7 ایده جذاب و ماندگار کادو برای ماشین نو | اینصب
x
X

7 ایده کادو برای ماشین نو

اگر به دنبال ایده‌های تازه‌ای برای خرید کادو هستید و این کادو قرار است که برای ماشین نو خریداری شود، با من همراه باشید. امروز اینجا هستیم تا چند وسیله کاربردی و لازم برای هر مدل خودرویی را به عنوان ایده‌هایی برای خرید کادو با شما در میان بگذاریم. خوبی این پیشنهادات این است که با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از بین آن‌ها یک هدیه مناسب انتخاب کنید ناگفته نماند که خرید ردیاب خودرو از همشون هیجان انگیز تره. فراموش نکنید که این لوازم را فقط و فقط از فروشندگان معتبر خرید کنید.

راهنمای خرید بهترین هدیه برای ماشین نو

احتمالا برای خرید یک کادوی خوب برای ماشین، اولین مواردی که به ذهنتان می‌رسد، خرید یک آویز تزئینی برای جلوی ماشین، یک عروسک جذاب، خوشبو کننده یا وسایل نظافتی مانند واکس داشبورد و … خواهد بود. شاید خرید کفپوش یا روکش صندلی هم به ذهنتان خطور کند. اما ما در این مقاله می‌خواهیم چند هدیه جذاب و بسیار کاربردی به شما معرفی کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دزدگیر، مناسب ترین کادو برای ماشین نو

کادو مناسب ماشین نو

دزدگیر ماشین یکی از اولین و مهم‌ترین لوازم جانبی است که باید برای ماشین خریداری شود. حالا شما از این فرصت استفاده کنید و دزدگیر را به عنوان کادو برای ماشین نو انتخاب کنید. بنا به بودجه‌ای که در نظر گرفتید، از دزدگیرهای ساده که مدل‌های قدیمی‌تر و ارزان‌تر هستند تا دزدگیرهای سیم کارتی حرفه‌ای‌تر و دزدگیرهای تصویری که معمولا قیمت و کارایی بیشتری دارند، می‌توانید انتخاب کنید. قابلیت‌های مختلف دزدگیرها را در نظر بگیرید. قفل مرکزی و سنسورهای حساسیت، برد دزدگیر و … را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. حالا اگر اطلاعات شما در این‌باره کم است یا نمی‌دانید کدام دزدگیر را انتخاب کنید و از کجا خریداری کنید؟ با ما تماس بگیرید.

ردیاب خودرو، بهترین هدیه برای ماشین

خرید هدیه برای ماشین جدید

ردیاب خودرو از هر نظر یک کادوی هوشمندانه است. یک وسیله کوچک که در ماشین مخفی می‌شود و توسط یک سیم کارت و اپلیکیشنی که روی گوشی شما نصب می‌شود، موقعیت لحظه‌ای خودرو را به شما نشان می‌دهد. وسیله‌ای که امکان سرقت خودرو را به صفر می‌رساند و تازه در صورت سرقت کمک می‌کند در کوتاه‌ترین مدت، ماشین را پیدا کنید. خب معلوم است که همه این هدیه را دوست دارند. علاوه بر این، ردیاب امکانات دیگری مثل تعیین محدوده جغرافیایی یا سرعت، قابلیت شنود کابین، کنترل از راه دور ماشین هم دارد. همچنین ردیاب خودرو برای هر نوع ماشین ایرانی یا خارجی که فکرش را بکنید، مناسب است.

در حالت کلی دو نوع ردیاب خودرو وجود دارد: مدل آهنربایی و سیمی. مدل ردیاب مغاطیسی یا آهنربایی شارژی است و برای شارژ باید از ماشین جدا شود. در صورتی که ردیاب مدل سیمی احتیاجی به شارژ ندارد. یا مثلا ردیاب آهنربایی توسط خودتان و به راحتی نصب می‌شود در صورتی که مدل سیمی احتیاج به نصاب دارد و البته هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. قبل از خرید ردیاب، حسابی تحقیق کنید. برای خرید بهترین ردیاب خودرو هم می‌توانید از مدل‌های استیلاک یا زنوتیک خریداری کنید.

ضبط ماشین، پرسر و صداترین هدیه برای خودرو

ضبط ماشین، پرسروصدا ترین کادو

ضبط ماشین یک کادوی کم ریسک برای ماشین نو است. چرا که همه‌ی افراد و در هر سنی به داشتن یک ضبط ماشین باکیفیت علاقه دارند تا جاییکه ضبط ماشین یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی خودرو به حساب می‌آید. حالا بنا به بودجه‌ای که دارید، از ضبط خودرو ارزان گرفته تا بهترین ضبط خودرو، دست شما برای انتخاب باز است. شما برای خرید، گزینه‌های خوب زیادی پیش رو دارید، ضبط بلوتوثی، مدل فلش خور، ضبط پنل ثابت یا حالت پنل جدا. خلاصه با هر رنج قیمت و سلیقه‌ای، خیلی راحت کادوی خودتان را انتخاب کنید. ضبط ماشین خصوصا برای جوان‌ترها که عاشق سیستم صوتی باکیفیت و قابل ارتقاء هستند، یک انتخاب بسیار خوشایند است.

باند، بهترین کادو برای ماشین جوان ها

باند برای هدیه ماشین نو

این مورد هم در کنار مورد بالا، می‌تواند یک کادوی مناسب خصوصا برای جوان‌ها باشد. بهتر است قبل از خرید با انواع باند ماشین مثل باندهای گرد که نوع معمولی‌تری هستند و مناسب انواع مدل‌های خودرو هستند، آشنا شوید. یا باند بیضی شکل، ساب ووفر و ووفر که مناسب سیستم‌های حرفه‌ای‌تر هستند، آشنا باشید. مثلا باید بدانید که ساب ووفر میدرنج توییتر هر کدام مسئول پخش یک رنجی از صدا هستند و در کنار هم، کیفیت عالی و حرفه‌ای صدا را درست می‌کنند. ساب ووفر و ووفر صداهای بم و باس، میدرنج صدای میانی و توییتر صداهای زیر را کیفیت می‌دهند و باید در کنار هم خریداری و استفاده شوند. برای خرید باند ماشین، حتما حسابی تحقیق کنید و مشورت بگیرید و مثل همیشه اگر لازم شد، روی ما هم حساب کنید.

آینه مانیتور دار، کاربردی ترین هدیه برای ماشین

آیینه مانیتور دار، کاربردی ترین کادو برای ماشین

وقتی یک ماشین نو خریداری می‌کنید، دوست دارید بهترین لوازم جانبی خودرو را هم برای آن خریداری کنید. از آن بهتر، دوست دارید لوازم جدید و بروز را هدیه بگیرید. آینه مانیتور دار هم یک انتخاب بسیار خوب و متفاوت برای کادو دادن است. آینه مانیتوردار یک وسیله بسیار کاربردی، خصوصا برای مسن‌ترها و کسانی که تازه راننده شده‌اند. این وسیله در زمان دنده عقب گرفتن، فضای پشت ماشین را خیلی باکیفیت در آینه وسط به راننده نشان می‌دهد و خصوصا در زمان پارک دوبل، خیلی به راننده کمک می‌کند. قبل از خرید، مثل همیشه با انواع آینه مانیتور دار آشنا شوید. حواستان باشد که بعضی از مدل‌ها، دوربین دنده عقب را همراه خودشان دارند. اما برای بعضی از مدل‌ها باید دوربین را هم به صورت جداگانه خریداری کنید.

جامپ استارتر، ضروری ترین کادو برای ماشین

هدیه مناسب برای ماشین

جامپ استارتر یکی از ضروری‌ترین لوازمی است که هر راننده‌ای باید در ماشین خود داشته باشد. از طرفی ممکن است ضبط و باند ماشین یا دزدگیر از قبل خریداری شده باشند، اما خیالتان راحت باشد که برای یک ماشین نو، جامپ استارتر یک هدیه لازم و کاربردی است که معمولا همان اول خریداری نمی‌شود. حالا اگر نمی‌دانید جامپ استارتر چیست و چه کاربردی دارد؟ خیلی ساده به شما بگوییم که در مواقعی که باتری ماشین با مشکل مواجه شود یا به اصطلاح بخوابد، جامپ استارتر خیلی راحت به راننده کمک خواهد کرد تا ماشین را روشن کند و به تعمیرگاه برسد.

ریموت نوربالا، بهترین کادو برای پر مشغله ها

ریموت نوربالا کادوی متاسب برای ماشین نو

برای راننده‌های پرمشغله و شاید کمی حواس پرت که اغلب ریموت پارکینگ را جا می‌گذارند و یا گم می‌کنند یا به موقع باتری ریموت‌ها را شارژ نمی‌کنند، یا راننده‌هایی که مجبورند چند ریموت را با خودشان برای درب پارکینگ، درب اصلی خانه یا شرکت و … حمل کنند، ریموت نوربالا بهترین و بی‌نظیرترین هدیه خواهد بود. یک کادو جالب برای ماشین نو که گم نمی‌شود، خراب نمی‌شود و نیازی به شارژ ندارد. جالب است بدانید که ریموت نور بالا، کار چند ریموت را برای شما انجام می‌دهد و جدا از اینکه می‌تواند یک هدیه مناسب باشد، بسیار کاربردی است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم 7 کادو برای ماشین نو که می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد را به شما پیشنهاد دهیم. تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ماندگار خواهند بود و نیاز به بودجه خیلی زیادی نیز ندارند. خوبی این هدایا این است که دور انداخته نمی‌شوند و تاریخ انتقضا ندارند. همچنین بدون شک برای راننده، بسیار خوشایند خواهند بود. در صورتی که تصمیم به خرید یکی از موارد بالا را دارید، حتما با مشاوران و همکاران ما در اینصب، تماس بگیرید تا شما را برای یک محصول باکیفیت، کمک کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟