x
X

ویژگی ها و امکانات ردیاب خودرو حرفه ای

همان طور که می‌دانید امروزه به جهت تامین امنیت خودرو، روی آن جی پی اس نصب می‌کنند. امکانات ردیاب خودرو متفاوت و گسترده است. البته باید توجه داشته باشید که تمامی ردیاب‌های خودرو دارای امکاناتی یکسان نیستند و با یکدیگر تفاوت دارند. امروزه مدل‌های متفاوتی از ردیاب خودرو در بازار عرضه می‌شود که هر کدام از مدل‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. از جمله امکانات ردیاب خودرو  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ردیابی آنلاین
  2. خاموش کردن خودرو
  3. کلید اضطراری
  4. شنود داخل کابین
  5. گزارش گیری مسافت‌ها و مسیرها
  6. تعیین محدوده مجاز
  7. تعیین سرعت مجاز
  8. هشدار روشن شدن خودرو
  9. و …

امکانات ردیاب خودرو

ویژگی ها و امکانات ردیاب خودرو حرفه ای

در بالاتر به چند مورد از امکانات ردیاب خودرو اشاره کردیم. در ادامه به بررسی بیشتر درباره برخی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های آن می پردازیم. البته باید توجه کنید که قابلیت‌ها و امکاناتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، در تمامی ردیاب‌ها نیست و تنها برخی از ردیاب‌ها مجهز به تمامی امکانات هستند.

دقت ردیابی از مهم ترین امکانات ردیاب خودرو

یکی از مهم‌ترین مواردی که لازم است در هنگام خرید ردیاب به آن توجه کنید، دقت ردیابی می‌باشد. توجه کنید که ردیاب‌های پیشرفته دارای درصد خطای نسبتا کم و دقت ردیابی بالایی هستند. این موضوع در تعیین قیمت ردیاب خودرو نیز اهمیت بالایی دارد. ردیاب‌هایی که از دقت ردیابی بالایی برخوردارند، دارای قیمت نسبتا بالاتری نیز می‌باشند. پس اگر قصد خرید ردیابی پیشرفته را دارید، در هنگام خرید ردیاب به دقت مکان‌یابی آن توجه کنید.

کلید اضطراری SOS

برخی از ردیاب‌ها دارای کلید اضطراری SOS هستند. شاسی SOS، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در مواقع ضروری و اضطراری، با استفاده از این شاسی، به سه نفر از نزدیکانتان اطلاع دهید. سعی کنید هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشید، چرا که این قابلیت در مواقع اضطراری بسیار کارآمد است.

شنود کابین از جالب ترین امکانات ردیاب خودرو

از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین قابلیت‌های ردیاب خودرو می‌توان به شنود صدای داخل کابین اشاره کرد. ردیاب‌های حرفه‌ای و پیشرفته دارای این قابلیت می‌باشند و امکان شنیدن صداهای داخل اتاق خودرو را برای کاربر فراهم می‌کنند. شما با استفاده از این قابلیت به طور واضح قادر به شنیدن صداها خواهید بود. البته شاید از نظر برخی افراد، این کار درست نباشد اما این قابلیت در هنگام به سرقت رفتن خودرو می‌تواند بسیار کار ساز باشد.

سیستم آنلاین

ردیاب‌های خودرو به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند. ردیاب‌های آنلاین، امکان ردیابی خودرو را به صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند. به این صورت که شما قادر به مشاهده‌ی موقعیت خودرو به صورت لحظه‌ای می‌باشید. این نوع ردیاب‌ها کاربردی‌تر هستند. ردیاب‌های آفلاین قادر به ردیابی به صورت آنلاین نیستند و مسافت طی شده‌ی خودرو را ذخیره کرده و به شما گزارش می‌دهند. از دیگر تفاوت‌های ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین می‌توان به، نیاز به اینترنت اشاره کرد. ردیاب‌های آنلاین برای ردیابی خودرو به صورت آنلاین، به اینترنت نیاز دارند اما ردیاب‌های آفلاین به اینترنت نیازی ندارند.

ردیابی با گوشی

باتری

از دیگر مواردی که در هنگام خرید ردیاب خودرو، باید به آن توجه کرد باتری ردیاب است. ردیاب‌ها دارای باتری‌های مختلف و متفاوتی هستند و باتری‌ها نیز ظرفیت‌های مختلفی دارند. میزان ظرفیت باتری ردیاب، در قیمت آن نیز تاثیرگذار است. در صورتی که باتری ردیاب از ظرفیت بالایی برخوردار باشد، مسلما دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود. لازم است در زمان خرید جی پی اس، به نوع باتری و ظرفیت آن نیز توجه کنید.

اپلیکیشن از اصلی ترین امکانات ردیاب خودرو

تمامی ردیاب‌ها دارای اپلیکیشن مخصوص نیستند. پس در هنگام خرید اگر به دنبال ردیابی هستید که بتوانید به راحتی از امکانات آن بهره‌مند شوید، بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید. برخی GPSها دارای اپلیکیشن مخصوص به خود هستند و همین موضوع سبب آسانی کار با ردیاب گردیده است.

کاربرد جی پی اس خودرو

ردیاب ماشین وسیله‌ای کاربردی است و امکانات زیادی دارد. مهم‌ترین کاربرد ردیاب ماشین، در زمان سرقت خودرو است. بعد از به سرقت رفتن خودرو، حتی پیشرفته‌ترین دزدگیر ماشین ها نیز دیگر کاربردی نخواهند داشت و در این هنگام، تنها یک ردیاب کار ساز خواهد بود. با استفاده از ردیاب به راحتی می‌توانید موقعیت خودروی به سرقت رفته‌ی خود را ردیابی کنید.

یکی دیگر از کاربردها و امکانات ردیاب خودرو در هنگام مسافرت  می‌باشد. در صورتی که شما به شهر دیگری سفر می‌کنید و در مسیریابی خود دچار مشکل می‌شوید، می‌توانید به کمک ردیاب یا جی پی اس به راحتی مسیریابی کنید و به مقصد برسید. البته این ویژگی و قابلیت، مختص ردیاب‌های آنلاین است. ردیاب آفلاین قادر به موقعیت‌یابی به صورت آنلاین نیست. در ادامه در مورد ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین بیشتر توضیح خواهیم داد و این دو نوع ردیاب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بررسی ویژگی های دو ردیاب خودروی پیشرفته بازار

تا این قسمت از مقاله، به بررسی ویژگی‌های لازم و مهم برای یک ردیاب خودروی پیشرفته و حرفه‌ای پرداختیم. در ادامه قصد داریم شما را با دو نوع از ردیاب‌های خودرو که دارای امکانات پیشرفته‌ای می‌باشند، آشنا کنیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

امکانات ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3

ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 از جمله ردیاب‌هایی است که دارای اپلیکیشن فارسی می‌باشد. از این رو بهره‌مندی از امکانات آن، بسیار آسان است. این نوع ردیاب دارای دقت ردیابی بالا و درصد خطای نسبتا کمی می‌باشد. دقت مکانی این نوع ردیاب بهتر از ده متر می‌توان در نظر گرفت. ردیاب X3 زنوتیک دارای دکمه اضطراری SOS است. از دیگر ویژگی‌های X3 می‌توان به قابلیت شنود و امکان هشدار پیامکی در زمان باز کردن درب ماشین هنگام سرقت اشاره کرد.

امکانات ردیاب خودرو

امکانات ردیاب ماهواره ای استیلاک مدل GT06

ردیاب خودرو ماهواره‌ای استیلاک مدل GT06 نیز مانند ردیاب X3 دارای شاسی اضطراری SOS است. این ردیاب نیز از دقت بالایی برخوردار بوده و درصد خطای آن کم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این نوع ردیاب م‌ توان به قابلیت شنود و دارا بودن اپلیکیشن فارسی اشاره کرد.

ردیاب خودرو ماهواره‌ای استیلاک مدل GT06

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟