x
X

پیشرفته ترین سیستم حفاظتی اماکن چه امکاناتی دارند؟

امروزه با افزایش سرقت منازل، افراد در جهت تامین امنیت منزل خود اقداماتی انجام می‌دهند. از جمله مهم‌ترین اقدامات لازم برای تامین امنیت خانه، خرید و نصب دزدگیر منزل می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید مدل‌ها و برندهای مختلفی از دزدگیر منازل در بازار عرضه می‌شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب گردیده است. از بهترین برندهای سیستم حفاظتی در بازار می‌توان به برند گپ و فایروال اشاره کرد. برخی از سیستم‌های حفاظتی دارای امکانات بالاتر و بیشتری می‌باشند که در این مطلب قصد داریم به بررسی امکانات پیشرفته‌ ترین سیستم حفاظتی بپردازیم.

 

پیشرفته ترین سیستم حفاظتی

پیشرفته ترین سیستم حفاظتی

همه‌ی شما می‌دانید که دزدگیر اماکن، سیستمی برای تشخیص ورود افراد غیر مجاز می‌باشد. این دزدگیر دارای انواع مختلفی مانند دزدگیر اماکن ساده، دزدگیر خط ثابت شهری و دزدگیر اماکن سیمکارتی است. در این مقاله می‌خواهیم یکی از پیشرفته‌ترین محصول دزدگیر اماکن سیم کارتی را به شما عزیزان معرفی کنیم که در چند سال اخیر یکی از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین دزدگیر اماکن‌ها است.

دزدگیر اماکن سیمکارتی از به روزترین و جدیدترین نوع دزدگیر اماکن است که اطلاع رسانی آن از طریق صدای آژیر، تماس و پیامک می‌باشد. همچنین سارق با قطع برق شهری نمی‌تواند دستگاه را غیر فعال کند. یکی از بهترین برند‌ها در زمینه تولید سیستم‌های حفاظتی برند گپ است.

عملکرد تمامی سیستم‌های امنیتی اماکن یکسان می‌باشد و تمامی آن ها وظیفه دارند که خطر را شناسایی کرده و هشدار دهند. سنسور‌های پیشرفته ترین سیستم حفاظتی به محض شناسایی خطر به پنل مرکزی دزدگیر سیگنال ارسال می‌کنند و پنل مرکزی فرمان فعال شدن را به آژیر ارسال می‌کند. البته سیستم‌های حفاظتی پیشرفته‌تر به روش‌های دیگری نیز اعلان خطر می‌کنند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

دزدگیر اماکن حرفه ای

 

امکانات پیشرفته ترین سیستم حفاظتی

در این جا به تمامی امکانات و قابلیت‌هایی که دزدگیرهای پیشرفته دارند اشاره می‌کنیم و درمورد آن‌ها به طور مختصر توضیح می‌دهیم. توجه داشته باشید که برخی از امکاناتی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم در تمامی دزدگیرهای منازل وجود دارد اما برخی دیگر تنها قابلیت‌ها و امکانات دزدگیرهای پیشرفته می‌باشند.

  • شنود صدای محیط

از جمله امکانات دزدگیرهای اماکن پیشرفته، می‌توان به شنود صدای محیط اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی دزدگیرهای اماکن از این قابلیت بهره‌مند نیستند و تنها برخی از آن ها دارای قابلیت شنود هستند. اگر موضوع شنود صدای محیط برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، در هنگام خرید لازم است از شنود داشتن پنل دزدگیر مطمئن شوید. با شنیدن صداهای داخل محیط خانه در مواقعی که در خانه حضور ندارید می‌توانید متوجه اتفاقات داخل خانه شوید.

 

سیستم دزدگیر منزل

 

  • تلفن کننده سیم کارتی

برخی از دزدگیرهای منازل دارای تلفن کننده سیم کارتی هستند. تلفن کننده نیز وظیفه اعلان سرقت را دارد. زمانی که سنسورهای دزدگیر، خطر را شناسایی می‌کنند و به پنل سیگنال می‌فرستند، پنل مرکزی به تلفن کننده فرمان اعلان ارسال می‌کند. تلفن کننده با دریافت فرمان اعلان با چند شماره که از قبل روی دستگاه تعریف کرده‌اید تماس می گیرد. برخی از دزدگیرها دارای تلفن کننده سیمکارتی و برخی دیگر دارای تلفن کننده خط ثابت هستند. البته پنل‌های مرکزی قدیمی‌تر دارای هیچ نوع تلفن کننده‌ای نمی‌باشند. دزدگیرهای پیشرفته دارای تلفن کننده سیمکارتی می‌باشند. تلفن کننده خط ثابت در صورت قطع خط شهری، قادر به تماس گرفتن در هنگام سرقت نیست، به همین علت توصیه می‌کنیم که پنلی خریداری کنید که دارای تلفن کننده سیمکارتی باشد. به عنوان مثال دزدگیر اماکن گپ مدل G13 از نوع سیمکارتی است.

  • تعداد زون

پنل‌های پیشرفته ترین سیستم حفاظتی دارای تعداد زون بیشتری هستند و درواقع شما می‌توانید برای سنسورها مسیرهای متعددی در نظیر بگیرید. هر زون دزدگیر منزل امکان اتصال به یک یا چند سنسور را دارد که تمامی سنسورهای متصل شده به یک زون مشخص، هماهنگ می‌باشند. درواقع شما می توانید این زون را غیر فعال یا فعال کنید تا تمامی سنسورهای متصل به آن غیرفعال یا فعال شود. توجه داشته باشید که زون‌های بیسیم و باسیم دزدگیر متفاوت است. شما می‌توانید به زون های باسیم دزدگیر، سنسور های باسیم را و به زون های بیسیم سنسور های بیسیم را متصل نمایید.

 

  • هوشمند سازی

یکی از مهم‌ترین امکانات پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن، امکان هوشمند سازی خانه می‌باشد. برخی از دزدگیرهای اماکن دارای امکان هوشمند سازی می‌باشند و شما می‌توانید با نصب آن از راه دور وسایل برقی منزل خود را کنترل کنید. به طور مثال قبل از رسیدن به خانه می‌توانید سیستم سرمایشی یا گرمایشی خانه را روشن کنید تا زمان رسیدن به خانه، هوا مناسب باشد. دزدگیرهای منازل کمی دارای این امکان می‌باشند که بهتر است قبل از خرید از این امکان دزدگیر مطمئن شوید. امکان کنترل وسایل برقی از طریق اپلیکیشن مخصوص دزدگیر، امکان پذیر است.

 

دزدگیر منزل پیشرفته

 

  • پشتیبانی از اعلان حریق

قابلیت پشتیبانی از اعلان حریق نیز از جمله قابلیت‌هایی است که تمامی دزدگیرها ندارند. برخی از دزدگیر‌های اماکن پیشرفته تر قادر به اتصال به سنسور دود می‌باشند و قادر به اعلان آتش سوزی هستند. با نصب این دزدگیرها و اتصال آن به سنسور دود، امکان شناسایی دود و اعلان حریق وجود خواهد داشت.

معرفی پیشرفته ترین سیستم حفاظتی منزل

از تکنولوژی روز می‌توان به هوشمند سازی ویلا‌ها، منازل، آپارتمان‌ها و … اشاره کرد. دستگاه G13 گپ که دربالا به آن اشاره کردیم از قابلیت‌ها و مشخصات زیر برخوردار است که عبارتند از:

  • 5 زون با سیم و افزودن 20 سنسور بی سیم باکد مختلف
  •  دارای 10 حافظه ی پیامک و 10 حافظه ی تماس سیمکارت و10 حافظه ی تماس ثابت
  •  امکان استفاده از دوعدد رله خروجی با عملکرد قابل برنامه ریزی
  • امکان مشخص کردن اولویت تماس یا پیامک از طریق منو
  •  فرکانس 315 ، ریموتهای با برد باال،دارای نرم افزار ایفون و اندروید برای کنترل دستگاه
  •  هشدار قطع برق ، خط تلفن و ضعیف شدن باتري
  • كنترل از راه دور دستگاه با تلفن
  • مدار آژیر و بلندگوي پر قدرت
سخن پایانی

توجه داشته باشید که در این مطلب به چند مورد از اصلی‌ترین قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته ترین سیستم حفاظتی منازل اشاره کردیم. درواقع شاید لازم باشد که شما به نکات دیگری نیز توجه کنید. به طور مثال برای برخی از افراد فارسی بودن اپلیکیشن دزدگیر دارای اهمیت می‌باشد که لازم است هنگام خرید به این موضوع نیز توجه کنند. چراکه فارسی بودن اپلیکیشن امکان بهره وری از قابلیت‌ها و امکانات دزدگیر را افزایش می‌دهد. بهتر است از قبل از راه اندازی سیستم امنیتی منزل، کمی بررسی در این زمینه انجام دهید. هم چنین جهت مشاوره و راهنمایی رایگان می‌توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟