x
X

ویژگی‌ های خاص سیستم حضور و غیاب

ویژگی‌های خاص سیستم حضور و غیاب باعث شده است تا تمامی مدیران و صاحبان کار از این دستگاه استفاده کنند.از ویژگی های این دستگاه می توان به بهبود عملکرد پرسنل د و محاسبه دقیق حقوق و… اشاره کرد.

ویژگی‌های خاص سیستم حضور و غیاب

مسلماً خواسته‌ی هر مدیری این است که دقت زمان‏گیری کارمندان خود را بهبود ببخشد.

 

لیست حضور و غیاب

.

تقویم برتر

همه باید قادر باشند رویدادهای بخش خود مانند تعطیلات، مرخصی‏‌ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر و… را که بر برنامه و حقوق کارکنان موثر است، مدیریت نمایند.با این تقویم در نرم ‏افزار زمان‏گیری، می‏‌توانید رویدادهای خود را ایجاد کنید و آن‌ها را برای هر فرد یا گروهی خاص از کارکنان اعمال نمایید. این رویدادها به‌صورت خودکار برای برنامه‏ مناسب کارمندان نشان داده شده است.علاوه بر این دستگاه حضور و غیاب باید بتواند روزهایی که به‌طور غیر منتظره مجدداً برنامه‏‌ریزی می‏‌شوند را اداره کند. به عنوان مثال اگر حوزه‏ شما به علت بارش برف تعطیل ‌شود می‏‌توانید “روز برنامه مجدد” و روز جبرانی‌ای را که خارج از برنامه‏ معمول پرسنل است در تقویم تنظیم نمایید.

ردیابی کارمندان جایگزین در سیستم حضور و غیاب

در حالی که سامانه‏ خودکار sub-calling وظایفی را که کارکنان جایگزین پذیرفته‌اند ثبت می‏کند،سامانه‏ k-12 زمان کار واقعی هر کارمند جایگزین را می‏‌گیرد.علاوه بر این (مختص به Veritime) کارکنان جایگزین می‌‏توانند با ID و یا Pin وارد Aesop و یا Veritime گردند.

 

دستگاه حضور و غیاب

.

معرفی شرکت فراتکنو

شرکت مهندسی فراتکنو  شرکتی پیشگام در زمینه تولید سیستم حضور و غیاب است که با تولید محصولات خود سعی در کاهش مشکلات مدیران در زمینه‌ی کنترل تردد کارمندانشان دارد. این شرکت علاوه بر ارائه دستگاه‌های حضور و غیاب با کیفیت، محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. در واقع قیمت دستگاه‌ حضور و غیاب ساخت این شرکت، با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، کاملاً مناسب و مقرون به صرفه ارزیابی می‌شود.

از موارد مهم در معرفی شرکت فراتکنو اشاره به پرسنل حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف نرم افزاری، سخت‌افزاری و پشتیانی است تا خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزار حضور و غیاب مناسبی را به مشتریان ارائه دهد. زیرا هدف این مجموعه تنها فروش دستگاه حضور و غیاب نبوده و ارائه خدمات مناسب پس از فروش و جلب رضایت مشتریان و حفظ نام نیک از اهداف اصلی این شرکت می‌باشد.

به همین دلیل است که ما در سایت اینصب سعی کرده‌ایم محصولات با کیفیت این برند را در اختیار شما بازدیدگنندگان و مشتریان گرامی قرار دهیم. تا تجربه خریدی لذت‌بخش و مطمئن را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

اهمیت نرم افزار حضور و غیاب

به احتمال زیاد تا کنون دانسته‌اید که حتی اگر بهترین دستگاه حضور و غیاب را انتخاب کنید، بدون نرم افزار، کارایی زیادی نخواهد داشت.

همانطور که می‌دانید نرم افزار همان بخش هوشمند و مغز متفکر سیستم حضور و غیاب است. این سیستم به کمک اپلیکیشن قادر است در پایان ماه به جمع‌بندی اطلاعات و محاسبه‌ی حقوق و اضافه‌کاری کارمندان، بر اساس ساعات کارکرد واقعی آ‌ن‌ها بپردازد.

 

قیمت دستگاه حضورو غیاب فراتکنو

.

در اپلیکیشن حضور و غیاب داده‌های دستگاه به وسیله‌ی IP استخراج شده و از آن‌ها گزارش تهیه می‌گردد‌.اگر بخواهیم به مزیت‌های دیگر اپلیکیشن حضور و غیاب اشاره‌ای داشته باشیم باید مواردی همچون امکان اجرا بر بستر وب و اپلیکیشن موبایل هوشمند، امکان استفاده در شبکه اشاره کنیم.

همچنین مشاهده آنلاین وضعیت حضور و غیاب پرسنل، افزایش نظم مجموعه و افزایش بهره‌ وری، و نصب و راه اندازی سریع و کاربری آسان نیز از دیگر مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب می‌باشد.قیمت اپلیکیشن و دستگاه حضور و غیاب نیز با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که به کاربر می‌دهد متغیر است. البته لازم به ذکر است که مواردی همچون معتبر بودن برند و نوسانات ارزی و هزینه‌ی تمام شده‌ی تولید نیز بر قیمت نهایی این محصولات موثر هستند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید، قیمت سیستم حضور و غیاب را در اولویت قرار ندهید،زیرا خرید محصول ارزان قیمت ممکن است کارایی لازم را نداشته و شما را به خرید دوباره وادار کند.

شرکت اینصب تمامی محصولا خود را به همراه گارانتی معتبر و طولانی به فروش می رساند.شما می توانید به آسانی محصول خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.ثبت سفارش آنلاین به شما این امکان را می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کنید و انتخابی ذرست هنگام خرید محصول داشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟