بهترین دزدگیر خودرو | چگونه بهترین دزدگیر خودرو را خریداری کنیم؟ | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

چگونه بهترین دزدگیر خودرو را خریداری کنیم؟

شما هم مثل هرکسی وقتی قصد خرید بهترین دزدگیر خودرو را دارید، در مورد آن در اینترنت جستجو می‌کنید و این مسئله ممکن است شما را سردرگم کند که چه تعداد از آن کالا در بازار موجود است و از بین این‌همه تنوع شما کدام گزینه را انتخاب کنید. کدام یک قیمت بهتری دارد، کدام مورد می‌تواند نیازتان را رفع کند. درست است شاید بهترین عبارت که می‌تواند راه‌ساز باشد این است که نیازسنجی انجام دهید. یعنی این که چه انتظاراتی از آن کالا دارید و آیا موردی که قصد خریدش را دارید فاکتورهای موردنیاز شما را خواهد داشت یا خیر. مسئله مهم دیگر این است که امروزه اجناس تقلبی نیز در بازار فروخته می‌شوند، پس فروشگاهی که از آن خرید خود را انجام می‌دهید باید تضمین بهترین کیفیت، اصالت و همین‌طور عالی‌ترین قیمت را در اختیارتان قرار دهد.

روش خرید بهترین دزدگیر خودرو در ایران

به‌هرحال هرکدام از شرکت‌ها یک سری مزایا و معایب خواهند داشت که شما باتکیه‌بر آن ها انتخاب خود را انجام می‌دهید. قطعاً هر چه قیمت کالا بالاتر باشد و ساخته برند و کشوری بااصالت باشد مشکلات و معایب آن نیز کم تر خواهد بود. در ادامه به همراه توضیحات راهنمای خرید بهترین دزدگیر خودرو، برخی از مدل‌های محبوب بازار را نیز بررسی می‌کنیم. نام اکتیو یکی از مشهورترین ها در دنیای دزدگیر و سیستم‌های ضدسرقت در ایران است. اکثر دزدگیرهای این شرکت توسط فروشندگان به مشتریان پیشنهاد می‌شود. به این دلیل که کیفیت، کارایی، قیمت عالی و همچنین زیبایی در یک پکیج کامل جمع شده است و شما می‌توانید بی‌دغدغه محصولات این شرکت را بدون مقایسه با دیگر برندها استفاده کنید.

 

روش خرید بهترین دزدگیر خودرو در ایران

.

دزدگیر خودرو اکتیو مدل K9 یکی از مواردی است که قصد معرفی آن به شما را داریم. در این دزدگیر از یک مانیتور کوچک برای مشاهده اطلاعات مربوط به خودرو، وضعیت دزدگیر و همین‌طور زمان و تاریخ و غیره استفاده شده است. ریموت یدکی نیز در جعبه این محصول تعبیه شده است که اگر ریموت اولیه گم شد، با ضرر مالی روبرو نشده و مجبور نشوید که دزدگیر را ظرف مدت هرچند کوتاهی تعویض کنید. در این مورد بهتر است هرچند هزینه‌ای بیشتر صرف کنید اما مدل‌هایی را خریداری کنید که بیش از یک ریموت دارند. چند نام به شما پیشنهاد دهیم که فروش بالا و گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی دارند: اکتیو، چیتا، پی ال سی.

نکات کلیدی در خرید بهترین دزدگیر خودرو

در ادامه مواردی از نکات کلیدی در خرید بهترین دزدگیر خودرو را برای شما بازگو خواهیم کرد. به‌هرحال صندوق پران هم مهم است. اگر چنین امکانی در دزدگیر و ریموت خودروی شما نباشد، ناچار هستید یا از جک تعبیه شده درون خودرو استفاده کنید و یا این که خودتان با سوئیچ خودرو، صندوق عقب را باز کنید که مطمئن باشید به‌هیچ‌عنوان خوشایند نیست. البته کلید صندوق پران روی ریموت کنترل به شکلی تعبیه شده است که اگر آن را فشرده و نگه دارید درب باز می‌شود. در غیر این صورت اتفاقی نمی‌افتد تا از باز شدن‌های احتمالی صندوق پران نیز جلوگیری شود. پس به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید.

فاکتور مهم و کلیدی دیگر در انتخاب دزدگیر، تکنولوژی ساخت می‌باشد. استفاده از چشم‌های التراسونیک، دقت این دستگاه‌ها را در طول چند سال اخیر چندبرابر کرده است و در صورت برخورد با یک شی یا جسم و یا ورود سارق به خودرو دزدگیرها آلارم پخش خواهند کرد. قابلیت قفل کودک نیز مسئله مهم و دیگری است که در مدل نامبرده وجود دارد. بنا به حفظ امنیت و زمانی که خودرو در حال حرکت است باید درب‌ها قفل شوند تا از خطرات احتمالی برای کودکتان در ماشین جلوگیری شود. مطمئن باشید که اگر این مورد درون دزدگیر تعبیه نشده باشد قطعاً انتخابتان غلط است. هرچند قیمت دزدگیر کم و ارزان باشد و یا این که شرکت سازنده آن معتبر باشد.

رده‌بندی دزدگیر ماشین

دزدگیرهای دیگری ساخته این شرکت هستند که می‌توانید آن ها را نیز بررسی و بر اساس نیاز خود خرید کنید. امروزه تکنولوژی‌های جدید و جذاب دیگری نیز در دزدگیرها دیده می‌شود. بلوتوث، امکان اتصال سیم‌کارت، اپلیکیشن موبایل برای دزدگیرهای خودرو و همین‌طور اتصال آن ها به جی‌پی‌اس و اینترنت. هرکدام از موارد بالا کاربردی است. تعدادی از آن ها را بررسی می‌کنیم.

انتخاب دزدگیر خودرو بر اساس استفاده از دستگاه جی‌پی‌اس که بسیار مفید است. تصور کنید سارق خودروی شما را به سرقت برده و به هر شکل و ترفندی که شده دزدگیر را از کار انداخته است. در این وضعیت شما باید بتوانید که در یک مسیر با استفاده از یک نقشه محل و موقعیت دقیق خودرو را بیابید. این کار قطعاً از طریق یک سرویس‌گیرنده مانند موبایل و یا لپ‌تاپ امکان‌پذیر بود، یا این که می‌توانید با مراجعه به سایت سازنده دزدگیر از موقعیت دقیق خودروی خود آشکار شوید. حالا استفاده از سیم‌کارت در دزدگیرها و دزدگیرهای سیم کارتی چه کاربردی خواهند داشت؟

دزدگیرهای سیم کارتی و دزدگیرهای بلوتوثی

در واقع سیم‌کارت زمانی استفاده می‌شود که اینترنت در دسترس نبوده و شما می‌خواهید از موقعیت مکانی و وضعیت خودروی خود باخبر باشید. دزدگیر بلوتوثی مدل چیتا، یکی از محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌هایی است که به طور ویژه‌ای از سوی ما به شما پیشنهاد می‌شود. به‌هرحال شما می‌توانید با استفاده از قابلیت بلوتوث آن ها، از بالابر شیشه، بی‌صدا و باصدا کردن و همین‌طور استفاده از طریق اپلیکیشن موبایل بهره ببرید. تا برد بلوتوث گوشی همراه شما این دستگاه کار می‌کند و می‌توانید از تمامی قابلیت‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده کنید. خاموش‌کردن خودروی شما درصورتی‌که خودتان آن را روشن نکرده و یا این که مطلع شده‌اید سارق به هر ترفندی وارد خودرو شده است نیز بسیار مهم است.

صدای بلند دزدگیر نیز برای مسافت‌های طولانی می‌تواند برای مشتری یک مسئله مهم باشد. درصورتی‌که بسیار از خودرو فاصله می‌گیرید و یا آن را در پارکینگ‌های شلوغ پارک می‌کنید به این موضوع توجه داشته باشید. بحث گران ترین دزدگیر ماشین یا دزدگیر ماشین ارزان قیمت نیز اشتباه است. در نهایت هیچ گرانی بی‌دلیل و هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست.

بهترین دزدگیر خودرو در ایران

پاسخ دقیق این سؤال، بهترین دزدگیر خودرو در ایران را هیچ‌گاه حداقل در فضای مجازی نمی‌توانید بیابید. اما می‌توانید با خواندن مطالبی در این مورد به‌یقین در مورد یک مدل برسید. در کل تنوع دزدگیرها به شکل زیر است. مدل‌های ساده، سیم‌کارت خور، مدل‌های هوشمند که به اینترنت و موبایل هوشمند شما متصل می‌شوند.همین‌طور گزینه‌هایی که تمامی امکانات را یک‌جا دارند. Steelmate ،Xenotic ،Huatai و SPY جز مدل های برتر در ایران هستند. چه از نظر فروش و چه کیفیت. شما باید بتوانید سنسور حساسیت و میزان کیفیت کار سنسور التراسونیک را تغییر دهید. حتماً دیده‌اید که گاهی برخی دزدگیرها در خودروها بی‌دلیل و به صورت مکرر سروصدای زیادی ایجاد می‌کنند. این مورد در ساختمان‌های مسکونی و تجاری موجب ایجاد مزاحمت برای همسایگان می‌شود.

 

بهترین دزدگیر خودرو در ایران

.

به‌هرحال بعد دیگر دزدگیرهای خودرو امکانات جانبی است که در اختیار قرار می‌دهند. مثلاً ریموت اضافه، امکان افزایش میزان برد با استفاده آنتن تعبیه شده روی ریموت دزدگیرها و همین‌طور محافظت‌های بیشتر، قفل کودک، صندوق پران، خاموش‌کردن موتور و همین‌طور ازکارانداختن سیستم برق و استفاده از باتری برق اضطراری که امروزه در دزدگیرها دیده می‌شود. در نهایت دزدگیر ماشین ایرانی نیز می تواند گزینه خوبی باشد. چون شرکت های موفقی در این زمینه محصولات زیادی را به فروش می‌رسانند و عملکردشان نیز عالی است.

خرید دزدگیر دست‌دوم – درست یا غلط

اجازه بدهید در همان ابتدای کار تکلیفمان را روشن کنیم. دزدگیرهای دست‌دوم و به‌طورکلی دستگاه‌ها و ابزارهای برقی و الکترونیکی دست‌دوم نمی‌توانند حس اعتماد را به شما بدهند. به‌هرحال ممکن است که دزدگیر تعمیر شده باشد، باتوجه‌به نصب اشتباه روی خودروی قبلی کارکرد موردنظر شما را نداشته باشد. از جمله معایب دزدگیر ماشین این است که شاید عملکرد درستی در استفاده مداوم نداشته باشد.

در ادامه بدانید که دزدگیرهای تصویری نیز وجود دارند که تمامی اتفاقات اطراف خودرو را به شما گزارش می‌کنند. البته در نهایت دزدگیر همه چیز نبوده و شما باید در هنگام دور شدن از خودرو برای مدت‌های طولانی از قفل فرمان و موارد دیگر استفاده کنید. بهره‌گیری از جی‌پی‌اس نیز مسئله مهم و اساسی دیگر است که امروزه بسیار در بین مردم باب شده. بسیاری از دزدگیرها به دلیل کیفیت ساخت پایین و عدم پایداری امنیت، توسط سارقین از کار خواهند افتاد. در واقع جعبه‌ای که دزدگیر و آلارم روی آن نصب می‌شود می‌تواند مهم باشد. این جعبه‌ها در مدل‌های باکیفیت درون یک باکس فلزی است. به صورت توکار نصب شده و همین‌طور آژیر یا همان آلارم مربوط به دزدگیر نیز به‌هیچ‌عنوان و در اثر هیچ شوک برقی به بدنه خودرو قطع نخواهد شد.

چند مهم اصل در خرید بهترین دزدگیر خودرو

اصول پایه‌ای وجود دارد که هر خریدار باید در خرید بهترین دزدگیر خودرو به آن ها توجه داشته باشد. بررسی می‌کنیم که آیا یک دزدگیر به روش‌های مختلف و متفاوتی که سارقین استفاده می‌کنند ازکارافتاده و فعالیت آن مختل می‌گردد یا خیر.

سیم‌های اتصال دزدگیرها

سیم‌های اتصال دزدگیرها نیز معمولاً در معرض آسیب قرار می‌گیرند. حتماً مدلی را خریداری کنید که در سیم‌کشی دست شما را باز نگه‌دارد. همین‌طور این که حتماً این کار را به دست یک سرویس‌کار و نمایندگی و تیمی مجرب بسپارید. در غیر این صورت بسیار راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید دزدگیر شما توسط یک سارق نیمه‌حرفه‌ای از کار خواهد بود. در این وضعیت پشیمانی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

باتری یدکی یا پشتیبان

موضوع مهم دیگر باتری یدکی یا پشتیبان می‌باشد. به‌هرحال برای یک سارق آسان است که کاپوت خودرو را بازنموده و باتری اصلی را قطع و دزدگیر را از مدار خارج کند. پس بهتر است به فکر دزدگیری باشید که باتری پشتیبان داشته باشد.

 

باتری یدکی یا پشتیبان

.

قیمت بهترین دزدگیر خودرو

قیمت بهترین دزدگیر خودرو نیز اصل مهم دیگر برای انتخاب است. نه این که صرفاً دزدگیر گران باشد. باید بدانید که دزدگیری با امکانات فراوان قطعاً گران‌تر است. ارزان بودن چنین دزدگیری با تمامی امکانات مشکوک است. دزدگیرهای دارای گارانتی قیمتی بیشتر دارند. پس اگر فروشگاهی دزدگیری در یک مدل خاص را ارزان به فروش می‌رساند، خبری از گارانتی نیست. گارانتی و خدمات پس از فروش در دنیای دزدگیرها مهم است. برای نصب و تنظیم و همین‌طور تعویض برخی بخش‌ها به آن نیاز پیدا می‌کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟