x
X

خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال

اگرقصد خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال را دارید؟ جای خوبی آمدید. شهرهای شمالی ایران بی شک از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقاصد سفر در ایران هستند. علاوه بر این روز به روز، شهرهای بزرگ شلوغ تر و آلوده تر و خسته کننده تر می شوند. به همین دلیل هم هست که هر روز علاقه مردم به داشتن یک خانه دوم خصوصا در طبیعت بی نظیر شمال ایران بیشتر می شود. اما خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال تنها برای علاقه مندان به سفر و آب و هوا عوض کردن درطبیعت و تمدد اعصاب درکنار ساحل و جنگل نیست. یک ویژگی خوب شهرهای شمال انبوه ویلاهای ساحلی و جنگی با رنج متفاوتی از قیمت است. مثلا همین ویلاهای ساحلی را در نظر بگیرید. شما در شمال ایران می توانید از ویلاهای لاکچری با ساحل اختصاصی گرفته تا ویلای ساحلی ارزان را برای خرید به راحتی پیدا کنید.

خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال

به همین دلیل هم هست که شهرهای شمالی ایران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری عالی بر روی املاک و مستغلات در اختیار شما قرار می دهد. سرمایه گذاری بر روی ملک و مسکن هم که همیشه یک گزینه خوب و کم ریسک در ایران است. پس اگر برای تفریح و تمدد اعصاب به دنبال ویلاهای خوش قیمت و مناسب هستید و یا به دنبال سرمایه گذاری هستید و به خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال فکر می کنید. این مقاله نکات جالبی، برای قبل از خرید ویلای ارزان دارد که باید به آن توجه کنید. پس با من همراه باشید.

هر آنچه قبل از خرید ویلای ساحلی ارزان باید بدانید

برای اینکه بهترین ویلای ساحلی ارزان را با توجه به شرایتتان انتخاب کنید. قبل ازهرچیز بودجه ای که برای خرید ویلا دارید را مشخص کنید. وقتی توان پرداختی شما بصورت دقیق مشخص شد. حالا باید ببینید چه انتظاراتی از ویلایی که می خرید دارید. پس نیازهای خود را بشناسید. مثلا به امنیت ویلا اهمیت بیشتری می دهید، پس احتمالا انتخاب شما بیشتر از ویلاهای شهرکی است. چراکه امنیت بیشتر و نگهبان دائمی دارید. اما فضای خصوصی شما کمتر است. ممکن است شما علاقمند ویلای ساحلی مستقل هستید و درعوض امنیت ویلای خود را با نصب دزدگیر اماکن تامین می کنید. هم خیالتان راحت است و هم استقلال خود را دارید.

حالا باید مشخص کنید ساختمان ویلای مورد علاقه شما چه ویژگی هایی دارد. ببینید در ایران ساخت ویلاهای ساحلی عموما به سه شکل فلت یا همکف ، ویلای دوبلکس و تریبلکس یا دوطبقه و سه طبقه است. در این مورد هم دید شما به مناظر، هزینه نگهداری و سلیقه شما تعیین کننده است. درکل باید ببینید چه ویلایی با در نظر گرفتن همه جوانب برای شما مناسب تر است.

اما در خرید ویلای ساحلی ارزان یک نکته دیگرهم هست که باید به آن توجه کنید. حواستان به افراد سودجو و ساخت و ساز های غیر قانونی در شمال باشد. ویلاهایی که در نقاطی مانند حاشیه رودخانه ها و مناطق ممنوعه ساخته شده اند مناسب خرید نیستند. ویلایی که در مناطق دور افتاده و یا حریم دکل های فشار قوی قرارگرفته و یا ویلاهای ساخته شده در مسیر سیلاب ها وهمینطور ویلا با قیمت های خیلی کمتر از قیمت واقعی را نخرید. مراقب باشید ارزانی ویلایی که انتخاب کردید به دلیل مشکل حقوقی، نقص مدارک و یا ساخت و سازهای غیرقانونی نباشد.

ویلای ساحلی ارزان خود را کی و کجا بخرید

از اواسط بهار تا اواخر تابستان عموما بازار خرید و فروش ویلا در شمال بیشتر از هر زمان دیگری داغ است. اگر شما هم تصمیم به خرید یک ویلای ساحلی ارزان و مناسب در شمال کشور را دارید. باید بگم دست بجنبانید چون این زمان، بهترین وقت انتخاب و خرید ویلاست. اما همانطور که اشاره کردم مراحلی هست که برای یک خرید مناسب باید طی کنید.

خب یکی دیگر از مواردی که در خرید ویلای ساحلی ارزان در شمال باید به آن حسابی دقت کنید مکان ویلاست. بالاخره قراره کجا ویلا بخرید؟ به دسترسی های ویلا تا مراکز تفریحی، جنگل و جاهای دیدنی شهری که انتخاب کردید، بازار و مراکز خرید هم دقت کنید. حواستان باشد که یکی از مهم ترین دلایل خرید ویلا در شمال طبیعت زیبا و نزدیکی به ساحل و جنگل است. همچنین ماشین رو بودن مسیر ویلا راهم در نظر بگیرید. شما که دوست ندارید هربار مسیر زیادی را پیاده طی کنید.

بهترین شهرها برای خرید ویلای ساحلی ارزان

قبل از هرچیز برای خرید ویلا، خوب تحقیق کنید و از هر کسی ویلا نخرید. حواستان باشد که سازنده خوش سابقه، کیفیت مصالح و ساخت و رعایت نکات فنی بیشتر از هرچیزی اهمیت دارد. همانطور که همیشه گفتیم برای خرید ویلا همه نکات را در نظر بگیرید. آب و برق و گاز ویلا را چک کنید. تاسیسات بنا را چک کنید. سیستم تهویه و عایق بنا را بررسی کنید. در تحقیق از بنا تنها به گفته های سازنده و فروشنده اکتفا نکنید. برای اطمینان از قیمت منطقه و قیمت واقعی ویلایی که انتخاب کردید، از چند نفر پرس و جو کنید و از منابع محلی کمک بگیرید. در آخر باید مدارک بنارا با دقت بررسی کنید.

ویلا ساحلی نوشهر

خرید ویلای ساحلی در نوشهر زیبا

نوشهر از شهرهای زیبای استان مازندران و یک گزینه عالی برای خرید ویلای ساحلی ارزان است. بیشتر مناطق شهری و روستایی نوشهر برای خرید ویلا مناسب هستند. شما امکان خرید ویلاهای زیبای ساحلی با چشم انداز به جنگل زیبای نوشهر را دارید. آب و هوای بسیار خوب، مجاورت دریا و جنگل و وجود مناطق بکر و زیبا از دلایل محبوبیت این شهر هستند.

ویلا ساحلی بابلسر

ویلای ساحلی ارزان در بابلسر

یکی از مجهزترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال ایران برای خرید ویلای ساحلی ارزان و سرمایه گذاری در شمال، همین شهر زیبای بابلسر است. پس اگر به دنبال یک شهر لوکس با فرهنگ شهر نشینی هستید و یا به دنبال ویلا با نماهای مدرن و زیبا هستید، بابلسر را انتخاب کنید.

ویلا ساحلی نور

ساحل زیبای نور و ویلاهای بی نظیر آن

نور یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمال برای خرید و فروش ویلای ساحلی است. مزیت خرید ویلای ساحلی در نور، نزدیکی به شهر و امکانات رفاهی است. امکان خرید ویلا با قیمت مناسب، سواحل زیبا و مناظر بی نظیر این شهر را از دست ندهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟