جی پی اس زنوتیک | ردیاب زنوتیک | ردیاب فندکی ماشین | بهترین جی پی اس خودرو | اینصب
x
X

چگونه دستگاه ردیابی جی پی اس خودرو را غیرفعال کنیم؟

دستگاه های جی پی اس زنوتیک ابزارهایی هستند که برای استفاده مفید و راحت هنگام رانندگی یا مسافرت به‌کار می‌آید. به خصوص اگر مسیرتان را گم کرده‌اید استفاده می‌شود. در نیتجه به شما در این راه کمک می‌کند. از این ابزارها نیز به عنوان ردیاب استفاده می‌شود. در حقیقت، بعضی افراد برای بالا بردن امینت وسیله نقلیه خود ار ردیاب برای خودرو استفاده می‌کنند تا با نصب این دستگاه بر روی خودرو خود امنیت آن را بالا ببرند. تا از این طریق خودرو از دست سارقان در امان باشد. اگر احساس می‌کنید شخصی در تلاش است بداند شما دستگاه را در کدام قسمت ماشین قرار داده‌اید. بسیار مهم است که مراحل انجام غیرفعال کردن ردیاب جی پی اس خودرو را در ماشین خود بدانید.

به طور کلی ردیاب یا جی پی اس چیست؟

همان‌طور که گفته شد، جی پی اس زنوتیک یک وسیله ردیاب است. ردیاب روی وسیله نقلیه یا از قبل نصب شده یا توسط مالک بعد از خرید خودرو نصب می‌شود. این دستگاه برای تعیین سرعت و محل دقیق خود از جی پی اس استفاده می‌شود. اطلاعات جمع آوری شده از اتومبیل شما سپس در دستگاه ردیابی جی پی اس ذخیره می‌شود. اینگونه اتومبیل‌های دزدیده شده ردیابی می‌شود.

 

ردیاب یا جی پی اس چیست؟

.

موارد مختلف استفاده از ردیاب یا جی پی اس

ردیاب‌های جی پی اس با استفاده از ماهواره برای تعیین مکان یک اشیاء حتی در حال حرکت کار می‌کنند. فواید و کاربردهای زیادی دارد. مهم ترین کاربرد جی پی اس، می تواند سرعت و موقعیت مکانی یک وسیله نقلیه در حال حرکت را که به آن جی پی اس نصب کرده‌اید به شما نشان دهد. بهتر است بدانید که استفاده از این دستگاه خطرات زیادی دارد. با این حال، قبل از اینکه ردیاب جی پی اس را روی وسیله خود غیرفعال کنید، باید بدانید چه زمانی، کجا و برای چه مکانی استفاده می‌شود.

 

  • مکان یابی شما

مکان یابی رایج ترین کاربرد ردیاب های جی پی اس است. اگر پیاده روی می‌کنید یا مسافت زیادی را طی می‌کنید، ردیاب بسیار به شما پیشنهاد می‌شود. در صورت گم شدن در جنگل یا هرجای دیگر، می‌تواند محل دقیق قرارگیری شما را حتی زمانی که از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌شوید نشان دهد.

 

  • یافتن حیوانات خانگی گمشده

این فناوری تکامل یافته است که حتی حیوانات خانگی نیز می‌توانند یکی از آن‌ها را داشته باشند. دستگاه ردیاب مختص حیوانات خانگی از میکروچیپ استفاده می‌کند که به پوست حیوان خانگی تعبیه شده است. تا به مالک کمک کند تا مکان دقیق خود را در صورت تصادفی گم شدن یا فرار و مواردی از این دسته، جلوگیری کند.

 

  • بازیابی ماشین دزدیده شده

وسایل نقلیه به سرقت رفته با جی پی اس نصب شده، شانس بیشتری برای بازیابی دارند. زیرا ردیابی محل دقیق آن توسط دستگاه امکان پذیر شده است.

 

  • پیگیری غیرقانونی

این فناوری به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که حتی مجریان قانون نیز از آن برای ردیابی سارقان استفاده می‌کنند.

 

  • معدن

معدن‌چیان برای ردیابی مواد معدنی در سطح زمین از ردیاب های جی پی اس استفاده می‌کنند.

در واقع، ردیاب یا جی پی اس بسته به اهداف کاربران ابزار مفیدی است. با این حال، ما می‌فهمیم که استفاده از آن خطرات دیگری را نیز شامل می‌شود. از جمله وقتی توسط افراد دیگر استفاده می‌شود تا شما را تعقیب کند یا اهداف نامطبوع دیگر. بنابراین، به راحتی می‌توانید ردیاب یا جی پی اس را در خودرو خود غیرفعال کنید.

 

چگونه بفهمیم روی وسیله نقلیه شما ردیاب نصب شده است؟

گاهی ممکن است شخصی ردیاب را روی ماشین شما نصب کند بدون این‌که شما از آن مطلع شوید. اگر به این مشکوک هستید، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با چک کردن آن‌ها از ای موضوع اطمینان حاصل کنید.

  • چرخ ها را چک کنید. این منطقه بخشی از وسیله نقلیه است که ردیاب جی پی اس در آن متصل و پنهان می‌شود.
  • داشبورد را بررسی کنید. هنگام جستجوی ردیاب یا جی پی اس در اتومبیل، داشبورد از اولین مناطقی است که باید بررسی شود.
  • ضربه گیرها را بررسی کنید. یکی دیگر از موارد ممکن برای قرار دادن ردیاب جی پی اس سپرهای عقب یا جلو است. فقط اطمینان حاصل کنید که از از بین بردن سیم ها خودداری کنید. زیرا این امر می‌تواند در حسگرهای ماشین اختلال ایجاد کند.
  • درب اتومبیل را بررسی کنید. با استفاده از چراغ قوه، قسمت زیرین ماشین را بررسی کنید. اگرچه، به دلیل مسدود کردن اتصال، ردیاب جی پی اس در زیر ماشین شما عملکرد خوبی نخواهد داشت.

 

چگونه بفهمیم روی وسیله نقلیه شما ردیاب نصب شده است؟

.

نحوه غیرفعال سازی ردیابی جی پی اس خودرو (مراحل مناسب برای انجام آن)

اگر از اینکه شخصی به طور غیرقانونی به طور دیجیتالی شما را زیرنظر دارد. در نتیجه دنبال می‌کند و ایمن نیستید، یا فقط از نصب یک ردیاب جی پی اس در ماشین خود احساس راحتی می‌کنید. می‌توانید دستگاه را خودتان غیرفعال کنید.

 

مرحله 1: جی پی اس را پیدا کنید

ردیاب جی پی اس را در داخل و خارج اتومبیل خود پیدا کنید. این ممکن است کاملا چالش برانگیز باشد زیرا به اندازه جعبه کبریت کوچک است.

 

مرحله 2: از دستگاه ردیاب جی پی اس استفاده کنید

در صورتی که در یافتن ردیاب جی پی اس نصب شده در اتومبیل خود با مشکل روبرو هستید. دستگاه ردیاب کار را برای شما انجام می دهد. این یکی از ابزاری است که هنگام برنامه ریزی برای غیرفعال کردن ردیاب جی پی اس در وسیله نقلیه به آن نیاز خواهید داشت. می توانید آن را از فروشگاه های خرید جی پی اس خریداری کنید.

 

مرحله 3: دستگاه ردیاب را روشن کنید

با آن اسکن کامل اتومبیل خود را انجام دهید. برای دریافت سیگنال قوی اطمینان حاصل کنید که در شعاع پنج متری هستید. پس از شناسایی، صدای بوق و چشمک زدن نور را از مکان یاب جی پی اس خواهید شنید.

 

مرحله 4: ماشین خود را دو بار اسکن کنید

این کار را در زمان های مختلف انجام دهید. زیرا همه دستگاه های ردیابی سیگنال را بدون وقفه ارسال نمی‌کنند.

 

مرحله 5: کل دستگاه را بردارید

هنگامی که ردیاب جی پی اس را پیدا کردید، به سادگی غیرفعال کنید

آن را با جدا کردن دستگاه به طور کامل از ماشین و تخلیه باتری نیز انجام دهید.

بدیهی است که اهمیت سیستم ردیابی در حال افزایش است. این بیشتر در موارد احتیاطی ایمنی هنگام مسافرت و مکان یابی وسایل نقلیه گمشده، افراد و حتی حیوانات خانگی استفاده می‌شود.

با این حال، میزان استفاده از آن باعث شده است که برخی از کاربران حریم خصوصی افراد دیگر را نقض کنند. یا اقدامات غیرقانونی دیگری انجام دهند. با توجه به توضیحات داده شده در این مقاله شما به راحتی می‌توانید از نصب بودن جی پی اس بر روی خودرو خود مطلع شوید. همچنین اگر به دنبال یک جی پی اس خوب برای خودرو خود هستید می‌توانید با اطمینان از سایت اینصب برای خرید جی پی اس زنوتیک اقدام کنید. همکاران ما در بخض فروش آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟