیبا باعث امنیت این مناطق شده است.

6.محمودیه

محمودیه برای خرید خونه

در لیست گرانترین ترین های تهران و ایران محله محمودیه شاخص است. شاید یک دلیل گرانی این منطقه به غیر از ویژگی هایی از جمله زیبایی و کیفیت خانه ها و امکانات، حضور افراد مشهور و سرشناس در این منطقه است. قدمت این منطقه به دوران قاجار و محمدشاه می رسد. در محمودیه علاوه بر خانه های ویلایی زیبا پاساژها و مجتمع های تجاری لوکس، سفارتخانه های مالزی، ژاپن و اسلواکی دیده می شود.

7.زعفرانیه

زعفرانیه برای خرید خونه

نمی شود از گرانترین مناطق تهران صحبت کنیم و اشاره ای به زعفرانیه نکنیم. زعفرانیه از قدیمی ترین، مهم ترین و زیباترین محله های تهران است. جذابیت این منطقه به تلفیق ساختمان های قدیمی و مدرن یا به عبارتی سنت و مدرنیته است. یکی از معروف ترین بناهای منطقه زعفرانیه کاخ سعد آباد است. زعفرانیه تا دوران پهلوی از نواحی اطراف تهران بوده و در دوران پهلوی است که از اهمیت خوبی برخوردار می شود.

8.تجریش

تجریش برای خرید خونه

یکی از زیبا ترین محله های قدیمی تهران در منطقه 1 است. تجریش درواقع، یکی از روستاهای ری بوده و به تدریج به موقعیت امروزی خود رسیده است. خانه ها، کوچه ها و فضای شهری زیبای آن، همیشه در بین ساکنان تهران از ارزش و محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. امروزه این منطقه محل قرار گیری مجتمع های لوکس و گران ، کافه ها و رستوران های متعدد است و تبدیل به یکی از محبوب ترین و گرانترین مناطق تهران برای خرید خانه شده است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟