کاربرد پاوربانک ماشین | پاوربانک ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟
x
X

پاوربانک ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مشکلات متعددی که صاحبین خودرو با آن مواجه هستند، مشکل باطری خالی کردن می باشد. شاید شماهم خیلی از مواقع با این مشکل روبه رو شده باشید. در این موقعیت لازم است باطری به باطری کنید که این راهکار نیز با مشکلاتی روبروست. برای باطری به باطری کردن و استارت خودرو نیاز به باطری یک خودروی دیگر می باشد که در برخی مواقع دسترسی به خودروی دیگر امکان پذیر نیست. از این رو برای رفع مشکل باطری به باطری کردن محصولی با نام پاوربانک خودرو یا جامپ استارتر راهی بازار شد. در این مطلب به بررسی کاربرد پاوربانک ماشین می پردازیم.

 

جامپ استارتینگ خودرو

 

کاربرد پاوربانک ماشین

یکی از جالب ترین و جدیدترین لوازم جانبی های خودرو که امروزه در بازار عرضه می شود، پاوربانک یا جامپ استارتر خودرو می باشد. با استفاده از این محصول به راحتی می توانید باطری به باطری کنید و دیگر برای باطری به باطری نیاز به یک خودروی دیگر ندارید. جامپ استارترها عموما دارای دو گیره برای عمل جامپ استارت می باشند. لازم است برای باطری به باطری با این محصول این دوگیره را به دو سر باطری متصل کنید تا بتوانید از این طریق استارت بزنید.

 

توجه داشته باشید که مهم ترین کاربرد پاوربانک ماشین، جامپ استارتینگ یا باطری به باطری می باشد. در کنار این کاربرد، جامپ استارترها دارای کاربرد های دیگری نیز می باشند. جامپ استارتر به عنوان پاور بانک نیز عمل می کند و شما می توانید با استفاده از آن تلفن همراه خود، لپتاپ یا هر وسیله دیگری را شارژ کنید.

 

انواع پاوربانک خودرو و کاربرد های آن ها

امروزه مدل های متفاوتی از پاوربانک ماشین در بازار عرضه می شود که با توجه به برند، کیفیت، امکانات و کاربرد ها دارای قیمت های مختلفی می باشند. لازم است در هنگام خرید به برخی ویژگی ها دقت کنید تا بتوانید جامپ استارتری باکیفیت و امکانات بالا تهیه کنید. در ادامه قصد داریم برخی ویژگی ها و کاربرد های پاوربانک خودرو که در قیمت آن تاثیر گذار می باشد و هم چنین جزو نکات قابل توجه هستند را باهم بررسی کنیم.

 

جامپ استارتر ماشین

 

ویژگی ها و کاربرد های انواع جامپ استارتر

توجه داشته باشید که ویژگی هایی که ذکر می کنیم مربوط به تمامی جامپ استارتر ها نیست و لازم است در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

 

پشتیبانی از خودروهای دیزلی

برخی از پاوربانک های ماشین علاوه بر پشتیبانی از خودروهای بنزینی، از خودروهای دیزلی نیز پشتیبانی می کنند. این نوع جامپ استارتر نسبتا گران تر هستند و قدرت بالاتری دارند. در صورتی که خودروی شما دیزلی است باید به این نکته در هنگام خرید توجه کنید.

 

چراغ قوه

عموما برخی از این جامپ استارترها دارای چراغ قوه نیز می باشند که در هنگام تاریکی برای باطری به باطری به مشکل نخورید و بتوانید از نور آن استفاده کنید. این موضوع نیز در قیمت جامپ استارتر بی تاثیر نیست.

 

ظرفیت باطری

ظرفیت باطری جامپ استارتر از جمله مهم ترین نکاتی است که باید درهنگام خرید جامپ استارتر به آن توجه کنید. هرچه میزان آن بالاتر باشد قیمت جامپ استارتر بالاتر خواهد بود. بهتر است به دنبال خرید جامپ استارتر با ظرفیت باطری بالا باشید.

 

بهترین جامپ استاتر و پاوربانک خودرو

تا اینجا با پاوربانک ماشین و کاربرد های آن آشنا شدید. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین جامپ استارترهای خودرو که امروزه فروش بالایی در بازار دارد را به شما معرفی کنیم. البته همان طور که گفتیم مدل های متفاوتی از این محصول در بازار عرضه می گردد که ویژگی های متفاوتی دارند اما تمامی آن ها دارای ک کاربرد اصلی و مهم می باشند که همان جامپ استارتینگ است.

 

جامپ استارتر استیل میت مدل JS12

جامپ استارتر JS12 از برند معروف وشناخته شده استیل میت می باشد. همان طور که می دانید برند استیل میت از جمله قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند های لوازم جانبی خودرو می باشد. درمیان محصولات این برند، دزدگیر خودرو شناخته شده تر است. این برند با ارائه محصولات با کیفیت توانسته جایگاه مناسبی در بازار لوازم جانبی خودرو بدست بیاورد. جامپ استارتر JS12 هم از خودروهای بنزینی و هم از خودروهای دیزلی پشتیبانی می کند. این جامپ استارتر به عنوان پاوربانک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکان شارژ کردن تلفن همراه، دوربین، لپتاپ و … را دارد. از دیگر امکانات و ویژگی های این محصول می توان به چراغ قوه قوی و سه حالته آن اشاره کرد. ظرفیت باطری این دستگاه، 12000 میلی آمپر می باشد.

 

جامپ استارتر استیل میت

 

سخن پایانی

توجه کنید که جامپ استارتر JS12 تنها جامپ استارتر بازار نیست. در این مقاله قصد داشتیم از جمله بهترین جامپ استارترها را به شما معرفی کنیم. شما لازم است با توجه به نیاز خود ویژیگ ها و امکانات دستگاه را بررسی کنید و مناسب ترین محصول را خریداری کنید. پاوربانک ماشین وسیله ای کاربردی برای مسافرت می باشد. چراکه خالی شدن باطری در جاده و نبود امکانات می تواند برای افراد مشکل ساز شود. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟