جزئیات خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال | اینصب
x
X

خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال

بیشتر شهرهای شمال این روزها به اندازه شهرهای بزرگ ایران شلوغ و پر جمعیت هستند. به خصوص در تعطیلات و آخر هفته ها که هجوم مسافران از شهرهای بزرگ، ترافیک های طولانی، جمعیت زیاد و شلوغی را در اکثر شهرهای شمال شاهد هستیم. اما هنوز یک شانس خوب برای یک تعطیلات آرام و یا زندگی در طبیعت زیبای شمال باقی است. خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال. شاید هیچ جا به اندازه روستاهای شمال ایران برای تفریح و استراحت در تعطیلات مناسب نباشد. طبیعت بکر و دست نخورده و چهارفصل روستاهای شمالی در کنار آب و هوای بی نظیر و قیمت مناسب ویلا بهترین موقعیت برای خرید ویلای ارزان روستایی است. ضمن اینکه روستاها شلوغی شهر راهم ندارند.

از طرفی یک ویژگی خوب دیگر خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال، این است که شما با هر بودجه و سلیقه ای امکان یافتن ویلای مورد علاقه خود را دارید. با خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال تجربه زندگی ساده و لذت بخش روستایی با مردمان دوست داشتی روستا، آرامش و طبیعت چهارفصل و دست نخورده شمال را خواهید داشت و خب چی از این بهتر؟

 

بهترین مناطق برای خرید ویلا

بهترین مناطق برای خرید ویلای ارزان در شمال

تا مدتها مردم برای خرید ویلا به بهانه امنیت، شهرهای بزرگتر را ترجیح می دادند. اما امروزه باوجود دزدگیر اماکن و نصب دوربین مداربسته دیگر جای نگرانی نیست. حالا شما با خیال راحت می توانید ویلای مورد علاقه خودتان را در دل طبیعت و روستاهای دور و نزدیک خریداری کنید و از زیبایی های مناطق بکر ایران لذت ببرید. شما برای خرید ویلا درشمال انتخاب های زیادی دارید اما نکاتی هست که درهرصورت باید رعایت کنید.

  • جواهرده؛ خرید ویلای ارزان در شمال

 جواهرده

روستای زیبای جواهرده در شهر رامسر واقع شده و آب و هوای مطبوع و خنک آن حتی در فصل تابستان این منطقه را حسابی پرطرفدار کرده. جواهرده یک گزینه بسیار مناسب هم با هدف سکونت وهم برای سرمایه گذاری است. روستایی سرسبز و ییلاقی با مکان های دیدنی متعدد نظیر جنگل، رودخانه، چشمه، دره، دشت، آبشار و پارک زیبای جنگلی است. در این منطقه همه نوع ویلای چوبی، ویلاهای قدیمی و نوساز، ویلای ییلاقی، خانه روستایی و ویلا با چشم انداز جنگل و کوه و برای هر بودجه ای پیدا می شود. پس اگر قصد خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال را دارید، جواهرده را فراموش نکنید.

  • یوش، بلده یک انتخاب خوب برای خرید ویلای ارزان

یوش، بلده یک انتخاب خوب

این روستا در ارتفاعات شهرستان زیبای نور قرار گرفته و در واقع جاده چالوس و جاده هراز را به هم پیوند می دهد. یوش منطقه زیبای ییلاقی در بین کوه های بلند با مناظر بکر و دیدنی است. آب و هوای روستا ییلاقی و کوهستانی است. این روستا تابستان های مطبوع و زمستان های سردی دارد. از جاذبه های یوش می توان به قلعه پولاد، آبشار سواسره ، رودخانه بطاهرکلا، بقعه سلطان احمد اشاره کرد. این روستا از هر لحاظ یک انتخاب مناسب برای خرید ویلای ارزان با چشم اندازهای زیبا و طبیعت خاص و آب و هوای بی نظیر است.

  • فیلبند انتخاب خوب خرید ویلا

فیلبند انتخاب خوب خرید ویلا

این روستا به طبیعت بی نظیرو باورنکردنی و ویلاهای زیبای خود معروف است. اگر دلتان می خواهد در میان ابرها زندگی کنید و از مناظر کم نظیر آن لذت ببرید فیلبند را انتخاب کنید. بهترین مسیر رسیدن به روستا جاده زیبای هراز آمل است. تابستان های خنک این منطقه بهترین مکان برای فرار از گرما و سپری کردن این فصل در دل طبیعت است. اگر به روستاهای بکر مازندران علاقه دارید و دنبال خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال با چشم اندازهای خارق العاده و آب و هوا و طبیعت چهار فصل هستید فیلبند بهترین انتخاب برای شماست. شما هرگز از تماشای این زیبایی سیر نخواهید شد. پس برای انتخاب و خرید ویلا در این منطقه شک نکنید.

  • ییلاق دلیر؛ ویلای ارزان در روستاهای شمال

برای خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال یک انتخاب خوب و پرطرفدار روستای ییلاقی دلیر است. این روستا در نزدیکی های چالوس واقع شده و علاوه بر مناظر بکر و زیبا و آب و هوای بی نظیر دارای چشمه آب گرم بی نظیری است که گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می کند. از طرفی ییلاقات دلییر بهترین منطقه برای علاقمندان به جنگل نوردی است. ویلاهای ارزان و زیبای این منطقه با مناظر و چشم اندازهای باورنکردنی بهترین منطقه برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال است.

نکات مهم برای خرید ویلای ارزان درروستاهای شمال

  1. برای  خرید ویلای ارزان در روستاهای شمال نکاتی هست که باید رعایت کنید. بعد از تعیین بودجه ای که قرار است هزینه کنید، مهم ترین کارشما بررسی قیمت منطقه است. حتی الامکان ویلای خود را از فروشندگان معتبرمحلی بخرید. قبل از خرید حسابی تحقیق کنید و از چند منبع سوال بپرسید تا خیلتان راحت باشد و خدای نکرده کلاه سرتان نرود. مدارک  و سندیت ملک را بطور کامل بررسی کنید. ببینید ویلای مورد نظر شما یک مالک دارد یا بطور مثال دارای شرکاء دیگری هم هست. از طرفی عموما ویلاهای نوساز یا با سال ساخت کمتر برای خرید ارجح هستند.
  2. در هر صورت مرحله بررسی فنی ویلا را با دقت هرچه تمام تر پیش ببرید. عجله نکنید. به تبلیغات و گفته های صاحب ملک و فروشنده بسنده نکنید. حتما شخصا از ملک دیدن کنید. حواستان باشد گرفتار ساخت و سازهای غیر قانونی در مناطق ممنوع شمال نشوید. در بررسی فنی همه چیز را چک کنید از آسیب های ساختاری گرفته تا لوله کشی آب و برق، فاضلاب، عایق بنا و… همه چیز را بررسی کنید. باید بنا را حسابی ارزیابی کنید تا ببینید به قیمت فروشنده به اصطلاح می ارزد یا خیر. کلیه قراردادها و مراحل معامله را با حضور یک نماینده معتبر در املاک و مستغلات انجام دهید.
  3. همچنین نماینده املاک معتبر بهترین اطلاعات را از منطقه، دسترسی ها، قابلیت ها و کلا اطلاعات لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت. بهتر است قبل از معامله صحت اطلاعات را از یک املاک دیگر و افراد مطلع محلی هم بررسی کنید. در نهایت برای بستن قرارداد از یک فرد مطلع به امور قرارداد و حقوقی کمک بگیرید. همه چیز را به دقت در قرارداد قید کنید. اگر بنا ملک ارثی است حواستان باشد حضور و رضایت همه وراث الزامی است. با رعایت این نکات یک خرید عالی خواهید داشت.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟